|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#301 |
|
7 och 8 krockade, Skoglund i backen, Leo On Line lös på banan nu.
Innan det - omstart och Berghs häst ströks. Innan det - avbruten start. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Icor (+5) |
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Ja, Jansson kan ju inte få det lätt med alla strykningar nu. Usch va tråkigt att sitta med spik i sista :(
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banned
|
Leo On Line - en häst för 4 km?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1) |
|
|
|
|
|
#304 |
|
Ja, det var tur man valde fotbollen i kväll men den är slut nu så man kan i alla fall skratta åt eländet som pågår nu.
Har alltid sagt att Östersund är en skitbana. Finns inte en enda bra häst som tränas där och efter dagens skämtomgång borde dom väl ge banan tävlingsförbud för all framtid från och med i morgon. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Sicken jävla lallartävling idag, bara skrattar åt eländet och slängde in vinnarspel på 4-8 i sista!
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Nästa vecka blir det proffstrav i Boden och jag utlovar strålande solsken och makalösa prestationer!
hugotheboss (+5) |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Haha! Lycka till kära travvänner nu drar jag in mot stan och grundar vidare
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Tror att Örja behöver följas upp
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Nej e du galen, sitter kvar i ett bolag med tre hästar. Två har bakspår. Jag myser så mycket jag kan. :P
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Citat:
![]() Ja jag tycker med det hade varit det rätta att göra, varit den galnaste travkvällen på väldigt länge
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#313 |
|
Frågan är om det blir så bra lopp när det vara är 15 timmar mellan V75 omgångarna nästa helg och man blir verkligen imponerad när man ser alla kanonhästar (inte bara till huvudloppet) som är anmälda till Oslo. Vore verkligen trist om Bodenomgången bara blir ett Norra Norrland/Norra Finland mästerskap.
|
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Hoppas verkligen Jansson kan vinna nu, för en gångs skull
![]() Edit: Är så färdig med Torbjörn, usch o åka i sista..
Senast redigerad av zabatsu den 2015-06-06 klockan 23:13. |
|
|
|
|
|
|
|