Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-30, 13:42   #271

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja risken ökar ju med ovädret. Men det där med riktigt usla innerspår är ganska överreklamerat. Det händer inte ofta på ett år och det blir inget riktigt skitväder idag även om det helt säkert kommer en del regn. Tror man på kasst innerspår bör man skippa alla spetsvinnare. Jag kommer nog inte lägga om kurs iallafall, utan räknar med att spetshästarna som vanligt kommer ha stor fördel.
Om det inte går att vinna från spets så kan man lika gärna spela en lottorad idag. Då kan det sluta hursom i varenda lopp. Jag utgår från mina ursprungliga idéer. Lite lurigt i första om Pekka vill köra i spets. Hästen gick strax under 11 senast. Är det helt uteslutet att den kan rinna undan? Annars är jag helt inne på att Örjan vinner. Låter lite sådär på Redéns häst.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:46   #272

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jazboy Visa inlägg
Någon annan här som har problem med att hämta aktuella startlistor via Jokersystemet??
Nej
Gammal 2015-05-30, 13:46   #273

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

Helge!
Hur får/fick du tag i bestraffningarna så snabbt? Special för dig eller allmän tillgång? Länk? Har tittat efter tips från Viroid på Travsport.se. Men hittar bara uppdatering på lopp 1 än så länge.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:46   #274

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Asså, ärligt talat känns det väldigt enkelt idag?

Sjukt många spikförslag enligt mig. Klart, de kan skita sig som vanligt. Tror på D´One, av den enkla anledningen att jag inte alls köper Réden, bakspår på valla.. Kort distans, kusken som ni redan diskuterat! Nu vann han visserligen en del sista veckan! Vad finns det mer? Aida Boko eller Twigs? Naaah, kan säkert göra bra prestationer. Men svårt att se de som vinnare...

Edge Boko borde ha bra chans, men är inte imponerad alls. Om någon kan störa så äre väl i första hand Nose Gear eller Dansken (Nr 2)?

Tredje är det svåraste loppet anser jag! Riktigt getingbo, många hästar som kan vinna!

Ready for More, bara galopp emot... Björn Goop säger ju själv att Prince springer med gips i princip, vem ska då störa denne?

Femte är också rätt så svårt, men man klarar sig nog på 5-6 streck max..

Saveur från spår tolv?! HAHAHA.. (Nu 11).. Nee, ingen feeling alls. Adrian, vinna på valla? Händer inte ofta! Förvisso hade jag Adrian från spår nio, med samma häst på valla när den vann. Men då kändes Quick Fix roligare till 3% än idag. Tror han att han kommer till spets och sen skall vinna? HAHA aldrig.. Montdore känns för uppsnackad. Tror Maxi vinner ändå..

I sista kan man spekulera hur mycket som helst, men känns som att alla precis ALLA kan vinna bakom Mellby Viking. Den möter inte mycket. Och tycker inte de på start imponerar nämnvärt. Då får de försöka lura skjortan av de kraftiga tanksen där bak. Brukar inte de på start ha bra chans i Harpers?
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:47   #275

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om det inte går att vinna från spets så kan man lika gärna spela en lottorad idag. Då kan det sluta hursom i varenda lopp. Jag utgår från mina ursprungliga idéer. Lite lurigt i första om Pekka vill köra i spets. Hästen gick strax under 11 senast. Är det helt uteslutet att den kan rinna undan? Annars är jag helt inne på att Örjan vinner. Låter lite sådär på Redéns häst.
Nja det är ju relativt skiktade lopp ändå så man behöver nog inte kalla det lotto om man går den vägen.

Jag tror inte ett spår på att han svarar idag, det här är ju i princip en bronshäst och han tar gärna en bra rygg och hygglig chans till andrapris istället för att ta sina chanser med en toköppning.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:48   #276

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av newbranch Visa inlägg
Helge!
Hur får/fick du tag i bestraffningarna så snabbt? Special för dig eller allmän tillgång? Länk? Har tittat efter tips från Viroid på Travsport.se. Men hittar bara uppdatering på lopp 1 än så länge.
Det är där du finner det men du måste uppdatera sidan ofta.

https://www.travsport.se/sresultat?k...loppId=1002368
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
newbranch (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:49   #277

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan Diamond of Em spetsa nu när den fått mer spelrum efter strykningen?
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:53   #278

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Kör ett litet vinnarspel på Ryan Kronos.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:53   #279

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Jätteläge nu för alla som gjort läxan när det gäller halshästar och vilka hästar som missgynnas minst av sämre bana, för nästan alla V75 system är inlämnade på att de yttre förutsättningarna är helt normala.

Tyvärr är det inte lätt. Men det kommer garanterat att bli en V75 rad nu som kommer se annorlunda ut jämfört om det varit sol och fin bana (som nästan alla V75 system lämnats in efter).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:56   #280

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

det där såg ju ut o gå bra. jäkla tur
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:57   #281

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

oj oj hoppas alla mår bra
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:58   #282

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Otroligt att de nästan alltid klarar det utan att få häst över sig, såg ut att gå bra den här gången också trots allt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:58   #283

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Såg inget vidare ut, men det kan ha gått väl.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 13:59   #284

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 857
Standard

Det såg riktigt illa ut. Rejäla flygturer.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:00   #285

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

twigs voice i värmning såg inte riktigt hundra ut enligt mig. Aida boko ser fin ut varning på den .det kan bli spets där o då kan den bli svår att rå på.

nu ser banan lite blaskig ut. det kan bli tråkigt på slutet.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td