![]() |
Citat:
Vi är några här uppe som fortfarande är hederliga ;) |
Chelsea är stark, men har inte gått på skitiga banor vad jag vet.
Inbillar mig ändå att han är mindre missgynnad än många andra. Citat:
|
Med tanke på den besvärliga banan tycker jag att det är lämpligt att spela
VP och Tvilling på 9 Alsaker faks. Urstark jäkel. Synd bara att det inte är 2640 25 ggr rätt så bra betalt |
Citat:
|
Citat:
|
Med tanke på den besvärliga banan bör man nog hellre hålla sig ifrån så många spel som möjligt idag.
|
Citat:
|
Tvilling 4,13 köööör
|
YES!!!! Bästa spiken! :clap:
|
Vilket jävla lopp av Taangen!! OJOJOJ!!
Skönt när man sitter med 4, 10 och 13 och Jansson ser till att köra bort både 10 och 13...puuuhhhh |
Skönt att.inleda med 2 spikar men ångrar nu att jag gjorde ett system för ynka 72kr hahaj
|
Citat:
|
Tjena gott folk och hoppas ni har en trevlig Nationaldag. Nyss hemkommen från ett bröllop men sitter nu och njuter av travet med en kall. Jag vill självklart spela så jag hade tänkt mig en v3:a. Är det ngn som har koll på kallbloden i sista loppet vore jag väldigt tacksam. Lycka till alla!!
Mvh Aband |
Citat:
Snyggt att du vågade spika Erik i första. Jag hade inte bollar till det. |
Citat:
|
Vilken jävla vacker häst Magic Tonight
|
Japp. Alla vi som har spikat Torbjörn tittar på fotboll nu. Men det vart ungefär lika spännande med det tidiga målet. Hm. Kanske hinner dra en runk innan kärringen kommer hem så man får ut något av kvällen iaf :p
|
|
Citat:
|
Tror liberty face nu:)
|
Jag fattar inte att folk kan sitta och se nån sur jävla fotboll utan svenska intressen när vi har högklassigt trav från Norrland.
|
Att jag spikade i andra avdelningen beror på att jag anser att T Jansson gjort sitt som kusk när det kommer till favoriter! Bara läsa mina tidigare inlägg på sharps. Nu en grogg till lycka till alla
|
Nog rätt så många som tänker olika om högklassig sport i den bemärkelsen.
|
Citat:
|
Stall Bergh är helt under isen idag
|
Va fan håller Torbjörn Jansson på med?! Dags att skaffa starkare linser!
|
Fan att inte nån av Linderots kunde vinna här. Nåja hade Erik oxå
|
Citat:
|
Känns ju tryggt att man spikat Jansson i sista från spår ett, efter sett hans prestationer hittills. Bara gå och lägga sig...
|
Citat:
|
Tre klockrena förstastreck vinner lätt, det är drygt när det vinner för många utgångar som man gott och väl kunde ha spikat.
|
Citat:
|
Citat:
|
t Jansson vinner med skrällar när han vinner han kan inte vinna med favoriter! Slängde bort för många streck i förra när jag hade 7 som första häst! Hell
|
[QUOTE=Manprinsen;437187]Ja tänk om man hade suttit med 3 spikar och rubbet sparat i kommande nu...[/QUOTE
Hade likväl kunnat börja med 3 spikar då det är mina första streck som vunnit men kastade iväg 6 nyligen. Jaja kämpa på |
Citat:
|
Det är som sagt väldigt enkelt att vara efterklok! Det fanns inte på kartan att Jansson skulle köra in i vingen med Re doc och galoppera. Hade de inte hänt hade han spetsat och Adielsson hade inte fått någon ledning.
Det i sin tur kanske fått Bergh att inte trycka av lika mycket samt att Liberty Face fått en bättre resa...men som sagt..lätt att vara efterklok! |
Hmm,men vafan, Snoken oxtokig idag 3 raka förstarankade !!
|
1,3 i nästa. Örjan har inte gjort mycket väsen av sig idag, dags att rise and shine nu.
Med facit i hand och Eriks grymma kväll hittills hade jag hellre haft 3,4 |
En mugg och 50kr om man blir ATG kund :lol:
|