Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-30, 14:21   #301

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
ingen. melander leder runt om, börjar dock bli orolig för innern nu. nån som hört nåt?
Nja det scenariot tror iaf inte jag nått på!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:24   #302

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Lite blött blir det nog idag och jag försöker landa systemet i ett par hästar som går hela vägen in i mål och som i varje fall inte är missgynnade av att är lite tungt. Generellt sett så är det väl så att tempot under elitloppshelgen gynnar vältränade hästar och som klarar en sväng eller två i tredjespår....??

V75:5 - 12 Geisha Sund
Kan inte tänka mig att tilläggshästarna inte går tidigt i det här loppet. 14 Dernier Viking som 5%? Ja, det kanske är ett eller par halvvarv för kort. Men visst vill väl Ingves revanschera sig efter vansinnesstyrningen med VOTN? Jag tror att 12 Geisha Sund vinner det här från alla positioner, är det lite, lite blött så blir det ännu bättre. En spik idag, utan darr.

Tvilling 12 - 11,13,14,5

V75:2 - 6 Mellby Collector (2,1,5,3,4...)
Blir det Valla-lunk så är väl StigHs klar men det blir det väl inte? Skoryck på 4 Mellby Collector - galopp eller succé? Jag tar den som utgång idag, 3%, räknar med att det blir bra körning från start och hoppas att Uhrberg kör fram i dödens med 5 Rio Grande. Annars får man väl lita på att Adrian sätter fart på loppet, som en liten förberedelse inför V75:6.

Man kanske skulle prova en tvilling här också? 2,6,5,3?

V76:6 - 8 Quick Fix (12,1,3,4,2,5,11...)
Kanske lite bländad av insatsen i Finland, men slog iaf Nahar....laddar som en iller från start, drar i hårt tempo hela vägen. Är det inte en trolig SOS? 8%.

V75:7 - 14 Alfas Da Vinci (12,1,2,6,9...)
Tillräckligt många som vill vinna så att det äntligen blir fart hela vägen? Det tror jag och då blir slutvarvet direkt avgörande. Jag tänker inte dissa Mellby Viking, inte alls, men om ADV är 20 meter bättre än i fjol så kanske, kanske. Rensar iaf betydligt bättre till 9%. Om det inte blir någon körning - ja, då kan alla på start vinna, från spets, eller från smörlöpning.

Resten? Ja, gardera så långt plånboken räcker.

V75:4 - 12 Queer Fish (4,7,3,1....)
Kan en fisk vara Queer? Nä - jag kanske önsketänker för mycket men det skulle vara härligt att se Sören Eriksson ta ner favoriten från dödens till 10 ggr pengarna och 3%? Klart att favoriten har bra chans från innern men Ingves ska ju ladda från start och lite körning bli det. Absolut.

V75:3 - 10 Archangel Am (1,6,3,4,8....)
Roligast på strecken tycker jag 10 Archangel Am är. Borde gynnas av körning och banunderlag och är riktigt bra i sina stunder. I övrigt kan vem som helst vinna, beroende på hur de blir kört. Tänker inte upprepa allt annat om Highflyer, 8 av 8 för Coldtown etc. Det där kan ni redan.

V75:1 - 4 Rosella Ross (5,10,9,3,7....)
Christopher skräller en gång till? Nja, det kanske blir en enkel resa för favoriten i det här loppet, enkelt släppt till spets och sen en promenad i parken? Jag blev dock lite imponerad av Rosealla Ross från dödens - där borde väl favoriten bara ha avgjort? Utan snikspår så hade hon vunnit. Senast gick hon bra från tredjepar utvändigt mot bra motstånd. Måste ha större chans än 4% och 18 ggr pengarna. Tvilling?

Lycka till!

Svårt för Ingves att göra något annat då det inte är första gången VOTN blir för het och slocknar i sista kurvan!

Sen är QuickFix intressant absolut men jag förstår inte hur man kan ta med den med motiveringen att den slog Nahar?!

Som den gick då (förmodligen pga resa) skulle den knappt vunnit ett P22 lopp!
Gammal 2015-05-30, 14:25   #303

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Då är bara en av oss kvar efter andra! Eller ingen av oss!
Svårt att se Erik lägga det här. Tror ingen vågar offra sig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:28   #304

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Svårt att se Erik lägga det här. Tror ingen vågar offra sig.
Jag tror absolut inte att det kommer bli ett blufflopp då det finns en del hästar som tål att göra jobbet de loppet! Snart vet vi!
Gammal 2015-05-30, 14:29   #305

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Nja det scenariot tror iaf inte jag nått på!
det blev gardering där istället o spik på sauvör istället. jag drabbades av stora skälvan
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:29   #306

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:29   #307

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Delicious blir spiken, förhoppningsvis svarar någon Örjan men jag tror trots allt att Redens skjutare går runt dem ändå.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:29   #308
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kanske blir tyngre mot slutet av dagen ju mer det regnar? Känns som upplagt för Vikingen i sista.
Det var inte illa menat! Jag blev bara förvånad när jag såg ett a efter hans namn!!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:30   #309

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det blev gardering där istället o spik på sauvör istället. jag drabbades av stora skälvan
Haha..jag hoppas verkligen inte att det var pga mig och att scenariot du hade slår in!
Gammal 2015-05-30, 14:30   #310

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Vad yrar Wallmann om? DÓne har haft spår 5 tre gånger. resultat 1,2,struken
Gammal 2015-05-30, 14:32   #311

Standard

Precis vad jag varnade för!! Fy fan vad underbart!!!!!
Gammal 2015-05-30, 14:32   #312

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Hur kunde spetshästen vinna med det här underlaget?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:32   #313

Shooters avatar

Sharp$: 39613
Standard

Härligt Pekka! Bra att han körde i ledningen och inte gav bort loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:33   #314

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nja det är ju relativt skiktade lopp ändå så man behöver nog inte kalla det lotto om man går den vägen.

Jag tror inte ett spår på att han svarar idag, det här är ju i princip en bronshäst och han tar gärna en bra rygg och hygglig chans till andrapris istället för att ta sina chanser med en toköppning.
Blev precis som jag trodde med Twigs... Han rann undan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 14:34   #315

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Härligt Pekka! Bra att han körde i ledningen och inte gav bort loppet.
Örjan...trots tusentals segrar har han fortfarande inte fattat hur man vinner lopp. Det ska gasas till ledning, jag förstår inte hur i dagens travsverige kan finnas toppkuskar som inte begriper det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td