|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det ändras ju hela tiden så det är ingen idé att kolla i förväg😛
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
2 Danne Edel avd 4 ska gå med skor den här gången.
3 Aristocat Boko avd 7 bf runt om.
|
|
|
|
#49 |
|
Du missade "mot alla odds" , trist men inte för sent, för min del hade det gärna fått komma en snöstorm lördagförmiddag. Det är i stort sett det enda sättet att få utdelning på 5/6 rätt....
|
|
|
|
#50 |
|
Brukar bli rätt tråkiga lopp i Gävle. Utpräglad spetsbana så bakspårsvinnarna lär bli få.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Det gör ju i alla fall Mosaique Face mer intressant om bara formen finns där!
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Jag är hyfsat övertygad om att Ludde tar spets om hästen är i form, Ohlsson lär ju också ladda från spår två och Haugstad är ju ett kapitel för sig. Så du tror att Bergh vinner, eller? Maven känns ju inte så het, mer nyfiken på Goops styrning. Ingen aning om hur den är på kort distans, men jäklar vad bra den va när Ohlsson vann senast på V75.
Även en blind höna...går in i väggen! Senast redigerad av hugotheboss den 2015-05-21 klockan 21:59. Anledning: Fel namn på kusk |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Har inte läst på ännu men känns inte loppet upplagt för Panne de Moteur? Kihlström lär väl ta det lugnt i början när alla andra laddar sen susar den förbi dem på slutet? Gjorde ju en stark årsdebut efter ett årslångt frånvaro. Lär ju gå framåt oerhört mycket (Kihlström körde inte heller slut på hästen senast).
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
Jag tror ju att Örjan också kommer att ladda för Panne är ruggigt snabb ut, och att ligga kvar där bak är nog att skänka bort loppet. Vilket ju inte är helt främmande för Hultman/Kihlström...en bättre kusk på Harry så tror jag att den får ett drömlopp i hårt tempo....fast Haugstad brukar väl kunna vinna när han inte är favorit. Den enda man är säker på är Ludde och där vet man inget om hästen. På dubbeln ska jag köra alla mot 5 Oliver Kronos som jag tänker spika på V75.
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Jävligt märkligt att Tango Lavec i skrivande stund är överlägset största favoriten. Visst lägsta klassen, lång distans, bra läge och ekipage skriker ju inte att det ska skrälla direkt men det är ju en häst som vunnit 3/12 bara? Tappade hakan när jag såg att inte Oliver Kronos var omgångens klart största. Förutom att den ÄR omgångens enskilt troligaste vinnare så ligger den i sista loppet så det är tacksamt för alla som kör "TV-system" att svälja den som spik. Mycket mycket märkligt... Shadow Woodland borde nog vara favoriten i första också som någon redan varit inne på. Bra chans att de kan få Kemas i säcken här, för den är ju inte speciellt vass bakom bilen även om den fått den där kuskstärkningen på slutet. Nej det blir nog utgång på spets och slut-Ohlsson där! Hes A Diffacolt helt ostreckad är intressant också, det är en häst jag blivit väldigt imponerad av vid många tillfällen nu! I ett ihåligt skitlopp är Prince Cobol rätt intressant trots läge och kusk. Mjölner Komet blir helt tappad idag trots att han var jättebra senast. Hade nog vunnit om inte en för dagen tokbra Titan Tabac kommit plötsligt flygande långt ut. Mjölneröd var inte med på noterna riktigt där. Falk har ju i ryggen att han numera borde kunna köra ganska mycket på gränsen och komma undan med det nu när det är klart att han ska bli domarbas (hur kan det där tillåtas??), men det är en ganska kall favorit. En svala gör ingen sommar och Staffan Falk bör i alla händelser få rätt svårt att vinna ett jämnt lopp från tillägg på V75!
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
Stall Kolgjini är tillbaka i samma form som innan Viking Kronos räddade dess ekonomi. Stallet har ca 200 starthästar. 10 vanliga tränare skulle bli överlyckliga av att få träna 20 hästar med deras stam. Det värsta är att Ludde säger, att hjärtflimmer inte påverkar hästens löpförmåga. Jag förstår att en del av er här på forumet tycker det är häftigt att säga till en fransk kusk - Fuck yourself. Och tycker det är kul att hans hästar körs in i mjölksyran. Men det är obegripligt att hylla honom som tränare. |
||
|
|
|
|
|
|