Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-28, 17:33   #61

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Uppdaterad väderprognos från SMHI för lördagen under torsd em. Något sämre tyvärr än igår

"På lördag drar in ett nytt lågtryck med mest ihållande regn från sydväst över Götaland och Svealand. Det innebär att det blir ett regnigt Stockholm Marathon 2015 och runt 10 grader."

YR.no skriver så här vad gäller vädret lördag eftermiddag (kl 12-18): Kraftigt regn och ca 11 grader varmt.

Prognoserna för söndagen har också försämrats jämfört med igår, men finns chans att det inte kommer lika mycket regn då.

Det där är nog till vår fördel. Den gamla sanningen att det bara är spetssegrar som gäller på Valla under elitloppshelgen är ju inte lika sann när det är skitväder, och det är det nog inte alla som är klara över. Det gäller att ha koll på första loppen för dagen och banans beskaffenhet innan man lämnar in på lördag!

Trist för sporten med dåligt väder dock, man vill ju verkligen ha sommarväder den här helgen!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 17:43   #62

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det där är nog till vår fördel. Den gamla sanningen att det bara är spetssegrar som gäller på Valla under elitloppshelgen är ju inte lika sann när det är skitväder, och det är det nog inte alla som är klara över. Det gäller att ha koll på första loppen för dagen och banans beskaffenhet innan man lämnar in på lördag!

Trist för sporten med dåligt väder dock, man vill ju verkligen ha sommarväder den här helgen!
Även trist för besökarna. Måste vara rätt stor skillnad att tillbringa en heldag på Solvalla om det är Sol och värme jämfört med när det är 10 grader och ösregn.

Sen blir det ju också sportsligt inte alls samma prestationer som när det är varmt soligt och perfekt bana.

Vi som ska ligga hemma på soffan och följa elitloppshelgen drabbas dock inte förutom att det blir helt nya förutsättningar spelmässigt om dagens väderprognos slår in.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 17:52   #63

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Kul att man jobbar 10-20 lördag och samma söndag, får ta med laptopen på jobbet. Dispans om nån frågar
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 17:56   #64

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Kul att man jobbar 10-20 lördag och samma söndag, får ta med laptopen på jobbet. Dispans om nån frågar
Usch

Skulle jobbat hela helgen med men har tagit semester
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 18:19   #65

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Olle nämnde tidigt att Usain Henna vinner Harper Harper Hanovers på lördag men jag kontrar med Tokyo Hotel Hall med formkusken Jepson för första gången. Går gärna i spets och kan nog en 13 tid. Barfota runt om OCH jänkarvagn. Det blir nog bolagets spik ..
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 18:32   #66

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av affe56 Visa inlägg
Olle nämnde tidigt att Usain Henna vinner Harper Harper Hanovers på lördag men jag kontrar med Tokyo Hotel Hall med formkusken Jepson för första gången. Går gärna i spets och kan nog en 13 tid. Barfota runt om OCH jänkarvagn. Det blir nog bolagets spik ..
Usain Henna kan vara en rolig vinnare, men det var i söndags när anmälningslistorna kom. Det är nog ingen man ska spika och nu när vädret kan bli riktigt kasst är det mycket svårare att försöka gissa vilka som kommer påverkas av det.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 19:48   #67

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Även trist för besökarna. Måste vara rätt stor skillnad att tillbringa en heldag på Solvalla om det är Sol och värme jämfört med när det är 10 grader och ösregn.

Sen blir det ju också sportsligt inte alls samma prestationer som när det är varmt soligt och perfekt bana.

Vi som ska ligga hemma på soffan och följa elitloppshelgen drabbas dock inte förutom att det blir helt nya förutsättningar spelmässigt om dagens väderprognos slår in.
Även om jag också ser hela helgen, ja varenda lopp, via soffan tycker jag det skulle vara mycket roligare med ett soligt Solvalla i helgen, då det gör allt så mycket bättre.

Och sluta tro på meteorologerna, det heter Solvalla av en anledning.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 22:05   #68

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2076
Standard

Någon som vet om ToNiceToBeTrue (avdelning 2) gick med jänkarvagn i den senaste starten på V75 Åby den 25/4? Det var tal om att det eventuellt skulle bli det inför den starten. Blev det så?
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 22:13   #69

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Om det blir regn så lär det gynna bakspårshästarna.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 22:21   #70

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Om det blir regn så lär det gynna bakspårshästarna.
Så är det inte.
Gammal 2015-05-28, 22:26   #71

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Så är det inte.
Tycker oftare det blir bakspårssegrar, iaf på Solvalla när det är kass bana.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 22:57   #72

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Börjar närma sig personangrepp nu med ditt sätt att ständigt angripa mig. Tänk på att du riskerar avstängning för sånt enligt forumets regler. Blir det värre än så här kommer jag att anmäla dig.

Om du läser mina inlägg så skriver jag väldigt ofta om det usla spelvärdet just på barfotahästar, så du är dessutom faktamässigt helt fel ute med dina tråkiga påhopp.

Olle, du är en riktig kanon på detta forum. Jag bidrar inte med mycket här, men du är ta mig fan en av de users som gör att jag kollar Sharps.se dagligen. Bara herr Varulv skulle kunna skippa Twitter och komma tillbaka hit med sina informativt superba inlägg så blir allt KANON!
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 23:44   #73

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jazboy Visa inlägg
Olle, du är en riktig kanon på detta forum. Jag bidrar inte med mycket här, men du är ta mig fan en av de users som gör att jag kollar Sharps.se dagligen. Bara herr Varulv skulle kunna skippa Twitter och komma tillbaka hit med sina informativt superba inlägg så blir allt KANON!
Jag är som gubben i lådan, dyker upp när man minst anar det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spikpaddy (+5), dado (+5), jazboy (+10)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 00:00   #74

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
I baren på lördag?
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 00:08   #75

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
ja, ingen kommentar på den
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td