|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#556 |
|
Kolgjini Dante, avstängning 150613-150626, för ouppmärksam körning/ridning som stört medtävlare.
|
|
|
|
|
|
|
#557 |
|
Visst förstår att han får det, men känns tufft när man nyss varit nära att mista livet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1) |
|
|
|
|
|
|
#558 |
|
dec -03 på Jägersro, över 9000 på femmorna ( sex rätt gav över 330k), jag satt kvar i sista med 4 hästar bl.a Jeepers Creepers med Patrik Södervall, han körde gunga i starten och var trea i mål, slagen med en längd, hade blivit ensam på den. De två minst streckade var 1:a och 2:a, ingen hade sju rätt.
|
|
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#560 |
|
Nån som vet vad som hände med resultatet i lopp 5 där hästarna krokade ihop och loppet bröts. Jag hade nämligen spelat på nr 4 där
![]() Va inne och kollade men inga pengar hade återbetalats så jag tryckte återbetala så fick jag tillbaka min 50-lapp, men nu när jag kollar resultatet så vann 4an. Sprang dom igen eller vad hände? Senast redigerad av fusbar den 2015-05-30 klockan 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#561 | |
|
Citat:
Om det hade varit så att loppet helt ställts in så hade du inte behövt begära återbetalning. Då hade det gått helt automatiskt.
|
|
|
|
#562 | |
|
Citat:
Edit: såg nu att du skrev att insatsen står sig.. då gick man miste om ett par hundringar. Dumt av mig att jag inte hade koll på det. Senast redigerad av fusbar den 2015-05-30 klockan 20:40. |
||
|
|
|
|
|
#563 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#564 |
|
Totalomsättning elitloppslördagen
2013: 190 mkr 2014: 198 mkr 2015: 213 mkr Publik 2013: 21 412 2014: 25 211 2015: 20 413 En stor framgång både vad gäller spelomsättningen för atg/Solvalla och publikmässigt för Solvalla med tanke på vädret kan man väl sammanfatta det hela. 213 mkr ger ju ett gigantiskt överskott till såväl spelbolaget, sporten som till staten så denna helg är verkligen oerhört viktig. Återstår att se om söndagsomsättningen i fjor på 147 mkr och publiksiffran då på 27 357 personer kan slås i morgon. |
|
|
|
|
|
|
#565 |
|
Kim Eriksson ???
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#566 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#567 | |
|
Citat:
Otroligt mycket extraspel som atg har lagt in trio i varje lopp plus elitloppspoolen att tippa vinnaren där omsättningen kommer bli skyhög. Men publik tappet var väntat inte bara vädret utan skyhöga biljettpriser som många har klagat på. |
||
|
|
|
|
|
#568 | |
|
Citat:
Jag spelar aldrig så låga odds, letar främst skrälltvillingar med en högoddsare som utgång. Säger som Olle, skulle behöva upp i summor jag aldrig satsar för att det spelet skulle bli kul oavsett, hur klar den är. |
||
|
|
|
|
|
#569 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#570 |
|
Jag tror inte biljettpriserna stod för någon större del av tappet, det var vädret som ställde till det. Publiksiffrorna är ganska så friserade, jag tror man räknat med alla biljetter man sålt till människor som valde att stå över igår.
|
|
|
|
|