|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Mellby i sista är steklar. Reden vinner inte med ngn häst han sitter upp på i morgon samt qf kommer ej galoppera. Lopp 3 o 5 är öppna resten stänger man på gå hästar
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Måste han vara ngn speciell? =)
|
|
|
|
#155 |
|
Du förstog nog Okey! Sen förklara detta för mig "Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar..."
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
V75-1
Flera kunniga här säger, att 2 Twigs Voici tar ledningen. Helt rätt. Den kommer också att köra i ledningen. Det är viktigt därför att det försvårar för 5 D'One. Det kan ge loppet till 10 Delicious. Om man inte vill låsa på 5 och 10 skall man strecka 3, 4 och 9. 9 är skrällen. Bara 2 % - man tackar.
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Varför göra det svårt D`one vinner detta.Ödsla kryss i andra avdelningar
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Jag tycker att alla fokuserar på hur bra hästarna var förra året,är det inte i år dom ska springa,?
Dòne kanonhäst i år,Rydens inte visat något i år, Mellby viking kanonbra förra året,visserligen ett bra lopp senast.men det är många bra i loppet. Aida Boko gjorde det bra förra året, inget som säger atthom är lika bra i år (jag har sett loppet i Gelsenkirchen,borde väl ha vunnit?) |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Finns inte en chans, fel distans, fel kusk, fel spår, får ingen ledning, kommer trava i dödens. för slö häst i starten. om du tror denne blir släppt, får sänka tempot under elitloppshelgen så kanske. då lyfter jag på hatten, pojk.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-30 klockan 00:55. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Jab spikar DÒne ,Jag tror att det är den bästa hästen.
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
Sen spikar jag också Quick fix,tror han kan ta ledningen trots spåret,väl där har jag svårt att se någon ta sig förbi honom. |
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Jag kommer spika firma Nurmos/Kontio x2
Om någon är bra och ställa i ordning på Valla så är det Timo Tror både Coldtown och Mellby krossar sina motståndare |
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
|
|
|
|