Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-30, 00:12   #166
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Om inte D,one vinner har jag /vi ett problem då behövs många.......................
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:15   #167
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Jag kommer spika firma Nurmos/Kontio x2
Om någon är bra och ställa i ordning på Valla så är det Timo
Tror både Coldtown och Mellby krossar sina motståndare
Du har bevisat dina kunskaper här Dahle.
Jag köper Mellby i sista.
Men det blir jobbigt för Coldtown från spår 8. 3 Västerbo Highflyer var riktigt bra senast. Här garderar jag och streckar de nio första numren. Hoppas på 2, som var imponerande senast på Charlottenlund med Sjunnesson.

Senast redigerad av mackpeter den 2015-05-30 klockan 00:19.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:17   #168
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Här är en skräll som jag funderat ut.

I avd 1 tar jag D'One så klart och Delicious men 3 Aida Boko som skräll. Hon har gjort tre lopp i år, var tvåa i samtliga men de var över medel och långt. Har 34 i ssegerprocent och tjänat 2,2 miljoner. Tveksam till kusken Robin Bakker dock, är säkert bra men är ovan Sverige?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:24   #169
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

OM är ett bra ord! Vem vet du med gard eller jag med spik!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:26   #170
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Du behöver inte skrika och Pekka hur många ggr vinner han?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:37   #171
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Alla har inte den förmånen men lycka till!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:49   #172
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Jag har huvudvärk minst över 4 lopp: Lopp2 bör räcka med 3 4 8.Jeppas vinner och D one.Sen då...............
Du har väl huvudvärk hela tiden,,
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:53   #173
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Antar att du och jag inte är vänner?
Jag måste lägga mitt spel 0800 i morgon så jag har inte en aning om vädret tyvärr!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:54   #174
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22763
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Du har bevisat dina kunskaper här Dahle.
Jag köper Mellby i sista.
Men det blir jobbigt för Coldtown från spår 8. 3 Västerbo Highflyer var riktigt bra senast. Här garderar jag och streckar de nio första numren. Hoppas på 2, som var imponerande senast på Charlottenlund med Sjunnesson.
Gillar och spika där de flesta garderar. Det är bra värde på Coldtown just pga spåret. Med bra spår hade den varit stor favorit, men nu 20%. Visst var VH bra sist men den är jag inte så orolig för, när Danne kör. Väljer jag mellan Jorma och Reden då är det självklart Jorma
Lycka till
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 00:58   #175
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Du har väl huvudvärk hela tiden,,
Oj då vem är du Kryp tillbaka från den sten du kom från,du har väl aldrig tillfört sharps någonting.Gäsp säger jag till dig!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 01:17   #176
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4710
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Reden är en Lallare och hoppas på att han drar på sig massa streck! Vägrar spika honom!
Tips är ju att vänta med att lämna in systemet

Jag är född i Sverige och en Viking så då spikar man en VIKING.

Starkast Vinner!!
"Jag är född i Sverige...Om starkast vinner, vinner jag nog över dig 160 i bänk 86 kg.Lutar åt att du håller på SD om så, slutar vår resa här och nu.Ta det lugnt med droger och alkohol//Mvh Polisen
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 01:25   #177
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Avd 7. Tycker det är många där som har vinstchans. Till min förtvivlan märker jag att jag tagit ut halva fältet nästan, 7 hästar! Så roligt har jag inte råd att ha men ska räkna upp dem i alla fall. Kan ha högst tre, fyra stycken men här är de sju:
1 Tokio Hotel Hall. Jepson/Stenströmer. rek 14,4 över 3140. Vinst% 28.

3 Mr Looba Looba. Finsk häst med för mig okänd kusk och okänd tränare. Och låååg segerprocent, nämligen 5%! Vet inte riktigt varför jag vill ha den med, kanske för att den är en storskräll. Dessutom har han sprungit på 14,4 över distansen.

4 Order to Fly. Per Lennartsson. Också 14,4 över 3 140. Vunnit vart fjärde lopp i sitt unga liv.

9 Narold Vox. Ulf Ohlsson i sulkyn. Gjort två starter efter vila. Har rekordet 12,9 men det var för länge sedan, tror det var när Mellby Viking satte världsrekord? I senaste starten 1:a på 14,2 3180 m.

10 Indigous. Erik A/Stig H. Gick på 13,7 3 april på Färjestad som 1:a i V75-lopp. Sedan på Örebro 2 maj blev han oplacerad på 13,8 3180 m! On Hold vann där.

