|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Trist för sporten med dåligt väder dock, man vill ju verkligen ha sommarväder den här helgen!
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Sen blir det ju också sportsligt inte alls samma prestationer som när det är varmt soligt och perfekt bana. Vi som ska ligga hemma på soffan och följa elitloppshelgen drabbas dock inte förutom att det blir helt nya förutsättningar spelmässigt om dagens väderprognos slår in. |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Kul att man jobbar 10-20 lördag och samma söndag, får ta med laptopen på jobbet. Dispans om nån frågar
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Olle nämnde tidigt att Usain Henna vinner Harper Harper Hanovers på lördag men jag kontrar med Tokyo Hotel Hall med formkusken Jepson för första gången. Går gärna i spets och kan nog en 13 tid. Barfota runt om OCH jänkarvagn. Det blir nog bolagets spik ..
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Usain Henna kan vara en rolig vinnare, men det var i söndags när anmälningslistorna kom. Det är nog ingen man ska spika och nu när vädret kan bli riktigt kasst är det mycket svårare att försöka gissa vilka som kommer påverkas av det.
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Och sluta tro på meteorologerna, det heter Solvalla av en anledning. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Någon som vet om ToNiceToBeTrue (avdelning 2) gick med jänkarvagn i den senaste starten på V75 Åby den 25/4? Det var tal om att det eventuellt skulle bli det inför den starten. Blev det så?
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Om det blir regn så lär det gynna bakspårshästarna.
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Så är det inte.
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Olle, du är en riktig kanon på detta forum. Jag bidrar inte med mycket här, men du är ta mig fan en av de users som gör att jag kollar Sharps.se dagligen. Bara herr Varulv skulle kunna skippa Twitter och komma tillbaka hit med sina informativt superba inlägg så blir allt KANON! ![]() ![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Citat:
|
||