|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#272 |
|
Nej
|
|
|
|
#273 |
|
Helge!
Hur får/fick du tag i bestraffningarna så snabbt? Special för dig eller allmän tillgång? Länk? Har tittat efter tips från Viroid på Travsport.se. Men hittar bara uppdatering på lopp 1 än så länge. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Asså, ärligt talat känns det väldigt enkelt idag?
Sjukt många spikförslag enligt mig. Klart, de kan skita sig som vanligt. Tror på D´One, av den enkla anledningen att jag inte alls köper Réden, bakspår på valla.. Kort distans, kusken som ni redan diskuterat! Nu vann han visserligen en del sista veckan! Vad finns det mer? Aida Boko eller Twigs? Naaah, kan säkert göra bra prestationer. Men svårt att se de som vinnare... Edge Boko borde ha bra chans, men är inte imponerad alls. Om någon kan störa så äre väl i första hand Nose Gear eller Dansken (Nr 2)? Tredje är det svåraste loppet anser jag! Riktigt getingbo, många hästar som kan vinna! Ready for More, bara galopp emot... Björn Goop säger ju själv att Prince springer med gips i princip, vem ska då störa denne? Femte är också rätt så svårt, men man klarar sig nog på 5-6 streck max.. Saveur från spår tolv?! HAHAHA.. (Nu 11).. Nee, ingen feeling alls. Adrian, vinna på valla? Händer inte ofta! Förvisso hade jag Adrian från spår nio, med samma häst på valla när den vann. Men då kändes Quick Fix roligare till 3% än idag. Tror han att han kommer till spets och sen skall vinna? HAHA aldrig.. Montdore känns för uppsnackad. Tror Maxi vinner ändå.. I sista kan man spekulera hur mycket som helst, men känns som att alla precis ALLA kan vinna bakom Mellby Viking. Den möter inte mycket. Och tycker inte de på start imponerar nämnvärt. Då får de försöka lura skjortan av de kraftiga tanksen där bak. Brukar inte de på start ha bra chans i Harpers? |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Citat:
Jag tror inte ett spår på att han svarar idag, det här är ju i princip en bronshäst och han tar gärna en bra rygg och hygglig chans till andrapris istället för att ta sina chanser med en toköppning.
|
|
|
|
#276 | |
|
Citat:
https://www.travsport.se/sresultat?k...loppId=1002368 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
newbranch (+1) |
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Kan Diamond of Em spetsa nu när den fått mer spelrum efter strykningen?
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Kör ett litet vinnarspel på Ryan Kronos.
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Jätteläge nu för alla som gjort läxan när det gäller halshästar och vilka hästar som missgynnas minst av sämre bana, för nästan alla V75 system är inlämnade på att de yttre förutsättningarna är helt normala.
Tyvärr är det inte lätt. Men det kommer garanterat att bli en V75 rad nu som kommer se annorlunda ut jämfört om det varit sol och fin bana (som nästan alla V75 system lämnats in efter). |
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
det där såg ju ut o gå bra. jäkla tur
|
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Otroligt att de nästan alltid klarar det utan att få häst över sig, såg ut att gå bra den här gången också trots allt!
|
|
|
|
#283 |
|
Såg inget vidare ut, men det kan ha gått väl.
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Det såg riktigt illa ut. Rejäla flygturer.
|
|
|
|
|
|
|
|