|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
jag skulle vilja säga att medel är optimalt på den hästen. tycker den har saknat form på länge men som sagt nu sitter den där. Många som går på den idag så då är det inte aktuellt för mig att göra det längre. lurigt lopp det där nämmligen
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Angående bestraffningar/böter som delas ut idag/Solvalla. Finns det ngn länk för att se dessa? Någon som har info?
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Du kan se dem på Travsport.se om du letar rätt på resultaten. Det kan ta någon timme innan det är infört.
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ja det är absolut inga problem med innerspåret såhär långt iallafall. Blir väl mer regn under dagen, men jag tror inte man bör ranka ner spetshästarna något för vädrets skull.
|
|
|
|
#262 |
|
Jag funderar på lås 5,13 i avd 7 Troligen vinner väl favoriten men Usain Bolt har bra tider i kroppen och gjorde 13,8 över 2640 nyligen och 5% var för frestande för mig så dubblar nog systemet och har en trolig och en rolig
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Ang.Örjans körning som favorit tidigare i veckan:Hur ställer man sej idag?
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Någon annan här som har problem med att hämta aktuella startlistor via Jokersystemet??
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#267 |
|
Kanske blir tyngre mot slutet av dagen ju mer det regnar? Känns som upplagt för Vikingen i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Bara larvigt att jämföra proffskuskar med amatörer, klart det skiljer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ja risken ökar ju med ovädret. Men det där med riktigt usla innerspår är ganska överreklamerat. Det händer inte ofta på ett år och det blir inget riktigt skitväder idag även om det helt säkert kommer en del regn. Tror man på kasst innerspår bör man skippa alla spetsvinnare. Jag kommer nog inte lägga om kurs iallafall, utan räknar med att spetshästarna som vanligt kommer ha stor fördel.
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
|
|