![]() |
Blir galen om 1:an vinner nästa! Då innebär det att man missar 7:an pga av rikslallaren Wickman grinar till sig en omstart för att en hästjävel som inte har på V75:an att göra galopperar...fy fan
|
Haha, Örjan.. Nu var det ju pengar att köra om :p
|
Citat:
Jag är inte lika säker på att det var omstart pga flygande..han var uppe i tid tyckte jag. |
Varför kan in inte Örjan leverera när han är favorit?
|
Citat:
8,90 på vinnarspelet och nästan 30 ggr på tvillingen, det är bara att tacka och ta emot...! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lär väl torska på Torbjörn nu i sista :idiot: |
Citat:
|
Ni får inte glömma att Bergh inte betedde sig särskilt väl i det loppet heller, två flygande är förfan riktigt illa.
|
Det är bara att spika Örjan när det är över halvmiljonen i förstapris. I andra lopp kan man plocka bort honom helt.
|
Jansson vinner aldrig sista det gör 10 ;)
|
Citat:
|
Citat:
Visst..Bergh ligger på gränsen men han grinar inte som en bebis när hans häst hoppar och ljuger alla spelare rätt upp i ansiktet...jävla fult gjort |
Citat:
Har spikat Torbjörn men skulle bli ytterst förvånad om han vinner. |
Citat:
Ha en trevlig kväll! :cheers: |
Hehe
|
Men vilka jävla pajsarare!! Haha....parodi...
|
Lägg ner V7 på dessa jävla lallarbanor!
Var enda gång det är trav norr om Stockholm så är det inte annat en strul. Vilken jävla parodi! |
Alltså, vilken lallarkusk Magnus är, herregud!!
|
Parodi :D
|
riktigt skandal.. vilket tur att jag kollade fotboll, bara amatörer och lallare
|
Kvällens V75:a är som enda lång Monthy Pyton & Pang I Bygget-fars! :holms:
|
Flyter på idag
|
Vad hände nu då? Stängde av blev så förbannad...
|
Galnaste travkvällen på länge :skamsen:
|
Varför lägger man skattade pengar på sånt här?
|
Citat:
Innan det - omstart och Berghs häst ströks. Innan det - avbruten start. |
Ja, Jansson kan ju inte få det lätt med alla strykningar nu. Usch va tråkigt att sitta med spik i sista :(
|
Leo On Line - en häst för 4 km?
|
Ja, det var tur man valde fotbollen i kväll men den är slut nu så man kan i alla fall skratta åt eländet som pågår nu.
Har alltid sagt att Östersund är en skitbana. Finns inte en enda bra häst som tränas där och efter dagens skämtomgång borde dom väl ge banan tävlingsförbud för all framtid från och med i morgon. |
Sicken jävla lallartävling idag, bara skrattar åt eländet och slängde in vinnarspel på 4-8 i sista!
|
Citat:
|
Nästa vecka blir det proffstrav i Boden och jag utlovar strålande solsken och makalösa prestationer!:cheers:
|
Citat:
Dom borde nog ställa in skiten, gått troll i allt. |
Haha! Lycka till kära travvänner nu drar jag in mot stan och grundar vidare :)
|
Tror att Örja behöver följas upp
|
Citat:
|
Citat:
Ja jag tycker med det hade varit det rätta att göra, varit den galnaste travkvällen på väldigt länge :) |
Citat:
|