Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-13, 15:30   #46
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Har spelat Laneheart till 7ggr på plats på bet365, känns rätt bra med tanke på tre platser på åtta hästar.
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 15:32   #47
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Johnny Takter har strukit sig till kvällens tävlingar, så det är en del kuskändringar.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 15:45   #48
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Johnny Takter har strukit sig till kvällens tävlingar, så det är en del kuskändringar.
Det hade jag också gjort om jag sett startlistorna samt vilka hästar/spår man fått. Lika att stanna hemma och knäcka en bärs istället
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 15:49   #49
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

avd1. Zenit brick är kvick ut och är obesegrad i spets 2 av 2 kanske vill Jorma svara?

avd2. Lynn Palema är mitt drag! "bra spår. Segare från start senast men mycket snabb i starterna före. Om hon når ledningen kan hon få ett bra lopp på innerspår i draget och då är hon i striden"

avd3. Moni to Spare är obesegrad efter 3 starter, orutin samt kusk gör att man inte vill spika.

avd4. Spoil Me är under fin utvecklinig, kusk emot....

avd5. Axel Fame är kapabel men ojämn, rätt dag är han inte sämre än favoriterna. Passas!

avd6. Linus boy känns intressant om barfota runt om..

avd7. Overtaken by sib är obesegrad i spets 6 av 6 men öppnar bara medelsnabbt, Nato Dream är på gång men normalt ska väl Charlura Forlan vinna men har svikit mig på slutet.. Upp till bevis nu!

avd8. Raffinos har strulat till det för sig har annars bättre kapacitet än favoriterna i detta lopp, om rätt dag då är det är bra vinnare.

Senast redigerad av Klanke den 2015-05-13 klockan 16:24.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 15:57   #50
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8283

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Om Fernlund och Wrangle är med är det bättre att köpa Aftonhoran.
Aldrig en siffra rätt, men billigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hört det främst är killarna Fernlund, Spante och Wrangle som sköter tipsen.

Jag har inte med den, har 1,2,4,(5),6 just nu. Hoppas Redéns fina djur kan skrälla, vill välta omgångens största. 79% går jag bara inte med på även om den säkert är klar haha

Kanske ska peta in din kuse där med? Men då måste jag ta alla, kan inte lämna ett par bara utanför, mot alla mina egna regler.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:03   #51
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Om Fernlund och Wrangle är med är det bättre att köpa Aftonhoran.
Aldrig en siffra rätt, men billigare.
Jag har faktiskt aldrig förstått mig på hur så många kan betala för speltips. Information om träning, utrustning etc. är en sak men andras idéer tycker jag är "onödigt"...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:10   #52
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
avd6. Linus ru känns intressant om barfota runt om..


Linus Boy
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:15   #53
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Om Fernlund och Wrangle är med är det bättre att köpa Aftonhoran.
Aldrig en siffra rätt, men billigare.
Wrangle är nog om möjligt ännu sämre än Fernlund, den snubben har verkligen noll koll på trav...

Edit...fattas väl bara att dom rekryterar Raffe så är dreamteamet klart!

Senast redigerad av Jarmop den 2015-05-13 klockan 16:18.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:18   #54
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Är väldigt många lopp att analysera, nöjer mig med att spela i två - avd 2 och avdelning 7.

V86:2
Känns som att det är klart görbart att välta favoriten här. Lär väl inte hitta till spets och är då sårbar över korta häcken. Ser att många har med 11 Star Advisor Joli och det kan vara rätt; ärlig häst som går ända in i mål - men gör väl sina bästa lopp i ledningen? Jarl of Solnas duger också i spets men om det blir som jag tror så körs det första biten här, Vilde Ville följer bilen med Lynn Palema (kuskförstärkning modell Gigantisk) och Sjöström skickar iväg Prins Alf ordentligt - Uffe kör fram efter ett tag och för överta....kanske. 6 Shadow Woodland får bli min vinnare till 4-5 ggr pengarna. Gillar 2 Queens Delight men den ska tydligen inte vara på topp än...

