|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#241 |
|
provar ett skräll lir här på wannabe kemp. 70ggr är högt o den gick rätt bra sist. passiv styrning o lucka till slut här med lennartsson
|
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Citat:
Gimeheaven och Stylish är också märkligt tappade på spelet.
|
|
|
|
#243 |
|
Inga problem med innerspåret i början av dagen i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Risto måste ha ett grymt facit på sina Sverigestarter, varje gång han kommer över är det topprestationer hela vägen! Nu var väl hästen skyldig att vinna i just det här loppet men ändå.
|
|
|
|
|
#245 |
|
Tre raka till vältränade finska hästar
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
trodde faktiskt inte han skulle hålla spets. men det gick ju som en dans sen var det fusklopp
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Citat:
Västerbo är bra, men en icke-vinnare. Redén lyckas säkert köra bort den från spets om den kommer dit... Jorma vinner! |
||
|
|
|
|
|
#249 |
|
som sagt. vi får se. att highflyern skulle va nån icke vinnare är dock inte sant. 14 av 40 är hyfsad seger% o det har tagit tid att få honom i form i år men på slutet har han gått dunderbra.
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Nån som har någon info på Stepping for Money idag??
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Banned
|
Har inte läst igenom alla inlägg menä det någon som har bra koll på vilka hästar som gynnas av regn och tung bana? Innespåret och ledning vid start blir som sagt missgynnat iaf.
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Man kan räkna hur man vill... Han har vunnit 2 av de 17 senaste starterna. Låter inte lika bra som 14/40
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Missuppfatta mig inte angående Västerbo Highflyer... Jag gillar den skarpt och har spelat den de senaste 5 starterna. Men idag skippar jag den nog och det är egentligen bara för att alla experter är så eniga. Jag blir instinktivt anti varje gång en häst lyfts upp på det sättet. Sen är jag inte så förtjust i Daniel som kusk heller.
|
|
|
|
|
|
|
|