![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Nu hoppas jag att vi får se en riktig avtryckare med Desuper Filius :clap:
|
MEN HELVETES JÄVLA TOMTAR
|
Varför blev det omstart? Man kan väl ändå inte blåsa för omstart efter 600 meter?!
|
Haha. Ett tag trodde jag att det var bara i mitt huvud larmet gick. Studion hörde inget.
|
Tack och god natt... förbannade amatörer, det är V75 nu och inget Wången Cup
|
skandal blåsa av loppet så sent! vad fan händer?:no::sad:
|
Perfekt för bakspårshästarna som inte varit med i nån körning alls!!
Vilket jävla skämt!! |
Bättre hästarna går tidigt så dom inte hinner dricka så MKT!:cheers:
|
Kan vara läge att spela Digital Archive? Nåt borde det väl kosta att lägga iväg en gång extra...?
|
Pinsamt att se skiten haha! Domarna från tippen eller vad är det frågan om! Östersund lägg ner! Nollor!
|
Robert Bergh tog ju flygande start. Oavsett orsak.
|
ha ha norrlands maffia, bara fortsätta kolla fotboll
|
Citat:
|
Citat:
|
Bergh fuska igen , flygande allt vad som gick , hjälp av wickmans
|
Hehehe vinner 1 nu så slutar jag med trav. Ni får 5 ggr spela vad ni vill.
|
Och Örjan kör med huvudet upp i r*ven som vanligt. Helt inlåst, suck.
|
ha ha vilka maffia där uppe.. ha ha
|
Fy fan vilka jävla pajasar till domare...man vill fan kräkas på dem!
|
Örjan såg verkligen till att inte vinna loppet. Fan vad jag är leds på honom.
Kör dina jävla Prix D'amerique och Elitloppet och ge fan i att delta i sånt som inte intresserar dig längre. |
Ett jävla skämt. Bojkott nu
|
Satte visserligen 250 vinnare på 12:an men vafaan hjälper de när man spricker på systemet...fy fan!
|
Citat:
Oddset föll som en sten från 19 ggr till 12 ggr Men det kändes så skönt med den vinnaren !!! |
Ett jävla skämt det där loppet.
|
Citat:
|
Vilket skämt detta är, det värsta är väl att man lirar nästa vecka iaf:idiot:
|
Citat:
|
nu lägger säkert doob en till bana på bojkot lista, jägers och östersund
|
Citat:
Så jävla surt sånt här. Östersund behöver inte anordna V75 med sådana funktionärer. Jävla amatörapor! |
Örjan <3 det är ju bara ut å mooooooosa , sitter kvar när tåget går. Bara panga sig ut när 9an går framför...........s l u t a vara rädd om hästarna.
|
Glad jag inte lägger mer på atg utan kör på andra sidor vinnare osv istället jävla pajas Fasoner! Vidriga domarpack m.m
|
Fyfan vilken jävla pajasdomare! Har det gått 500 m kan man fan inte blåsa omstart för materialfel. Hoppas för hans egen skull att han hade lirat rejält på bakspårshästarna.
|
Om han hängt på när dom körde lite så hade han kunnat vara 2.a utv. Tom Ove a fd alkis och 2 meter lång kör bättre
|
Citat:
|
Ove är en grym kusk om man jämnför med Örjan just nu. Han kan bara köra storlopp med superduper hästar nuförtiden.
Kommer ihåg när Ove skulle köra varan pålle , fick bygga om halva vagnen , så lång är han ;) |
Fast oavsett så fick ju Bergh en flygande start och hade varit inlåst om han inte fuskat, om man ska va opartisk. (om man lirade på denna herre)
|
Citat:
|
Bojkott rätt av framöver av v75 på jippobanor! Kommer dock köra hårt på Vinnarspel på alternativa siter då jag anser att atg Suger hårt! Skål för DIF om några timmar tar vi över grötlandet
|