Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-15, 20:33   #76
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Nä Takter är inte dålig, men jag tror att han kommer att ligga tredje inner när starten har gått och eftersom de inte vann i försöket så tror jag inte de gör det i finalen. Dessutom anser jag fortfarande att Goop är bättre kusk. I övrigt så finns ju ingen garanti att hästar går bättre första gången de går barfota. Den kan lika gärna galoppera hejdlöst. Däremot är jag sugen på att lira Takter i sista avdelningen i stället. Men, men aldrig har man så klart flr sig som innan loppet körts...
Jo, barfota kan säkert bli en flopp också. Men första barfota runt om för Melander brukar väl oftast lyckas?

I sista kan Lennartsson Cash Gamble vara intressant, första jänkarvagn. Blir det tempo lär hästens sylvassa finish bita bra...

Edit: Såg att Souchong ligger på 7 % - den hästen har väl nästan alltid varit favorit? Walmanntränat sto och Kihlström, snacka om spelvärt...

Senast redigerad av Chiron den 2015-05-15 klockan 20:39.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:46   #77
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Jo, barfota kan säkert bli en flopp också. Men första barfota runt om för Melander brukar väl oftast lyckas?

I sista kan Lennartsson Cash Gamble vara intressant, första jänkarvagn. Blir det tempo lär hästens sylvassa finish bita bra...

Edit: Såg att Souchong ligger på 7 % - den hästen har väl nästan alltid varit favorit? Walmanntränat sto och Kihlström, snacka om spelvärt...
Instämmer angående Melanders hästar men det här lilla citatet från förvirrade Jens är rätt talande för loppet, fr o m open strech infördes:

" Spåren man segrat från är 5-4-2-2-3-2-4. Försöksvinnare varje år utom 2008, då Lie Detector från bakspår blivit tvåa i sitt försök och sedan hade turen att få spår 5 i finalen."
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:47   #78
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Avd 1 är öppet. Väldigt öppet.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:48   #79
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Jo, barfota kan säkert bli en flopp också. Men första barfota runt om för Melander brukar väl oftast lyckas?

I sista kan Lennartsson Cash Gamble vara intressant, första jänkarvagn. Blir det tempo lär hästens sylvassa finish bita bra...

Edit: Såg att Souchong ligger på 7 % - den hästen har väl nästan alltid varit favorit? Walmanntränat sto och Kihlström, snacka om spelvärt...
Souchong är inget annat än överskattad, allt över 5 % är för mycket. Den har dåligt spår och har aldrig riktigt dugit mot de allra bästa i kullen.

Örjan enda plusset jämfört med övriga.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:49   #80
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Avd 1 är öppet. Väldigt öppet.
Håller med. Tänker man efter finns det en häst med hög kapacitet som ingen har nämnt tror jag. 1:an - lär bida sin tid och spurta ner alla?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 20:51   #81
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Souchong är inget annat än överskattad, allt över 5 % är för mycket. Den har dåligt spår och har aldrig riktigt dugit mot de allra bästa i kullen.

Örjan enda plusset jämfört med övriga.
Att den inte är bästa hästen håller jag med om. Men över 5 % är inte för mycket sett till tränaren och kusken. Med tanke på vad som sades inför tävlingarna senast - hjärtproblem? - var ju insatsen plusbetonad. Lär ju gå framåt rejält till detta lopp. Fast det här är Åby så vinst från bakspår är väl lika med noll?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:04   #82
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Bella Beluga vinner detta fram och baklänges. Goop upp och i spets lär den sitta ganska omgående och då ser jag ingen här som ska ta ner den därifrån, SPIK!
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:06   #83
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 119
Sharp$: 1628
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-5

Efter strykningen blir 6 Venividivici Karsk ensam på springspår. Han är startsnabb och Carlos kör till spets. Den streckar vi till 5 %. Vassegoda!


Hysch hysch om denna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:10   #84
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Furious Francis verkar många förespråka här, men det är inget jag går igång på, speciellt inte från bakspår...

Royal Prince är min förstahäst i loppet, sjukt vassa avslutningar från denne och får bara Jepson dom rätta ryggarna under slutvarvet så blåser den förbi allt
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:12   #85
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Bella Beluga vinner detta fram och baklänges. Goop upp och i spets lär den sitta ganska omgående och då ser jag ingen här som ska ta ner den därifrån, SPIK!
Nja. Man har väldig respekt för när Melanderhästarna ska tävla barfota runt om ffg (Ruby Trap) så det känns inte som en klar spik.

Spelvärdesmässigt är det nog i avd 1 man ska spika dock. för det loppet är det som alla andra garderar, och då sitter man inte med en fördel efter loppet om man streckat på oavsett vem som vinner. Jag är inne på att spika Ruby Trap men kanske ändå nöjer mig med den som ensam A häst för omgången ser ju väldigt lätt ut även för oss småspelare som kanske gör ett ABC system för en femhundring i morgon. Det vimlar ju av både spikalternativ och bra A hästar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:16   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Furious Francis verkar många förespråka här, men det är inget jag går igång på, speciellt inte från bakspår...

Royal Prince är min förstahäst i loppet, sjukt vassa avslutningar från denne och får bara Jepson dom rätta ryggarna under slutvarvet så blåser den förbi allt
Fick travtjänstens tips och analyser nu också. Dom spikar FF i avd 3 så då har travtjänsten och spelvärde.se olika spikar i det loppet.

Det visar ju i alla fall att alla de svindyra betaltjänsterna inte kommer få 7 rätt i morgon.

Travtjänsten spikar också Magic Tonight som spelvärde.se och spelarservice tycker är överspelad och garderar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:31   #87
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Man måste va rik som köper dessa spel dag efter dag.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:34   #88
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Volstead måste väll vara en bra spik i sista ?
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:41   #89
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nja. Man har väldig respekt för när Melanderhästarna ska tävla barfota runt om ffg (Ruby Trap) så det känns inte som en klar spik.

Spelvärdesmässigt är det nog i avd 1 man ska spika dock. för det loppet är det som alla andra garderar, och då sitter man inte med en fördel efter loppet om man streckat på oavsett vem som vinner. Jag är inne på att spika Ruby Trap men kanske ändå nöjer mig med den som ensam A häst för omgången ser ju väldigt lätt ut även för oss småspelare som kanske gör ett ABC system för en femhundring i morgon. Det vimlar ju av både spikalternativ och bra A hästar.
Goop är nog en bättre effekt än bfro ser inte riktigt hur Ruby trap ska vinna här, inte från dödens iaf, har den otur så måste den backa sig loss eller hoppas på att få en turlig lucka efter första sväng...även fast det är bästa hästen så är inte goops styrning nån bluff direkt.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 21:53   #90
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-5

Efter strykningen blir 6 Venividivici Karsk ensam på springspår. Han är startsnabb och Carlos kör till spets. Den streckar vi till 5 %. Vassegoda!
Ska tydligen gå med skor i morgon. Är han lika vass då?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td