![]() |
Citat:
|
|
Vinnarlir på häst 2 ;-)
|
Citat:
Sånt här flummeri är att pissa på oss spelare rakt av. |
Citat:
|
Lärlingslopp som bluffas bort...fy fan vad tråkigt det är med trav nu!
|
Jävla skitvinnare där också...
Rondine kom fint men orkade inte ända fram. |
Det var blåst långt tidigare, på Tv syns redan på tavlan efter 150 meter, syns kuskarna visste det, satt och pratade i godan ro.
Sedan är det Svensk Travsport som ansvar för reglementet och att det följs av de aktiva. |
Bla bla bla vilket roligt lopp hahaha
|
Så mycket skitsnack runt favoriten och de va spets o slut. Kommentatorerna borde bara vara tysta, vet inte när de hade rätt senast :)
|
Jag är inte den som klagar ofta på hur travet sköts, men detta är fan under all kritik.. Man sitter och analyserar sönder, men inte fan ska man behöva ta med sådant här i åtanke? Att dom ska blåsa av lopp efter 400m!?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sen fattar jag inte, ska det verkligen blåsas för materialfel när bilen ska till och släppa? Verkar sjukt! |
10 Flirting Silvio gav 6,12 på plats, man tackar, Hade fått 121 ggr på tvillingen om inte 9;an hade halva huvudet före. Grymt
|
Citat:
|
Var finns Spelvärdes-entusiasterna nu?
Öppnade båda sina system med två spikar som föll och i femte avd. vinner en av deras mest överskattade hästar som visade tydligt varför man åkte till Jämtland ända från Skåne. |
Citat:
Hälsningar Mesta Mästarna |
Jag hörde ljudet ända hit länge men trodde det var inbillning, sen trodde jag olycka, att tvåan brakade in i staketet.
Tror startbilspersonalen tabbade sig, fel och galet blev det oavsett vad. |
Citat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Vore lite kul om domarna i C-L meddelar att vi startar om finalen efter 35 minuter eftersom Messis kalsonger skaver, skulle nog bli succe'....... Not.
|
Citat:
|
|
Fyfaan vilken jävla lallare han är Wickman!!
Jävla lögnare! |
Wickman är en jävla lallare, ljuger om materialfel för att hans häst hoppar. Jävla gris.
|
Citat:
|
Då var det dags för nästa 10-taggare i form av 7 Chelsea Boko? Full körning ett tag så kommer hans avslutning att bita bra över det långa upploppet.
Var det inte lite smetigt när 6 Oasis Bi var tvåa bakom Maharajah? Björn går aldrig att räkna bort och nu är den t o m spelbar på vinnarspelet till nästan 6 ggr pengarna. Jag lägger en slant på Chelsea Boko som vinnare och på en tvilling med 7 mot 1,5 och 6, även om det låter långsökt att ett sto ska kunna matcha de här hingstarna. Men speedig är hon. |
"Tycker kör vi lämnar det här och ser framåt".... Efter att Wickham lyckas få till en omstart... Satan vilken pajassport vii lirar på och reportrarna vill kolla sådär lite lagom....
|
Stäng av en lögnare som Wickman resten av året, han kan ju köra startbilen istället.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu kommer Örjan säkert försöka orka vinna. För nu är det ju stor prispott och ära. Ha ha.. :D
|
Hatstorm på sharps. Det ingen verkar ta med är att det hade lika gärna kunnat varit av anledningen att Bergh gav sig själv än redig flygande start, gjorde samma sak i andra starten. tvåan också. Det är lika illa.
Men det skrivs inget om det, för den hade ju alla garderat/spikat. |
Citat:
|
Citat:
|
Tycker det var kanon av kanal 75 att sända bådas versioner efter loppet.
Intressant se hur Svensk Travsport hanterar detta, inga straff utdelade ännu. |
Såklart Örjan vinner när det är stora pengar i potten. Given på kupongen men dagen är redan förstörd ändå...
|
Kihlström den hade man kunnat spika! Han vinner alla lopp av värde hahaha
|
Citat:
|