Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-24, 22:18   #16

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Det kan nog bli bra spelvärde på Delicious U.S. i stoloppet. D'One blir säkert rätt så stor favorit med ett bra utgångsläge. Rossella Ross är given att ta med och rankas före D'One i mina ögon. Kul också med Aida Boko, den är väl den som är urstark (?), någon som vet var den står för dagen?
kan rosella ross hålla ut d one från början? annars är loppet över. ingen slår done från spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 22:41   #17

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
kan rosella ross hålla ut d one från början? annars är loppet över. ingen slår done från spets
Rossella Ross tog ledningen senast på Lunden, men då laddade Örjan inget. (Loppet: http://www.dantoto.dk/layout/video.a...ack=ch&race=10 ). Chansen är väl stor att man släpper också den här gången om D'One blir stor favorit, och det bör man väl kanske också göra. Jag tänker mig hård press utifrån hela vägen för D'One och tidigare lucka för Rossella den här gången.

Förresten, tar tillbaka att jag rankade Rossella högre än D'One. Det var kanske lite överdrivet, men det känns som den senares vinstchans kommer övervärderas rejält i det här loppet.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 22:44   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Det kan nog bli bra spelvärde på Delicious U.S. i stoloppet. D'One blir säkert rätt så stor favorit med ett bra utgångsläge. Rossella Ross är given att ta med och rankas före D'One i mina ögon. Kul också med Aida Boko, den är väl den som är urstark (?), någon som vet var den står för dagen?

Delicious som slipper Elitloppet och två heat detta år, vinner detta.

Klart som korvspad. Blir nytt rekord för ston.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 22:51   #19

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ser bra ut!
https://www.youtube.com/watch?v=VRH90cEyh88

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Emeffeff (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 22:51   #20

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Rossella Ross tog ledningen senast på Lunden, men då laddade Örjan inget. (Loppet: http://www.dantoto.dk/layout/video.a...ack=ch&race=10 ). Chansen är väl stor att man släpper också den här gången om D'One blir stor favorit, och det bör man väl kanske också göra. Jag tänker mig hård press utifrån hela vägen för D'One och tidigare lucka för Rossella den här gången.

Förresten, tar tillbaka att jag rankade Rossella högre än D'One. Det var kanske lite överdrivet, men det känns som den senares vinstchans kommer övervärderas rejält i det här loppet.
det var red rose america på lunden. rossella ross bör kunna hålla ut done sida vid sida. frågan är hur de tänker göra? är det final eliloppshelgen så talar det för att man svarar kanske lite oftare i hopp om att få höra publiken hylla en över upploppet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 23:03   #21

Emeffeffs avatar

Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
det var red rose america på lunden. rossella ross bör kunna hålla ut done sida vid sida. frågan är hur de tänker göra? är det final eliloppshelgen så talar det för att man svarar kanske lite oftare i hopp om att få höra publiken hylla en över upploppet
Haha, det var det fan. Lyckades blanda ihop två italienskfödda ston när jag i extas bläddrade igenom startlistorna. Tar på mig dumstruten.
alle (+2)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 04:48   #22

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
storfavorit tror jag inte han blir. On hold slog ju honom sist. känns som det behöver klaffa lite men att det är bästa långdistansarn i det gänget känns givet
On Hold står 20m sämre till mot Mellby Viking denna gång. Om spelarna tar detta i beräkning samt att On Hold inte imponerade i genrepet så borde inte just den dra så mycket spel.

Och om On Hold mot förmodan SKULLE dra mycket spel är det bara att tacka och ta emot. Det ökar spelvärdet på alla andra.

Edit: Som lokatten korrekt påpekade så startade On Hold och Mellby Viking från samma tillägg i Örebro. Tycker fortsatt ändå att On Hold står hårt inne och drar härliga streck.

Senast redigerad av Strappa71 den 2015-05-30 klockan 05:56.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 12:55   #23

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61676
Standard

Prognoserna inte ljusa just nu vad gäller vädret årets elitloppshelg.

Att det blir kyligt för att vara sista helgen i maj (10-15 grader) verkar säkert men hur mycket regn det blir är nog mer säkert längre fram i veckan.

SMHIs senaste prognos:

Onsdag, torsdag fredag: Svalt och ostadigt.
På onsdag blir det i allmänhet skurar medan det på torsdag och fredag är mer tal om ordentliga regnväder som tar sig in från sydväst och sprider sig upp över landet.
mackpeter (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 12:59   #24

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
On Hold står 20m sämre till mot Mellby Viking denna gång. Om spelarna tar detta i beräkning samt att On Hold inte imponerade i genrepet så borde inte just den dra så mycket spel.

Och om On Hold mot förmodan SKULLE dra mycket spel är det bara att tacka och ta emot. Det ökar spelvärdet på alla andra.
Nej, de stod på samma volt senast också.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 13:01   #25

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 2725

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alla verkar ha missat Alfas Da Vincis senaste lopp? Kan definitivt vinna
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 13:53   #26

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Prognoserna inte ljusa just nu vad gäller vädret årets elitloppshelg.

Att det blir kyligt för att vara sista helgen i maj (10-15 grader) verkar säkert men hur mycket regn det blir är nog mer säkert längre fram i veckan.

SMHIs senaste prognos:

Onsdag, torsdag fredag: Svalt och ostadigt.
På onsdag blir det i allmänhet skurar medan det på torsdag och fredag är mer tal om ordentliga regnväder som tar sig in från sydväst och sprider sig upp över landet.
Allt ont kommer från Skåne
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 13:57   #27

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61676
Standard

Stockholm Marathon på lördag och kom precis en artikel där både SMHI och YR.nu aviserar riktigt skitväder på lördag i Stockholm (elitloppslördagen).

"Mörka moln hopar sig över Stockholm Marathon – bokstavligt talat. Prognoserna från både SMHI och norska YR varnar för regn och temperaturer runt tio grader, eller strax under, på lördag. Motionärer som har tänkt delta i loppet, och framför allt åskådare som vill heja på, bör med andra ord planera därefter."

Det gäller väl därmed också dom som ska besöka elitloppshelgen i år att planera för riktigt skitväder.

Dom som inte ska besöka elitloppshelgen bör tänka på det spelmässigt, för det blev ju väldigt konstiga prestationer av många hästar förrförra onsdagen på Solvalla när det var en av regn påverkad bana.

Det kanske värsta med det aviserade skitvädret i helgen är kanske ändå att de sportsliga prestationerna då inte alls blir de samma som om det är 25 grader varmt, sol och kanonfin och snabb bana.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 14:50   #28

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Jag tycker att DIAMOND OF'EM är bästa spiken i omgången! Vem fan av bakspårets hästar hinner fram då hon springer en låg 13-tid?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 15:04   #29

Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Jag tycker att DIAMOND OF'EM är bästa spiken i omgången! Vem fan av bakspårets hästar hinner fram då hon springer en låg 13-tid?
Hon slog Nine points Lucy med en överläpp, frågan är om den hästen är bättre än Geisha Sund?
Sämre spår nu för Janssons häst och mindre chans på ledningen utan att ha läst på spetsstriden.

Adielsson från springspår är väl auto-spets oavsett vilken häst han kör

ööh, helt fel av mig, vetefan var jag fick ifrån att det var volt med tillägg senast, det var ju autostart med spårtrappa då.
Sorry för det

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AMHC (+1)

Senast redigerad av Tirich den 2015-05-25 klockan 15:14. Anledning: volt vs auto spårtrappa
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 15:28   #30

Hoffmeisters avatar

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 18
Standard

Har lagt upp enkla startlistor i egna trådar.
Hoffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td