|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Är personligen mest intresserad av att se grymt grundkapable Paparazzi M. göra debut för Untersteiner J:r.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja, det var mycket text, men det hjälper inte om man inte vet vad man snackar om.
Citat:
|
|
|
|
|
#18 |
|
Paparazzi M - spets och slut. Spik.
Nuncio spikas också. Och Kemas Magic - släpps till ledningen av Pedro Bi. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Varför är det OK att hästar som 99% av spelarna inte kan bedöma tillåts t'vla, dessutom på daggens stora streckspel.
Tycker ALLA hästar som tidigare inte startat och som står på Svensk tränares lista skall kvala innan de får starta Kostar pengar, ja men ha ägaren råd att skicka en h'st fr USA till Sverige har de också råd med ett kvallopp"! I USA går även storstjärnorna både 1 och 2 kvallopp och då har de varit borta från tävlingsbanan några månader - Alldeles för slappa kvalregler i Sverige [Berglund på travnet avstår spel pga okända hästar , rätt - önskar fler gjorde så[/B] |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-05-06 klockan 16:07. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Banned
|
Citat:
Fast i och för sig han vinner ca 8 av hundra dom senaste åren. I en helt egen division när det gäller överskattad driver om man tänker på vilka hästar han får köra. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Men INTE på de stora streckspelen!
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
tankarna för ikväll..
Känns svårlöst idag och utdelningen kommer ge bra betalt tror jag. avd1 Nuncio en klass för sig? jag tror som alla andra på bra spets och slut chans med den stora favoriten. avd2. Mt Insider om Olle är offensiv! Min tipsetta är mycket snabb om man laddar, olle är inte alltid offensiv men om han är det nu kan han mycket väl leda loppet i det längsta. Draget är Oim Baba som spurtade vasst senast och har fint läge, Djuse tror på chans! Ribery blir att räkna med om han kommer till... avd3. Ready for more är klar för final, vinner ändå? hästen är utan tvekan bäst i gänget men frågan är om man kör offensivt nu då han redan är klar? Encore Zon gillar jag och intrycket på slutet har bådat gott. avd4. öppet lopp, bara att strecka på... Stefans jänkare nr 1 öppnar bra och kanske kan leda hela vägen, Stefan har också en intressant uppsittning får se hur långt det räcker? Man borde ta med många om man ska överleva. avd5. Tanken slog mig att Blue Star champion leder loppet runt om, kan ju faktiskt vara så enkelt men å andra sidan blir det tempo gynnas ju bakspåren då vinner högst troligt någon utav 10 (som tarzan håller högt) eller nr 11 som är fartfylld och som Erik tror på inför dagens uppgift. avd6.Wink Spot och Pinyata Gel är för lite streckade de tar jag med på min lapp plus några andra som också kan vinna. avd7. Åke låter nöjd och belåten med sin adept och det blir troligvis offensivt igen, skor nu ? ska gå bra enligt åke. Pedro Bi är också lite streckad, fint läge och fart i massor. avd8. Najad Tilly brukar ju inte galoppera som han gjorde sist. Får Örjan upp ++ kommer att fälla många till slut och är intressant på strecken. 4 - 7 räknas tidigt därbakom passa även Marcus H som säger att han ska ladda med sin häst från spår 1. God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Skriver man såhär blir jag förbannad:
2 Blue Star Champion var fin näst senast vid vinsten då han från 6-par utv gick med i anfall i rygg 1100 kvar. Blev utan rygg sista 600 m men mäktade ändå med att koppla grepp om ledaren 100 kvar och var mycket bra med, 1,12,8/1000. Backade i starten senast från start och hamnade i 5-par utv. Gick härifrån på 900 kvar och fick rygg sista 850 m. Anföll ute i 4-spår in på upploppet men galopperade 75 kvar och blev diskvalificerad. Är hyfsat startsnabb och har fått ett bra läge här bakom bilen och lyckas Ville Karhulathi komma till spets, kan ekipaget sedan bli svåra att fånga in. De skulle istället skrivit att BSC är extremt svår att få felfri från framspår bakom bilen, att galopprisken är 80%, om man inte tar en extremt lugn säkerhetsstart. När folk utan kunskaper börjar lura sina läsare lackar jag till !
|
|
|
|
#30 |
|
Nej.
Egentligen ska man vara glad för att de vilseleder folk, men jag kan inte vara det. Man ska alltid lämna korrekt info. Korrekt är att den varit mycket bra, och kan vinna felfri. Men det där med spets, utan ett ord om galopprisken kan lura folk att spika och missa 8an. Gillar det inte...
|
|
|
|