|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Funderar på att chansspika super defilius. Mycket sparat sedan sist, frågan är ju, kommer han ut/fram? Vet inte om hästen är direkt startsnabb, någon som har bra koll på det?
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Barfota runt om och 3% på sanity, är inte drt mumma?
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Svårt att säga, de har aldrig tryckt av honom. Men det lär de ju göra idag, skoryck och jänkarvagn. Ser ut som en kanonspik faktiskt!
|
|
|
|
|
#124 |
|
Global Revenge, Melker och Love ain't easy har segrat på tung bana i avd 1. Love ain't easy känns spännande med Kihlström och dom spelprocenten.
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Fan... Har inte med Chelsea Boko. Har inte denna gått på tunga, skitiga banor mkt i Frankrike?
Kom igen Putte, vet att du har svaret. Har jag gjort bort mig nu
|
|
|
|
#127 |
|
Tangen Haap 4 segrar på 5 starter på tung bana. Dagens bästa spik!
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kalypso Face struken nu.
Fler ändrar till skor på. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Har inte med favoriten i första, tror inte ett skit på den idag. Är det korkat att dissa den helt?
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Det ÄR en väldigt konstig storfavorit så det är nog inte helt dumt. Jag kommer ha med den, men utgångar Adielsson.
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
Så här tänker jag mig Dagens system (i princip efter strecklistan):
Avd Ordinarie hästar 1 1 Royal Apanage 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3 2 Speed Delicious 4 1, 2 , 3, 4, 5, 10, 12 5 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12, 13, 15 6 7 Chelsea Boko 7 1 Highspeed Call |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Jag har rätt mycket tvärtom, massa hål i strecklistan på ramen för en gångs skull. Håller med om Highspeed Call dock. Enda bra favoriten idag. Kanske med undantag för Tangen Haap om den nu ens blir favorit.
|
|
|
|
#134 |
|
1,2,3,5,6,9
Tangen Haap 2,5,7,9 1,3 1,5,9,11 1,2,5,7 Highspeed Call Lutar åt detta? |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Utnämner Royal Apanage till årets sämsta favorit,detta vinner 3 mockingbird Face.
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kocken14 den 2015-06-06 klockan 20:30. |
|
|
|
|
|
|
|