![]() |
Chelsea Boko borde ha bra chans efter att ha härdats i Frankrike
|
Jag har tittat igenom lite efter skrällar. Nämner en i varje avdelning förutom i lärlingsloppet, där blir det tre...
Avd 1: 3 Mockingbird Face - blivit travsäkrare och därmed lite snabbare, kan ta dem på styrka! 4 %! Avd 2: 11 Nordlirappen - förlorade mot Månprinsen AM för inte så länge sedan, norska hästar hävdar sig alltid väl mot svenska hästar. 3 %! Avd 3: 4 Linus Wibb - toppform, blivit säkrare travare, samt Goop, kan vinna om de båda favoriterna kör mot varandra, Björn skräller ju nuförtiden. 6 %! Avd 4: 9 Anders Gigant - avslutar starkt, två av två segrar från bakspår, O-A Lindqvist har kört en gång och vunnit samt i toppform, i ett öppet lopp som kan gå fort bör denne profitera på det. 2%! Avd 5: 12 Kemas Winnie - bästa kusken, stall i form, i dessa lopp brukar det oftast bli toktempo och då brukar bästa kusken alltid dra fördel. 3 %! 11 Fonzan Sund (formstall) och 15 Ariane D'Atout (underskattad kusk) är intressanta p.g.a. barfota runt om - 2 % resp. 4 %! Avd 6: 5 Backfire - gör aldrig ett dåligt lopp, C. Eriksson är i toppform, även stallform, lär nog bli högt tempo med Kolgjini i loppet - denna häst avslutar alltid sylvasst! 8 %! Avd 7: 4 Miss Elaza - fått två nyttiga lopp i kroppen, både kusk och stallform i absolut topp, går hästen barfota runt om blir den livsfarlig med sin rykande finish, se upp! 0 %! Det var allt. Självklart kommer det inte skrälla i alla avdelningar men ville dela med mig av mina tankar. Vill ni ta med någon eller några av dessa hoppas jag att de sitter. Lycka till allihopa!:cheers: |
Citat:
Som du kanske såg så hamnade Lucy superperfekt till efter start i senaste starten. Inte säkert att det blir lika bra öppning denna gång. Himla svårt lopp där man vill ha in en skräll. Funderar på att ta 2 A hästar i detta lopp. jag är ju helförtjust i Flirtin hästen (10) och är förvånad över ynkliga procenten på den,. haha! Dessutom har jag bra tumme med Wäjersten och han är verkligen en vass kusk. Han har kört in många oddsare för mig under våren Spikade Jully Jumper GL för ett tag sedan, 24.50 i odds. Betaltjänsterna har missat Wäjersten i detta lopp verkar det!!! Kom just hem från 3 dagars murkelplockning så man är ordentligt taggad just nu. Min kära Lienpilen som jag haft sån tur med är plötsligt favorit ! Det är så man smäller av. Finns annars flera bra spikar så omgången ska inte vara omöjlig. Nu tar vi dom Såg just att Lucy är STRUKEN!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citat:
|
TT,SS,SV,Snoken.
A = rankad etta av någon, osv http://gyazo.com/47221f8645003dbebe76cc0766507d16 Spikar. A = Spikad av en tjänst, B = Spikad av två tjänster, osv. http://gyazo.com/f65f13871b01bbaa4fee88ba281c052c |
Citat:
|
Citat:
|
Lite kul info som tipsnissarna missat. Vi testar El Mago Pellini i jänkarvagn i värmningen. Eventuellt går han så i loppet. Från Luddes Twitter alldeles nyss.
Sedan undrar jag om någon har koll på startsnabbheten hos Royal Apanage. Är ju volt och han har ju nästan bara startat bakom bil. |
Uffe O tror ju att dom håller spets, iaf enligt hans krönika på Travnet
|
Har precis lagt ner ca 40 min på att skriva ner mina tankar om hur många vinster som kommer göras från spår ett imorgon och skrivit om dom loppen där jag tror att spår ett har vinst chans (alla lopp förutom i v75 avd 2). När jag väl börjar bli klar så råkar jag ta bort allt....
Så jäkla frustrerande. Gör ett nytt försök imorgon om jag orkar. |
Citat:
|
V75-1: Spets: 1 RoyalApanage el 2 GlobalRevenge till tät?
