Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-16, 13:14   #181
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
Jag kan och brukar vara fel på det men jag tycker att P U är helt felstreckad i sista med nummer nio Carabinieri. Minns loppet när jag spikat Amor Winner från bricka elva och han hade bricka tolv. Det formligen bara small till sista 150 meterna och denna häst är fruktansvärt speedig.
Jag tror att P U bara håller sitt andraspår i ryggar och tar rygg när tåget går sista 800. Är han någorlunda nära dom så tror jag iaf att han välter detta gäng. vågade inte spika på V-7 men kör han A-häst iaf.
Den kunde inte passera Cash Gamble senast trots rygg på den. Den lär vara bättre idag och ska nog gå med jänkarvagn...

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:16   #182
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
10 Souchong har haft problem med hjärtmuskeln. Sådana hästar kommer ihåg hur ont det gjorde vid stor ansträngning. Näst senast märktes detta på Souchong och hon bromsade. Hästen är bland de tre bästa i detta lopp och vi får hoppas, att hon inte känner av sitt problem. Hon skall streckas men inte spikas till 8 %.
Spik? Nej, absolut inte. Spelar ingen roll vilken häst det är, sommarbana, Åby och bakspår - kan inte spikas...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:17   #183
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3963
Standard

Cash Gamble underskattas fortfarande...Per säger ju själv att det är en kanon och under säsongen så kommer han slå dessa hästar
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:17   #184
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2639
Standard

Som vanligt förvånas jag över den nästan löjligt stora övertron på Björn Goop bland många inlägg här. Visst är han duktig, inte tu tal om det, men i mina ögon är han inte på något sätt överlägsen jämfört med 5-6 av de andra toppkuskarna....
Klart som fan att han kan vinna ett par lopp idag med det materialet som han får köra men på V75 är alltid konkurrensen stenhård och positionerna avgör väldigt mycket också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:18   #185
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Det kan jag lova dig att han blir, vunnit två raka nu och den tredje starten 2015 blev han 2a.
Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja såklart han blir stor favorit, men han hade ju blivit ännu mycket större om han kommit med kriterievinst och staket i bagaget. Jag hoppas de rycker dojorna på Volstead och några till så de får mycket spel.
Al Dente blev inte i närheten så stor favorit som vi trodde på förhand. Jävligt märkligt kan jag tycka. Från kullens kung till tveksam favorit trots bekväm försöksvinst och garantispets. Baserat på vadå egentligen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:19   #186
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Låter som det är gormigt att vända med Green Leaf Slim? Så har han strulpellen Vici Lane bredvid sig. Luktar galopp?
Bear Dancer kommer galoppera iallafall
__________________
För hästens felsteg bär kusken ansvar.
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:21   #187
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Låter som det är gormigt att vända med Green Leaf Slim? Så har han strulpellen Vici Lane bredvid sig. Luktar galopp?
Vici Lanes värmning var knackig. Jag gillade däremot värmningen på Paparazzi. Ett lås på Paparazzi och Greenleaf Slim verkar sunt...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:22   #188
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5209
Standard

Känns "sådär" att spika Greenleaf Slim och Magic Tonight, för att sedan basera systemet med utgång på Ruby Trap och Volstead. Måste vara större sannolikhet att man ryker än att man får mer än 5000 på Rätt rad.

Så då får man tänka tvärtom då.....

V75:1 - 3 Bella Beluga
Per Lennartson, Joakim Lövgren och Snygg-Johnny ska försöka svara upp favoritskapet i första avdelningen. Om det går som vanligt så är det Goop, Adielsson eller Kihlström som hånflinar i vinnarcirkeln efter att krutröken lagt sig. Så även i dag? Jag tror att Björn skickar Bella Beluga till spets och sen stannar där (alternativt släpper ner 9 Ruby Trao och tar den från rygg ledaren) in i mål. Inga konstigheter. 4-5 ggr pengarna på vinnarspelet och en bra spik att inleda med.