V86:7
Vilken tur att man inte spelar röd kusk längre. 5 raka utan vinst, som mest spelad till lite över 3 ggr pengarna. Kan inte vara roligt att slänga deg efter den där kusen....och nu ska han ut och tampas med härdade snabbloppare? Då duger det absolut inte att vara i "halvform" och jag undrar om inte 8 Candor Hall skulle krossa den här från dödens, även om Charua var/är i form...klart att Queasy, Nato Dream eller Overtakern kan få loppet...men normalt sett så vinner väl Candor Hall det här? Montgomery gillas, absolut. Men ska ha mycket flyt från det där läget om Adielsson har låst i dödens.

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:20   #55
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Har spelat Laneheart till 7ggr på plats på bet365, känns rätt bra med tanke på tre platser på åtta hästar.
Nä....även om du får in den så blir det ju inga pengar...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:22   #56
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är väldigt många lopp att analysera, nöjer mig med att spela i två - avd 2 och avdelning 7.

V86:2
Känns som att det är klart görbart att välta favoriten här. Lär väl inte hitta till spets och är då sårbar över korta häcken. Ser att många har med 11 Star Advisor Joli och det kan vara rätt; ärlig häst som går ända in i mål - men gör väl sina bästa lopp i ledningen? Jarl of Solnas duger också i spets men om det blir som jag tror så körs det första biten här, Vilde Ville följer bilen med Lynn Palema (kuskförstärkning modell Gigantisk) och Sjöström skickar iväg Prins Alf ordentligt - Uffe kör fram efter ett tag och för överta....kanske. 6 Shadow Woodland får bli min vinnare till 4-5 ggr pengarna. Gillar 2 Queens Delight men den ska tydligen inte vara på topp än...

V86:7
Vilken tur att man inte spelar röd kusk längre. 5 raka utan vinst, som mest spelad till lite över 3 ggr pengarna. Kan inte vara roligt att slänga deg efter den där kusen....och nu ska han ut och tampas med härdade snabbloppare? Då duger det absolut inte att vara i "halvform" och jag undrar om inte 8 Candor Hall skulle krossa den här från dödens, även om Charua var/är i form...klart att Queasy, Nato Dream eller Overtakern kan få loppet...men normalt sett så vinner väl Candor Hall det här? Montgomery gillas, absolut. Men ska ha mycket flyt från det där läget om Adielsson har låst i dödens.

Lycka till!

Skulle just posta. Dagens roligaste 4 % Montgomery Gel! Van möta guld och formen kan sitta nu, Nurmos stall på G nu!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:31   #57
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Och vad jag skulle unna Catrin Fajersson få sätta dit en snöboll i sista, men det är väl tyvärr som de säger, inga snöbollar i helvetet...rejäl märr dock och dödens brukar vara ledigt i stoploppen....

Jag förrsöker jobba bort favoriten och går in på en tvilling här. Notera också kuskförstärkningen på 1 Eternal Sunshine. Enda vinsten i år med just Björn i sulkyn. Säger inte att den vinner men när kuskar som Per Lennartsson, Troels Andersson och COnrad Lugauer tillhör favoriterna så kan man nog skicka upp Björn på en dromedar - utan att den behöver skämma ut sig...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:35   #58
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Har spelat Laneheart till 7ggr på plats på bet365, känns rätt bra med tanke på tre platser på åtta hästar.
Testar 9,50 plats på nordicbet, 8 hästarsrace så är det bra odds.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:39   #59
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 497
Sharp$: 3975
Standard

Jag tror Jorma har hjärntvättat Timo om man kollar på intervjun som precis kom upp på atg
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-13, 16:41   #60
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Det är nog helt korrekt skrivet men däremot kan man ju ifrågasätta TT dom senaste veckorna
Spikar man och använder U-hästar från spår 9 12 9 12 10 11 så klart som fan man har dålig form....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jarmop (+5)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td