Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-20, 14:26   #91
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 42
Sharp$: 1422
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ngn som har ngn slags info om Pine Cool, Melander i V86:1? Såg att han ska gå bf runt om idag...och det brukar ju va intressant med Melander...även om det känns "lite"långsökt..
I expressen idag = V86-1: En väldigt ojämn häst, kan blixtra
till och vara väldigt bra. Men levererar inte
alltid. Utrustning: Barfota fram, kanske
skygglappar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
P44mmn är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:27   #92
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Japp rycks skorna idag är den intressant som jag skrev i mitt första inlägg (De rycktes här i slutet på Maj förra året så det är inte omöjligt det kommer idag).
Och då garderar jag 4 hästar i detta loppet med utgång Quick Fix.

Annars spikar jag Quick Fix!

Got tur du med!
Skorna rycks, det står i alla intervjuer.

Lår dom köra skiten ur varandra så kommer Daniels hästar in och avgör som etta och tvåa, tvillingen klar med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2), hugotheboss (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:28   #93
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av P44mmn Visa inlägg
I expressen idag = V86-1: En väldigt ojämn häst, kan blixtra
till och vara väldigt bra. Men levererar inte
alltid. Utrustning: Barfota fram, kanske
skygglappar.
Guidens Express brev.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:32   #94
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Guidens Express brev.

Ok, desperation med skoryck alltså....Intressantare att Nurmo plockar skorna på sina kusar idag!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:35   #95
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Det mest intressanta tycker jag ändå är Eclipse Boko. Husse lämnade klart igår, enda negativa var väl bakspåret.

1,4 på vinnare. men behöver väl inte betyda något? är väl husse som lastat. Fast kommer nog bli favorit.

Bara spika, eller? Bering känns ju totalt iskall. dock vunnit, men auktionen har varit allt annat än man önskar.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:38   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Om man tar en titt på stall Kolgjinis stallform så chansar man bort Quick Fix i kväll på det mediokra spelvärdet.

1. Stallets senaste seger var just när Quick Fix vann i Finland den 2 maj. Räknade snabbt och fick det till att stallet därefter startat 58 !!!!! gånger utan seger.

2. Quick Fix möter i kväll idel miljonärer. Nästa lördag klar för finalen av bronsdivisionen. Normalt är det en mycket lättare uppgift, men å andra sidan idealförutsättningar i kväll med spåret och distansen. Det kan ju bli spår 12 nästa lördag i värsta fall.

3. Quick Fix rekordtid är 11,7 över 1640m auto. Det är många i loppet som gått betydligt snabbare, så han måste troligen sänka sitt rekord rejält i kväll. Det kanske den kan göra för den gick 11,5 över 2140 a vid den imponerande V75 vinster på Jägersro i april. Royal Fighters rekord där är dock 11,3 och det sattes i fjor när man ryckte alla skorna som man ska göra för första gången i år i kväll.


Sammantaget känns den rejält överspelad med 54 procent av insatserna just nu baserat på ovanstående. Men favoriter tenderar att bli extra överspelade just på V86 spelet tack vare att så många småspelare tror att det går att lösa 8 lopp för några hundralappar. Det blir inte råd att ha många hästar per lopp på detta spel med så små insatser.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:40   #97
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Det mest intressanta tycker jag ändå är Eclipse Boko. Husse lämnade klart igår, enda negativa var väl bakspåret.

1,4 på vinnare. men behöver väl inte betyda något? är väl husse som lastat. Fast kommer nog bli favorit.

Bara spika, eller? Bering känns ju totalt iskall. dock vunnit, men auktionen har varit allt annat än man önskar.
Själv går jag på 1,3,11 här. 1 Santiago Bi lär enligt Ronden va riktigt startsnabb och kommer att ta hand om ledningen och därifrån ska han ju slås. Ulf Ohlsson har vunnit de två ggr han kört Blue Blood Lover på bra sätt, 11 Eclipse Boko va en överraskning för mej, visst som 5-7 häst men ngn vet uppenbarligen ngt mer än jag.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:44   #98
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om man tar en titt på stall Kolgjinis stallform så chansar man bort Quick Fix i kväll på det mediokra spelvärdet.

1. Stallets senaste seger var just när Quick Fix vann i Finland den 2 maj. Räknade snabbt och fick det till att stallet därefter startat 58 !!!!! gånger utan seger.

Men vad har stallformen med att göra när vi vet att Quick Fix är i sin livs form och sitter på 5 segrar på 7 starter i år, där man bla vunnit bronsfinal på V75 samt Prix d'Etain Royal.

Stallform använder du dig av en häst som går ut där formen är osäker och ett frågetecken, då kan du ju ta en titt på hur stallformen ser ut för att få ett hum om hur stallet går. Fattar absolut inte din poäng i detta avseende.

Är du osäker på Quick Fixs form?

Dina punkter 2 och 3 väljer jag att inte kommentera, dvs jag håller med och dem däremot var punkter som är relevanta till detta loppet!

Man ska akta sig för att använda statistik på fel sätt:
Royal Fighter har inte vunnit ett lopp på sina 5 senaste starter. 0%.
Därför värderas hans vinstchans till 0% och är överspelad idag.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp

Senast redigerad av Icewinner den 2015-05-20 klockan 14:51.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:52   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Men vad har stallformen med att göra när vi vet att Quick Fix är i sin livs form och sitter på 5 segrar på 7 starter i år, där man bla vunnit bronsfinal på V75 samt Prix d'Etain Royal.

Stallform använder du dig av en häst som går ut där formen är osäker och ett frågetecken, då kan du ju ta en titt på hur stallformen ser ut för att få ett hum om hur stallet går. Fattar absolut inte din poäng i detta avseende.

Är du osäker på Quick Fixs form?