V75:2 - 4 Super Otto (7,3,5,6)
Med uppenbar risk att stå med dumstruten på - Björn vinner väl några lopp idag - så skickar jag 7 Greenleaf Slim ner ett par streck på rankingen. Finns det någon rättvisa så vinner 4 Super Otto idag. Från vilken position som helst så sveper han det här gänget sista 700. Om han inte startgalopperat. Och om inte Haugstad fastnat. Båda scenarierna högst troliga. Men det är inga hästar som kan göra något över 2640 meter så jag tror att det är ledigt i dödens. Och om han hinner dit först så kan han ju hoppas på att Adrian gör en patenterad Kolgjinare och trycker sönder ledaren i tid. För där sitter väl 5 Bear Dancer eller favoriten? Högst osannolikhet att Ludde klarat starten med 6 Vici Lane men den får också gärna sitta i dödens och pressa utanpå ledaren....

V75:3 - 4,2,12,1,3,8,9
Ja, vad ska man hitta som talar emot favoriten? Att den har två vinster på 20 starter? Att den stod i 30 ggr pengarna senast den var med på V75? Att den har bakspår? Att det är 2640 meter? Jag funderar på 4 Raymond Palema som varit ute på rikstoton ett antal gånger, återigen får Kihlström i sulkyn. Och som har spurtat vasst ett par gånger från lite konstiga lägen. Kan inte Örjan lotsa ner den i ett slagläge här? Spelar nog utgång på tvilling men tar med ett gäng här.

V75:4 - 2,4,1,3,10
Ännu svårare att hitta något emot. Att det var ett skräpgäng han mötte? Att det räckte med en 11-tid över 1600 meter i högsta divisionen? Att han skulle kunna galoppera? Att Uffe kör så länge lampan lyser? Nja, jag tror att det är bra chans men garderar iaf, för de stora pengarna. Och för att jag inte vet hur bra Västerbo är. Har gjort några svettiga lopp och kanske kan slipper göra grovjobbet här?

V75:5 - 1 Calvados In
Brukar inte köra med lås. Så jag spikar istället. 4 Mellby Collector verkar vara en förnuftig häst och hittar säkert fram till dödens utanpå favoriten. Sedan är det bara för Peter Ingves att sitta kvar tills luckan uppenbarar sig. 6-7 ggr pengarna och 13% på strecken.

V75:6 - 3 Even´s First Boy
Som jag tidigare varit inne på så är det Flemmings bästa chans (har väl bara en till startande?). Såg nyss på Vass eller Kass att han gick 1.08 sista 800 senast. Duger för mig i det här skräpgänget. Tvilling mot 5 Young Farmer?

V75:7 - 3,4,6,1,7,10,2,5,8,12
Inte så mycket att diskutera. Här garderas friskt, med förhoppning om att det körs ordentligt och att det finns ett par snikspår att tillgå. Roligast är 12 Explosive Dust som slagit favoriten redan och som jag har vunnit lite pengar på.

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:22   #189
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Al Dente blev inte i närheten så stor favorit som vi trodde på förhand. Jävligt märkligt kan jag tycka. Från kullens kung till tveksam favorit trots bekväm försöksvinst och garantispets. Baserat på vadå egentligen?
Kan låta konstigt men kanske kusken?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:22   #190
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

Jag tror stenhårt på Super Otto!
__________________
För hästens felsteg bär kusken ansvar.
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:22   #191
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då var det inlämnat 5300 rader med spik på Calvados In... Må det bära eller brista!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+50)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:24   #192
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Cash Gamble underskattas fortfarande...Per säger ju själv att det är en kanon och under säsongen så kommer han slå dessa hästar
Men lyssnar du inte på Per? Han sa bl a igår i atg.se, att Cash Gamble inte ställts i ordning för Kungakannan. Siktet är inställt på Derbyt. Det är skälet till att vi inte streckar hästen till mer än 3 % idag.
Vi underskattar inte den hästens potential!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:24   #193
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2223
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Vici Lanes värmning var knackig. Jag gillade däremot värmningen på Paparazzi. Ett lås på Paparazzi och Greenleaf Slim verkar sunt...
Jag är så leds på att bli bortfintad av Kolgjinis, brukar ändå skita sig för dom. Jag spikar Björn och hoppas att han reder ut starten.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:26   #194
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag är så leds på att bli bortfintad av Kolgjinis, brukar ändå skita sig för dom. Jag spikar Björn och hoppas att han reder ut starten.
Adrian Kolgjini har faktiskt utvecklats riktigt mycket det senaste året. Lutfi är = berg och dalbana som vanligt...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-16, 13:27   #195
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 998
Sharp$: 2445
Standard

3,5 i avdelning 1 är mitt lås idag! borta direkt eller med i matchen på allvar det är den stora frågan
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td