12 On Hold. Magnus Jakobsson kör, tränar gör Berne Gustafsson. Vunnit 18 av 47 lopp= 38%. Finfina tiden 13,4 över 3180 m. Satte den vid vinst i V75 i Örebro nyligen där han stod i odds 24,70! Där ser man hur det kan gå!

Slutligen världsrekordhållaren 13 Mellby Viking, Jorma/Nurmos. Alltid varit något extra med den hästen i mitt tycke. Har också en vinstprocent på 56 (27/15). Heja Vikingen!

Tur och lycka till er alla!

Tillägg:
Borde givetvis ha tagit med Joakim Lövgrens duktiga häst,14 Alfas da Vinci också! Stor vinstchans där!
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 01:35   #178
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 301
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
On Hold står 20m sämre till mot Mellby Viking denna gång. Om spelarna tar detta i beräkning samt att On Hold inte imponerade i genrepet så borde inte just den dra så mycket spel.

Och om On Hold mot förmodan SKULLE dra mycket spel är det bara att tacka och ta emot. Det ökar spelvärdet på alla andra.
Om det är V75 i Örebro 2/5 som avses så stod On Hold och Mellby Viking båda på 3 180 då...

Senast redigerad av lokatten den 2015-05-30 klockan 01:37.
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 03:06   #179
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Håller med dig om Kolgjinis, påställt och galopp! MEN..QF har ju faktiskt gått att ladda iväg flertalet ggr nu så jag tror inte på galopp faktiskt. Om QF får bestämma utan tryck lite för länge tror jag fan den kan rinna undan!

Fast med Montdore, Jeppas och Saveur i loppet lär någon av dem ge massage i dödens ganska tidigt! Svårt!
Du är lite fel ute här. Quick Fix vill inte ta ledning och dämpa tempot.
Quick Fix tar ledning och kör bara för fullt, det är så hästen är som bäst och så Kolgjinis kör med hästen. Att någon kommer upp och masserar honom i dödens finns inte då. Sitter du i dödens mot en sådan häst försöker du bara hänga på och hoppas QF får bensinstopp och att ingen bakom hinner med.
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 04:19   #180
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 869
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Bra Coldtown drar streck.
Tror du kan ha helt fel i det. Men den som lever får se!

Västerbo Highflyer har mött bra hästar. Då springer man bra tider och gör bra lopp. Ditt motstånd gör dig bättre. Varje gång har han fått perfekta resor och riktigt bra ryggar. Loppet han vann ligger han 4:e ytter, men får pga x antal galopper 2:a ytter gratis. Sen knäcker Super Otto ledaren och är extremt bra rygg inpå upploppet och Västerbo plockar precis ned honom då. Tycker hästen känns lite väl översktaddad, lite mycket skrik. Som tidigare nämnts här lär han inte få sitta ensam i spets.

Jämför med Coldtown.

Förlorade årets andra start pga två hästar på Open Stretch (bla Falcon Håleryd som fick perfekt lopp) I övrigt, ja då vinner bara Coldtown lopp efter lopp. Vunnit V75-finaler från bakspår (9 resp 12). Gör grovjobbet själv och den löpskallen hästen har skojar man inte bort. Nu vankas det kanske skoryck för extraväxel. Lär vara toppad inför denna starten efter några lopp i kroppen i år.

Jag vet inte hur du motiverar att alla Daniel Rédens hästar vinner, mer än att du verkar spela mer med hjärtat och ropar ut varje starthäst som vinnare!

Nu låter säkert min post sur o bitter o gnällig, men det är jag verkligen inte.
Jag diskuterar bara hästar och vinstchanser

Funderar dock på att kanske låsa detta loppet på 3,8.

Tror övriga hästar 4,5,6,7 som är streckade bara kommer göra massa jobb som förstör för 3 och sen plockar Coldtown hela högen, eller så hinner han inte upp Västerbo.

Hade jag spikat i detta loppet hade det iaf blivit Coldtown.

Så bra Coldtown inte drar streck.

(Hade Coldtown fått spår 4 som Jeppas Maxi hade han med varit en av dagens största favoriter. Det folk verkar missa är att Coldtown vinner stora lopp oavsett startspår. Enligt min modell för segerprocent tycker jag han är understreckad, ger han åtminstonde att han vinner 1/3 av sådana här lopp. MINST.)
__________________
Ju mer du satsar på din vinnare, desto mer sänker du ditt odds
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


Twitter: @Batmantyp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10), SO (+5)

Senast redigerad av Icewinner den 2015-05-30 klockan 04:20.
Icewinner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td