A: 6-2-1 B: 8-11-9-5-3-4-7-10 6 Melker(12%) tipsetta,form! Motbud 2 GlobalRevenge(8%, form+,opt utr+),1 RoyalApanage(49%,kan leda länge, ojämn!). Streckvärd 11 DreamTrotter(2%,form,läge-). V75-2: Spets: 1,6,7 snabba ut. 7 TaoElda till tät? A 8-4-10-7-13-11 B 6-15-1-9-5-14-12-2-3 8 BWModde(8%) tipsetta,topphäst på väg tillbaka. Motbud 4 TangenHaap(22%,form+), 10 Mino(23%,form+,fast senast), 7 TaoElda(7%,spets?), 13 TitanTabac(23%,nu TJ!), 11 Nordlirappen(3%). Skrällar 6 Lienpilen(2%,form,läge+),1 SnonsöyElda(1%,form). V75-3: Spets: 1 ReDoc el släpp till 2 SpeedDelicious? A: 2-7-9 B: 3-1-11-4-5-8-6-12 2 SpeedDelicious(38%) tipsetta i form. Motbud 7 ShirazBrodde(37%) och 9 LibertyFace(6%), tempogynnad! Se upp för 3 TodaysButterfly(1%,tokform,läge+) och 11 XantisCornelis(1%,form+,bfro+jänkare). V75-4: Spets: 1 tom 5 snabba ut. 1 SpacePhoto el 2 KingOfMine till tät? A 3-1-2-4-5 B 10-12-6-9-7-8-11 3 DesuperFilius(14%) tipsetta,smygform! Motbud 1 SpacePh(33%,form,tät?), 2 KingOfMine(6%,form,snabb), 4 BaleroMearas(35%,form, hamnar?). Varning 5 GotthysHighSpeed(1%, enkel häst,tokform!) och 10 BourneIdentity(2%,form+,läge-). V75-5: Spets 1 BlitzBuitenzorg el 4 Frida Montana till tät? A 4 B 1-11-5-15-7-3-6-2-12-8-9-10-13 Öppet! 4 FridaMontana(17%) äntligen bra läge, chansspik i svår omgång! Bakom 1 BB(17%,form,osäker,tät?), 11 FonzanSund(2%,tränar++,läge-), 5 EileenBoko(9%,om smyglopp,form!), 15 ArianeDeAtout(4%,form+,läge-). Skräll 8 BellaDonna(1%!). V75-6: 1,2,4,5 snabba ut. 1 ElMagoPellini el 2 CoolKeeper till tät? A 2-1-4-5-6 B 10-7-8-9-3 JämtlandsStora! 2 CoolKeeper(20%) tipsetta. Motbud 1 ElMagoP(9%,spets?), 4 Creatine(18%,kan bättre än visat!), 5 Backfire(8%,kanonform!). 6 OasisBi(24%,form?). Skrällar 10 Yourhighness(3%, om tempo+) och 8 QuidProQuo(3%,varit sjuk,form?) V75-7: Spets: 1 HighspeedCall till tät? A 1-10 B 11-2-5-9-3-4-8-6-7 1 HighspeedCall(59%) omgångens bästa vinstchans. Motbud 10 NimbusCD(15%,bakspår-), 11 OliverKronos(15%,läge-distans?). Om favoritfall, se upp för 2 WannabeKemp(1%,s-snabb,läge+), 5 KalypsoFace(3%,form,läge+), 9 MellbyApollo(1%,bra startryggar), 3 SteinDaylight(4%),4 MissElaz SKÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
Citat:
Hade inte spelvärde när jag gjorde sammanställningen. SV = Stora Vinster. |
Kallblodssnackis
[QUOTE=Norrland;436862]Några tidiga tankar.
V75-2: B.W.Modde 9% måste vara för lite spelad. Öppnar bra i volt så borde vara stora möjligheter att det löser sig fint trots innerspår på tillägg. Brukar göra fina lopp efter vila också så det är inget som oroar. Förstahäst för mig. Tyckte loppet såg både svårt ock öppet ut SÅ då for ja på myren å tog ett snack med mina kontakter i stall J,O,P ock dom var inte alls inne på seger för B,W Modde dom tyckte att Titan tabac ock Tangen haap startade med bättre chans? personligen gillar jag uppsynen på Eldvin fan vilken tuffing men ack så dåliga beslut det tas av tömmförarn el han som åker med bakom i jollen jösses j.o.p ock Westholm är ju inte några sulkyfantomer precis Titanen förstärks av Toby plusplus då han får bra snurr på dom flesta kallblod, i Tangen Haaps fall verkar sulkykonstnären vara av underordnad betydelse hästen ser inte ut att bry sej han springer av sej själv ock vill vara först hästen har skalle, jag ska göra ett system till Östersund jag låser detta lopp på Titanen ock Tangen hoppas på att det ska räcka? vi kommer att få njuta av fin racing ikväll Lycka till alla |
Nu är det Lördag igen, hatar kvällstrav känns som att hela lördagen blir en lång väntan,
nåväl bästa spiken enligt mig är Space Photo, jag tror Robban håller ledningen väl där bör det vara toppchans. Bästa skrällen Coriano Ås i första avd, Tycker att han har gått bra flera lopp i rad, Lycka till alla. |
[QUOTE=hammering;436990]
Citat:
|
Citat:
|
Det är ju 1609 och sida vid sida så chans finns det väl?
|
Nej.
|
Citat:
|
Är statistikanalysen låst elelr kan man hitta den gratis fortfarande?
Mvh |
Citat:
King of mine är startsnabbare, ska gå med jänkarvagn och barfota, sen när han väl är i ledning får vi se om han kör där. Men att han kommer ditt är rätt säkert. |
Citat:
|
V75-4
Vilken av Båths hästar 3 eller 4 är bäst? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
han till ledningen. Har inte startat i volt från framspår sedan 2013 men minnet av honom då var att han brukar ta ledningen, Dessutom går han riktigt bra i dödens. Säger uffe att han tror hästen tar ledningen då är det väl så |
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
|
Speed Delicious borde väl vara rätt klar med tanke på att Torbjörn knappast lär släppa till Erik?
|
Ingen av tipstjänsterna som tror nåt nämnvärt på oasis bi, inte här på forumet heller verkar det som. Jag å andra sidan tror att det blir körning där framme, björn kör till en bra position och plockar ned fältet på upploppet. Lätt!
|
Citat:
Det är ingen stjärna vi talar om, utan han har mest vunnit mot dåligt motstånd, förutom en gång på kort. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Verkar dock inte bli spetssegrar allt för ofta på Östersund. Förra året 2. Året innan 2. Om jag inte har fel.
Utdelning förra året runt 3K året innan runt 30K tror jag. Jag litar inte allt för mycket på spets häst idag alltså, långt upplopp. |
Jag börjar tycka att omgången ser tråkig ut. Känner mig chanslös. Antingen blir det för lätt eller för svårt. Känns inte som att det kommer hamna inom utdelningsintervallet jag brukar ha störst chans på i alla fall.
|
Citat:
|