|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Västerbo highflyer höll spets från bricka 1 för att par starter sen mot startsnabba konkurrenter. Jjohnny takter tittade som vanligt på oddstavlan och fick för sig att han skulle få överta med maffioso face. Den här gången står mafioso face i stallet och takter sitter på läktaren. De innanför bör väl vara intresserade av rygg på daniel här eller hur tänker ohlsson?
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Jättekul att se att flera satsar på stora bolagsystem. utmaningen ligger ju såklart att knäcka dem på ännu mindre matematiska
.Vi går ut stenhårt genom att ta bort den troliga vinnaren D òne. (Nähä. Blev blåst på den)Vi låser såklart på närmsta motbuden 4,3 10,5. Favven halkade med också för att andra ska få runka ikväll. Andra orkar vi inte ens analysera. Vi bara spikar. Tredje har vi väntat på. Nu möts det inget elitloppsförsökare. det här vinner Rede`ns utan att ens behöva förta sig. I 4e ska laxen fördelas. Vi måste fälla den överlägset bästa hästen i fältet. Alla vet att han vinner med ett upplopp om han kommer ut. Vad göra. Stäng in skitet hahaha. 5e. Ingves vilken skrattmatch du har. Inte ens spännande. 6e vinner såklart Jeppas men hur kul är det. Skicka på allt du har Lindblom så Berg och jag kan skratta ner till banken när vi hämtar lax. Jajamen. Favorit i repris. Vikingen vinner troligen men måste iaf komma upp i närmare en hundring insats så jag slänger in Alfa som jag tycker vart hysteriskt fin och Narold som jag torskat på för sista gången. Klart. 108 kr ut. Miljonen in. Tackar hahaha. Nej jag är full såklart men kastade in detta lilla chanssystem. 3,4,5,10 4 3 1,3,7,8,11,12 14 3,4 12 9,13,14. Senast redigerad av draken den 2015-05-29 klockan 20:33. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
![]() Bra Coldtown drar streck. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Citat:
den torskar aldrig från spets
|
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Har tyvärr med DÒne på det riktiga systemet men svider såklart.Ok skickar in skitet i det lilla också nöjd.?. men du blir skyldig mig en 20a om den inte vinner
Senast redigerad av draken den 2015-05-29 klockan 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Vad tror du själv. Minna spikar alltid Rede`ns chanslösa men den här bara vinner. Morgondagens klaraste enligt mig.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Det tror jag på, skrev ju ovan en fin motivering med, kika
![]() Tror mina två elitloppskandidater som inte deltog, Delicious och Daley Lovin är två spikar med. Kan bli en till på söndagen, inte klar där än. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Spelmässigt är den en klockren spik enligt mig. Värdelöst lopp att gardera om man vill ha pengar. Bra spår och hästen besitter en grym kapacitet. Dock är jag inte helt övertygad av Daniels egenskaper som kusk än.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
|
|