Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-06, 15:27   #31
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du ser, du gick på deras tankar...

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
tankarna för ikväll..

Känns svårlöst idag och utdelningen kommer ge bra betalt tror jag.

avd1
Nuncio en klass för sig?
jag tror som alla andra på bra spets och slut chans med den stora favoriten.

avd2.
Mt Insider om Olle är offensiv!
Min tipsetta är mycket snabb om man laddar, olle är inte alltid offensiv men om han är det nu kan han mycket väl leda loppet i det längsta. Draget är Oim Baba som spurtade vasst senast och har fint läge, Djuse tror på chans! Ribery blir att räkna med om han kommer till...

avd3.
Ready for more är klar för final, vinner ändå?
hästen är utan tvekan bäst i gänget men frågan är om man kör offensivt nu då han redan är klar? Encore Zon gillar jag och intrycket på slutet har bådat gott.


avd4.
öppet lopp, bara att strecka på... Stefans jänkare nr 1 öppnar bra och kanske kan leda hela vägen, Stefan har också en intressant uppsittning får se hur långt det räcker? Man borde ta med många om man ska överleva.

avd5.
Tanken slog mig att Blue Star champion leder loppet runt om, kan ju faktiskt vara så enkelt men å andra sidan blir det tempo gynnas ju bakspåren då vinner högst troligt någon utav 10 (som tarzan håller högt) eller nr 11 som är fartfylld och som Erik tror på inför dagens uppgift.


avd6.Wink Spot och Pinyata Gel är för lite streckade de tar jag med på min lapp plus några andra som också kan vinna.

avd7. Åke låter nöjd och belåten med sin adept och det blir troligvis offensivt igen, skor nu ? ska gå bra enligt åke. Pedro Bi är också lite streckad, fint läge och fart i massor.


avd8. Najad Tilly brukar ju inte galoppera som han gjorde sist. Får Örjan upp ++ kommer att fälla många till slut och är intressant på strecken. 4 - 7 räknas tidigt därbakom passa även Marcus H som säger att han ska ladda med sin häst från spår 1.


God tur!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 15:49   #32
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13254
Standard

En felfri Seedorf O.M.F. då blir det min spik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 15:54   #33
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 55
Sharp$: 581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Skriver man såhär blir jag förbannad:

2 Blue Star Champion var fin näst senast vid vinsten då han från 6-par utv gick med i anfall i
rygg 1100 kvar. Blev utan rygg sista 600 m men mäktade ändå med att koppla grepp om ledaren
100 kvar och var mycket bra med, 1,12,8/1000. Backade i starten senast från start och hamnade i
5-par utv. Gick härifrån på 900 kvar och fick rygg sista 850 m. Anföll ute i 4-spår in på upploppet
men galopperade 75 kvar och blev diskvalificerad. Är hyfsat startsnabb och har fått ett bra läge
här bakom bilen och lyckas Ville Karhulathi komma till spets, kan ekipaget sedan bli svåra att
fånga in.


De skulle istället skrivit att BSC är extremt svår att få felfri från framspår bakom bilen, att galopprisken är 80%, om man inte tar en extremt lugn säkerhetsstart.
När folk utan kunskaper börjar lura sina läsare lackar jag till !
MEN...det där är väl Stig H:s egen kommentar? Kan han inte sin egen häst och har koll menar du? Han kanske inte uppfattar den som besvärlig? Han brukar var ärlig och rak i sina kommentarer där, så kände han så hade han skrivit det. Låter som halvladdning o att det nog går, annars hade han inte sagt det...så ser jag på det. Stig H är en av få tränare som brukar säga rätt saker i mina ögon.
enaldi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:04   #34
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av enaldi Visa inlägg
MEN...det där är väl Stig H:s egen kommentar? Kan han inte sin egen häst och har koll menar du? Han kanske inte uppfattar den som besvärlig? Han brukar var ärlig och rak i sina kommentarer där, så kände han så hade han skrivit det. Låter som halvladdning o att det nog går, annars hade han inte sagt det...så ser jag på det. Stig H är en av få tränare som brukar säga rätt saker i mina ögon.
här är stig hs kommentar från hans hemsida

- Vid sina segrar har han visat fin kapacitet för klassen, men han är inte riktigt stabil ännu. Det beror nog till viss del på att han till och från varit ofräsch. Inför den här starten, hans första på två och en halv månad, verkar i alla fall Blue Star Champion fräsch och fin. Han har dock inte testats i speciellt hårda tempon. 1.22 som snabbast. Skulle han hålla sig i trav när bilen släpper, vilket inte är säkert, är han bra nog för att räknas med chans. Han går med skor runt om, som tidigare.
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:04   #35
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
En felfri Seedorf O.M.F. då blir det min spik
En efterhands spik då ^_^
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:07   #36
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Känslan är hård körning i avd 2 för spetsen så smyger örjan med classification o vinner
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:15   #37
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 231
Sharp$: 1009
Standard

Mina tankar

1 nuncio bara vinner. Spika och gå vidare.

7 Confectioner är det intressanta ändringar på, bl a nytt huvudlag. Redén låter påställd - dödens och slut. M.T.Insider leder länge, men ger sig. Honom ger jag inte mycket för.

2 paparazzi m. känns tokspännande i debuten för Johan. Sos!

6 Demanding sam ska visst gå barfota runt om direkt. Redén ligger lite smålågt, men mellan raderna tycker jag det låter klart. Spikar

svårt om inte 11 seedorf sköter sig. Då har han toppchans att gå runt dom

bethel hanover borde vinna, men dryga 50% är väl mycket. Kanske dubblar med Quantanamera

Sauveur bara vinner. Given spik

stoms Mia slog carrots girl senast som var grym på Jägersro igår. Klar förstahäst. Siri Lock leder dock länge och väldigt lite spelad.
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:15   #38
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 224
Sharp$: 57351
Standard

Shooter bjöd på Nuncio som en bra spik i avd 1.

