Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-29, 20:03   #106

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Västerbo highflyer höll spets från bricka 1 för att par starter sen mot startsnabba konkurrenter. Jjohnny takter tittade som vanligt på oddstavlan och fick för sig att han skulle få överta med maffioso face. Den här gången står mafioso face i stallet och takter sitter på läktaren. De innanför bör väl vara intresserade av rygg på daniel här eller hur tänker ohlsson?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:04   #107

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Jättekul att se att flera satsar på stora bolagsystem. utmaningen ligger ju såklart att knäcka dem på ännu mindre matematiska.
Vi går ut stenhårt genom att ta bort den troliga vinnaren D òne. (Nähä. Blev blåst på den)Vi låser såklart på närmsta motbuden 4,3 10,5. Favven halkade med också för att andra ska få runka ikväll.
Andra orkar vi inte ens analysera. Vi bara spikar.
Tredje har vi väntat på. Nu möts det inget elitloppsförsökare. det här vinner Rede`ns utan att ens behöva förta sig.
I 4e ska laxen fördelas. Vi måste fälla den överlägset bästa hästen i fältet. Alla vet att han vinner med ett upplopp om han kommer ut. Vad göra. Stäng in skitet hahaha.
5e. Ingves vilken skrattmatch du har. Inte ens spännande.
6e vinner såklart Jeppas men hur kul är det. Skicka på allt du har Lindblom så Berg och jag kan skratta ner till banken när vi hämtar lax.
Jajamen. Favorit i repris. Vikingen vinner troligen men måste iaf komma upp i närmare en hundring insats så jag slänger in Alfa som jag tycker vart hysteriskt fin och Narold som jag torskat på för sista gången. Klart. 108 kr ut. Miljonen in. Tackar hahaha. Nej jag är full såklart men kastade in detta lilla chanssystem.
3,4,5,10
4
3
1,3,7,8,11,12
14
3,4 12
9,13,14.

Senast redigerad av draken den 2015-05-29 klockan 20:33.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:09   #108

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Västerbo highflyer höll spets från bricka 1 för att par starter sen mot startsnabba konkurrenter. Jjohnny takter tittade som vanligt på oddstavlan och fick för sig att han skulle få överta med maffioso face. Den här gången står mafioso face i stallet och takter sitter på läktaren. De innanför bör väl vara intresserade av rygg på daniel här eller hur tänker ohlsson?
Ingen Nuncio, Nahar eller Royal Fighter med här, dom ska prova i Elitloppsförsöken ist

Bra Coldtown drar streck.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:12   #109

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Jag är som gubben i lådan, dyker upp när man minst anar det!
Gubben i lådan (Örjan) av bästa märke!

jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:13   #110

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jättekul att se att flera satsar på stora bolagsystem. utmaningen ligger ju såklart att knäcka dem på ännu mindre matematiska.
Vi går ut stenhårt genom att den ta bort den troliga vinnaren D òne. Vi låser såklart på närmsta motbuden 4,3 10
Andra orkar vi inte ens analysera. Vi bara spikar.
Tredje har vi väntat på. Nu möts det inget elitloppsförsökare. det här vinner Rede`ns utan att ens behöva förta sig.
I 4e ska laxen fördelas. Vi måste fälla den överlägset bästa hästen i fältet. Alla vet att han vinner med ett upplopp om han kommer ut. Vad göra. Stäng in skitet hahaha.
5e. Ingves vilken skrattmatch du har. Inte ens spännande.
6e vinner såklart Jeppas men hur kul är det. Skicka på allt du har Lindblom så Berg och jag kan skratta ner till banken när vi hämtar lax.
Jajamen. Favorit i repris. Vikingen vinner troligen men måste iaf komma upp i närmare en hundring insats så jag slänger in Alfa som jag tycker vart hysteriskt fin och Narold som jag torskat på för sista gången. Klart. 81 kr ut. Miljonen in. Tackar hahaha. Nej jag är full såklart men kastade in detta lilla chanssystem.
3,4,10
4
3
1,3,7,8,11,12
14
3,4 12
9,13,14.
Det är bättre du spikar done istället så är du kvar efter första den torskar aldrig från spets
Gammal 2015-05-29, 20:15   #111

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Det är bättre du spikar done istället så är du kvar efter första den torskar aldrig från spets
Den ska ju komma till spets med!

Pekka Korpi är väl inte känd som någon som släpper ledningen när som?!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:22   #112

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Den ska ju komma till spets med!

Pekka Korpi är väl inte känd som någon som släpper ledningen när som?!
det gör han imorgon när örjan sätter allt på ett kort. tycker de låter mer tveksamma från stallet ju längre veckan går
Gammal 2015-05-29, 20:24   #113

drakens avatar

Standard

Har tyvärr med DÒne på det riktiga systemet men svider såklart.Ok skickar in skitet i det lilla också nöjd.?. men du blir skyldig mig en 20a om den inte vinner

Senast redigerad av draken den 2015-05-29 klockan 20:28.
Gammal 2015-05-29, 20:25   #114

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
det gör han imorgon när örjan sätter allt på ett kort. tycker de låter mer tveksamma från stallet ju längre veckan går
Det kommer inte jag hålla andan på iaf...Örjan forcera sig till spets? Skulle tro det...3 invändigt kanske!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:30   #115

Standard

Citat:
Har tyvärr med DÒne på det riktiga systemet men svider såklart.Ok skickar in skitet i det lilla också nöjd.?. men du blir skyldig mig en 20a om den inte vinner
he he. örjan bränner aldrig en sån chans nu när det vankas stora prispengar
Gammal 2015-05-29, 20:32   #116

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Daniel bjuder på fina spikar både lördag och söndag, fint det!

Vad tror du om Västerbo Highflyer som spik?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:36   #117

drakens avatar

Standard

Vad tror du själv. Minna spikar alltid Rede`ns chanslösa men den här bara vinner. Morgondagens klaraste enligt mig.
Gammal 2015-05-29, 20:43   #118

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vad tror du om Västerbo Highflyer som spik?
Det tror jag på, skrev ju ovan en fin motivering med, kika

Tror mina två elitloppskandidater som inte deltog, Delicious och Daley Lovin är två spikar med.

Kan bli en till på söndagen, inte klar där än.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
Gammal 2015-05-29, 20:45   #119

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Vad tror du själv. Minna spikar alltid Rede`ns chanslösa men den här bara vinner. Morgondagens klaraste enligt mig.
Spelmässigt är den en klockren spik enligt mig. Värdelöst lopp att gardera om man vill ha pengar. Bra spår och hästen besitter en grym kapacitet. Dock är jag inte helt övertygad av Daniels egenskaper som kusk än.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 20:50   #120

Helges avatar

Standard

Citat:
Ge fan i mina Redén hästar, kan bara betyda otur då

Men trist att SS, TT, Spelvärde och Stora Vinster spikat. Kommer sluta som favorit.
Svara

td