Dina punkter 2 och 3 väljer jag att inte kommentera, dvs jag håller med och dem däremot var punkter som är relevanta till detta loppet!
Usel stallform är väl en viktig faktor att väga in när man pratar om en gigantisk favorit. Ska man bli rik på spel är det sådana som man ska leta minus på. Sen har ju alla sett vilken enorm utveckling hästen haft i år, så det är klart att det inte går att ge något dunderavslag på den. Men spelvärdet/streckvärdet är i alla fall inget att jubla över om man väljer att spika den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gooner00 (+50)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:54   #100
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Icewinner Visa inlägg
Men vad har stallformen med att göra när vi vet att Quick Fix är i sin livs form och sitter på 5 segrar på 7 starter i år, där man bla vunnit bronsfinal på V75 samt Prix d'Etain Royal.

Stallform använder du dig av en häst som går ut där formen är osäker och ett frågetecken, då kan du ju ta en titt på hur stallformen ser ut för att få ett hum om hur stallet går. Fattar absolut inte din poäng i detta avseende.

Är du osäker på Quick Fixs form?

Dina punkter 2 och 3 väljer jag att inte kommentera, dvs jag håller med och dem däremot var punkter som är relevanta till detta loppet!

Man ska akta sig för att använda statistik på fel sätt:
Royal Fighter har inte vunnit ett lopp på sina 5 senaste starter. 0%.
Därför värderas hans vinstchans till 0% och är överspelad idag.
Man kan ju tillägga att Quick Fix också är miljonär, att hästen är den som tjänat näst mest pengar per start och tredjen vad gäller segerprocent i loppet. Det finns mycket som talar för, och det enda som talar emot är om det blir tokkörning.

Jag kanske ska tillägga att jag för närvarande har den garderad, men har inte bestämt spikar ännu. Dubbeljackpot innebär att åtta rätt kommer bli överbetalt.

Senast redigerad av Shooter den 2015-05-20 klockan 14:56.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 14:59   #101
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 532
Sharp$: 11905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Håller med, den hästen kan jag bara inte med, schas bort.
Är Hultmans hästar ute ur boxarna över huvudtaget!? Travkompaniet "i ryggen" Hundratalet välstammade hästar och KNAPPT NÅN går framåt?!

Fattar inte varför det inte TOKSKRIKS!! om detta på sociala medier!!?? Är Hultman "fridlyst" att kritisera efter Marre-framgångarna eller!??
__________________
"The greatest good you can do for another is not just share your riches, but to reveal to him his own" -Benjamin Disraeli
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:01   #102
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Usel stallform är väl en viktig faktor att väga in när man pratar om en gigantisk favorit. Ska man bli rik på spel är det sådana som man ska leta minus på. Sen har ju alla sett vilken enorm utveckling hästen haft i år, så det är klart att det inte går att ge något dunderavslag på den. Men spelvärdet/streckvärdet är i alla fall inget att jubla över om man väljer att spika den.
Ja absolut ska man leta minus på stora favoriter, det är oftast där spelvärde finns.

Men när man letar minus ska man ju leta efter minus som har något värde.

Men när en häst redan visat att han har form och vinner lopp efter lopp (överlägset) utan att ens få press (vad gäller senaste insatser) så är det ju dumt att slänga in statistik på att de andra hästarna inte vinner det har ju inget med det att göra.

Det är ju just detta som är usel stallform , dvs en häst presterar jäkligt bra, medans andra inte gör det.

Därav om en annan häst från stallet ska starta kan vi utgå från att det är stor chans hästen floppar då majoriten av hästarna från stallet gör det. Då är det relevant.

Och tvärtom om 10 olika hästar från stallet har gått ut och vunnit under året, ja då när den 11:e går ut som vi inte vet form på, då är det ju en bra chans den med presterar bra.

Är det inte så vi använder stallformsstatistik?

Aja blir lite

Men alltid intressant diskutera
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:07   #103
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om man tar en titt på stall Kolgjinis stallform så chansar man bort Quick Fix i kväll på det mediokra spelvärdet.

1. Stallets senaste seger var just när Quick Fix vann i Finland den 2 maj. Räknade snabbt och fick det till att stallet därefter startat 58 !!!!! gånger utan seger.

2. Quick Fix möter i kväll idel miljonärer. Nästa lördag klar för finalen av bronsdivisionen. Normalt är det en mycket lättare uppgift, men å andra sidan idealförutsättningar i kväll med spåret och distansen. Det kan ju bli spår 12 nästa lördag i värsta fall.

3. Quick Fix rekordtid är 11,7 över 1640m auto. Det är många i loppet som gått betydligt snabbare, så han måste troligen sänka sitt rekord rejält i kväll. Det kanske den kan göra för den gick 11,5 över 2140 a vid den imponerande V75 vinster på Jägersro i april. Royal Fighters rekord där är dock 11,3 och det sattes i fjor när man ryckte alla skorna som man ska göra för första gången i år i kväll.


Sammantaget känns den rejält överspelad med 54 procent av insatserna just nu baserat på ovanstående. Men favoriter tenderar att bli extra överspelade just på V86 spelet tack vare att så många småspelare tror att det går att lösa 8 lopp för några hundralappar. Det blir inte råd att ha många hästar per lopp på detta spel med så små insatser.
Plus att det vankas svar av Jennifer!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:10   #104
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Jag tycker mig ha hittat 3 vettiga spikar. Issaquah Sund, Santiago Bi och Nose Gear.

Var sugen på Daley Lovin men kan ju lika gärna bli galopp på Luddes i vanlig ordning. Då vinner nog Tillman.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-20, 15:13   #105
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Min första tanke har varit att spika Eclipse Boko och Nose Gear, men nu börjar bli lite sugen på Quick Fix
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td