Avd 2: Blir drag på Olle Alsén när det börjar lysa dubbelrött i barfotainfon. Den ska vara startsnabb. Inte tillgång till någon betaltjänst idag men andra tipstjänster som snappat upp infon om skorycket tror mycket på spets och slut.

Noterar att storfavoriten Victor AU är anmäld barfota fram för första gången någonsin i sin 13e start. Risk att det ger rätt effekt och ännu en favoritseger.

Avd 3: Paparazzi M ska gå barfota runt om i debuten hos Untersteiner. Det var ++ hos Witaspen med den balansen.
Inte anmält balans på Rub It Out men pratas om barfota runt om idag. Den har gått så en anda gång och var då sjukt förbättrad vid enkel vinst. Edit: När jag skrev detta blev det anmält barfota på Rub It Out. Bara 2 procentare på V86.

Avd 4: Respekt av Berglund på travnet att avstå V86 pga detta lopp. Det är ett skämt verkligen att på V86 ha att lopp där hälften av startfältet inte ens gått kvallopp i Sverige. Betaltjänster och andra som påstår att dom kan värdera dessa hästar ljuger kunderna rakt i ansiktet. Där ser man skillnaden på gratistips a la travnet och betaltjänsterna där det bara handlar om att sälja tips. Dom skulle inte ens påstå att dom inte hade koll om det var ett inskolningslopp för 15 kallblod det handlade om.

Avd 5: Rätt intressant med barfota runt om ffg på Harpos Blue Swede i sin 20e start. Dessutom jänkarvagn aviserat vilket jag är nästan helt säker på att den inte hade när den var 2a på V75 näst senast. Dock är det en väldigt startsnabb häst när man kollar några lopp i lopparkivet så läget är nog ett minus. Den ser också ofta lite konstig ut aktionsmässigt. Men det handlar om loppets just nu minst spelade häst på V86 och då finns det inte bara plus.

Avd 6: Klart att Bethel H blir favorit som den såg ut sist. Noterar att Nurmoshästen Eunice Boko är anmäld barfota runt om. Man ska alltid passa hans hästar vid sådana ändringar och ser att den bara gått så en gång tidigare och då vann den ett breeders Crown lopp mycket enkelt. Även den 1 procentare men det är sådana dom som spikar Nuncio måste hitta i kväll för att kunna vinna pengar.

Avd 7: Sitter den gröna jänkarbiken på Kemas Magic i kväll som kan det vara en spik. Den gav härlig effekt senast. Bara den och jättefavoriten som är spelade här i stort sett på V86 så det mest otaktiska man kan göra är väl att strecka båda och tro det ligger något värde i det.

Avd 8: Härliga barfotaeffekter senast både på Stoms Mia och Baschapi In. Samma idag på båda.

Avd 5:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 16:53   #39
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Trollhättan
Inlägg: 29
Sharp$: 183
Standard

Behöver veta, vem är spiken i avdelning 7. 4 Kemas Magic, eller 10 Sauveur?
Aborre84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:02   #40
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 803
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Aborre84 Visa inlägg
Behöver veta, vem är spiken i avdelning 7. 4 Kemas Magic, eller 10 Sauveur?
Enligt vem?
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:06   #41
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Trollhättan
Inlägg: 29
Sharp$: 183
Standard

Alla, vad säger majoriteten? Även vad ni tror nr: 9 Frida, har för chans i av 8?
Aborre84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:07   #42
 
Reg.datum: aug 2014
Ort: Trollhättan
Inlägg: 29
Sharp$: 183
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Enligt vem?
Alla, vad säger majoriteten? Även vad ni tror nr: 9 Frida, har för chans i av 8?
Aborre84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:19   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 878
Sharp$: 37888
Standard

Utöver Nuncio har jag spikat Sing A Song. Kanske dumt då det vimlar av fina spikbud i afton, men jag tror att Arctic Model är värst emot. Redéns häst är favorit av någon anledning, kanske för att Goop sitter upp. Där ligger stallet lågt och säger att den behöver lopp i kroppen. Valbrunella låter som Tarzans bästa chans i loppet och man anser att hon är riktigt kapabel, men han brukar oftast sitta upp bakom de bästa chanserna själv. Paris Metro och Sinks Canyon är de enda som har varit ute i år av Melanders hästar, men de har inte övertygat direkt. De två Tarzan-amerikanskorna behöver troligen lopp i kroppen. Så är det med de flesta av hans hästar. Nuncio och Volstead spikade jag direkt i årsdebuterna pga. deras höga kapacitet. De här får visa något först. Johans två amerikanskor behöver förmodligen också lopp. Bäst av dem är säkert den han har valt själv. Flirting Girl har ett par lopp i kroppen, men står illa till med niondespåret på 1640. Sing A Song gick 13,6 i sin årsdebut på medel, mot betydligt tuffare hästar än de här och är van tuffa gäng. Arctic Model, gillar distansen, har två lopp i kroppen i år och är nog uppåt i form, men var en bit efter Flirting Girl senast. Det avgör mitt val av andra spik. Annars finns t.ex. Ready For More, Bethel Hanover och Sauveur som spikbud. Kan Tobbe köra till spets så kan det bli en rolig kväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:26   #44
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Pär Hedkvist har toppform i stallet och Stoms Mia med Linus Svensson Har gått mycket bra på slutet.Tycker spelvärdet är bra
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-06, 17:28   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 878
Sharp$: 37888
Standard

Jag tror Tarzan vinner lopp 1 med sin egen uppsittning.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td