Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-15, 15:39   #46
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
vägen till elitloppet....
vore det inte intressant om tex Nouvelle Pelle skrällde och vann detta lopp - det skulle innebära att vi ha en 12årig valack i startfältet sista helgen i Maj...
Nej - Elitloppet skall vara inbjudna BRA hästar - inte de som "klonkar" ett lopp på tur...om så händer.
Boris tog dig på orden och strök. Ville inte riskera att komma med i Elitloppet med Nouvelle Pelle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:06   #47
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Open strech och jag tror Reven vill ha rygg på Elitloppsaktuella Magic.
Uffe vet dock att han inte vinner om han släpper till Magic även om det finns open S, Men vi får se, kanske blir det en favorit omgång ala vanlig jackpot till nästa vecka som det brukar bli...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:07   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Uffe vet dock att han inte vinner om han släpper till Magic även om det finns open S, Men vi får se, kanske blir det en favorit omgång ala vanlig jackpot till nästa vecka som det brukar bli...
Det ser inte ut som en skrällomgång på förhand, men jackpot på sju rätt kan ge överbetalt om man får in ett par roliga drag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:22   #49
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Uffe vet dock att han inte vinner om han släpper till Magic även om det finns open S, Men vi får se, kanske blir det en favorit omgång ala vanlig jackpot till nästa vecka som det brukar bli...
Skulle dem mot all förmoda toksvara med Reven kan alltid Magic gå ner i rygg och enkelt vinna via stretchen. Tror ni försöker fälla en klarning, men visst vill man ha mångmiljonvinst måste man nog försöka fälla. Jag spikar och nöjer mig med några 100k ;-)
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:27   #50
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37498
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Skulle dem mot all förmoda toksvara med Reven kan alltid Magic gå ner i rygg och enkelt vinna via stretchen. Tror ni försöker fälla en klarning, men visst vill man ha mångmiljonvinst måste man nog försöka fälla. Jag spikar och nöjer mig med några 100k ;-)
Det finns flera möjligheter för Magic. Den är nog bättre i ryggar än i spets egentligen, men det här ska han bara vinna. V75 är svårt nog ändå utan att man ska krångla till det för sig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:34   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Sumpar Magic Tonight den här straffsparken? Borde ju inte göra det men trav är trav...
Känns som att det finns en häst som kan ta vara på om det blir körning och det är Västerboonthenews. Tänk om förra loppets passivitet var planenligt och att de hade sikte mot det här loppet? Puro brukar alltid få hästarna i ordning till "viktiga" lopp...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:50   #52
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Sumpar Magic Tonight den här straffsparken? Borde ju inte göra det men trav är trav...
Känns som att det finns en häst som kan ta vara på om det blir körning och det är Västerboonthenews. Tänk om förra loppets passivitet var planenligt och att de hade sikte mot det här loppet? Puro brukar alltid få hästarna i ordning till "viktiga" lopp...
I vilket fall som helst tror jag, att startsnabbe Ingves kör till spets. Örjan ligger lugnt i dödens. Och blickar mot Elitloppet. Den megafavoriten går inte att välta.
En som ser allt bättre ut är Perfectly Enough. Men han rår inte på Magic T.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:55   #53
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I vilket fall som helst tror jag, att startsnabbe Ingves kör till spets. Örjan ligger lugnt i dödens. Och blickar mot Elitloppet. Den megafavoriten går inte att välta.
En som ser allt bättre ut är Perfectly Enough. Men han rår inte på Magic T.
Ingen i det gänget rår på MT om den är toppad. Hade man kunnat lita på Kolgjini häst vore den ett riktigt hot men Ludde kan man inte räkna på. Fel hur man än gör med hans hästar...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 16:58   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

Kan någon med insyn utveckla det Stenströmer sa vid tävlingarna på Solvalla i atg.se om att Greenleaf Slim körde upp huvudet under träning med svensk voltstart. Det skiljer sig ju väsentligt från det finska system, som hästen är van vid. Hur stor är risken att storfavoriten hoppar från springspåret?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:09   #55
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Kan någon med insyn utveckla det Stenströmer sa vid tävlingarna på Solvalla i atg.se om att Greenleaf Slim körde upp huvudet under träning med svensk voltstart. Det skiljer sig ju väsentligt från det finska system, som hästen är van vid. Hur stor är risken att storfavoriten hoppar från springspåret?
Ingen aning. Fick ju ett ganska så enkelt spår och en duktig kusk. Är en förnuftig häst enligt Stenströmer. Jag tror iaf inte att det ska vara några problem så länge Goop inte överforcerar...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:11   #56
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-5

Efter strykningen blir 6 Venividivici Karsk ensam på springspår. Han är startsnabb och Carlos kör till spets. Den streckar vi till 5 %. Vassegoda!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jazboy (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:30   #57
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2254
Standard

Ser tyvärr ut som en helt iskall omgång spelmässigt. Björn vinner första med Bella, andra med Green Leaf Slim , tredje med Furious Francis, förmodligen även femte med Othello CD. Utöver det tror jag Magic Tonight är stenklar. Ja, då kan ju alla räkna ut vad spelvärdet i omgången blir...

Senast redigerad av Manprinsen den 2015-05-15 klockan 17:31.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:38   #58
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ser tyvärr ut som en helt iskall omgång spelmässigt. Björn vinner första med Bella, andra med Green Leaf Slim , tredje med Furious Francis, förmodligen även femte med Othello CD. Utöver det tror jag Magic Tonight är stenklar. Ja, då kan ju alla räkna ut vad spelvärdet i omgången blir...
Ruby Trap barfota runt om första gången? Blir nog en ännu större favorit. Så Björn får nöja sig med de andra favoriterna som du har nämnt...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:42   #59
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Ruby Trap barfota runt om första gången? Blir nog en ännu större favorit. Så Björn får nöja sig med de andra favoriterna som du har nämnt...
Just för att det blir sånt skrik på den så tror jag Bella vinner. Ruby har väl fått stryk av den tidigare? Visserligen barfota på Ruby men även på Bella. Dessutom bättre spår och bättre kusk
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-15, 17:44   #60
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ser tyvärr ut som en helt iskall omgång spelmässigt. Björn vinner första med Bella, andra med Green Leaf Slim , tredje med Furious Francis, förmodligen även femte med Othello CD. Utöver det tror jag Magic Tonight är stenklar. Ja, då kan ju alla räkna ut vad spelvärdet i omgången blir...
Men vi som inte är Björnälskare ser fram emot en rejäl jackpotutdelning.
Även med favoritvinsterna i andra och fjärde blir utdelningen bra med skrällar i övriga lopp. Och banan kan bli dyngsur och kräva ovan skobalans.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td