|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Ni har väl alla hästar/kuskar/tränare ni spanar in mer än andra? Jag har det, Daniel är en. Jag har andra med. Man noterar i sin ng, man följer allt gällande dom hästarna. Kommer aldrig ge er det, när ni snackar så mycket skit, finns inte. |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Citat:
Jan-april (nu) så har jag ett - på 400k. Stängde 2014 på +600k. 2013 räddades upp av 2.6 millen på Axevalla, +1.0 mill. Vad jag menar är, det räcker att vinna nångång per år. Torskbongarna kommer alltid att vara fler till antal, annars är något väldigt fel.Filmtokig: Fattar nada av vad du skriver, leker med betalsajterna? Flerbongar på V4 är förövrigt det ENDA rätta att spela. |
||
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Citat:
Dina summor skulle jag inte fixa torska på en omgång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+3) |
||
|
|
|
|
|
#169 |
|
Det är inte summor för mig, det är verktyg. Liksom en snickare behöver hammare o spik för att bygga ett hus. Sen vet i fan när man anser att huset är färdigt, det är en annan diskussion.. hahaha. Den dagen jag blir ensam på en V75-jacke, då lägger jag av..😉
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Citat:
Har ingen aning om han använder bankrullekrav eller ej men han konstaterar enkelt att de flesta spel inte sitter och relaterar till spel en bit tillbaks i tiden. Finns annars många drömmare o mytomaner bland spelare utan att därmed säga att det är något fel att drömma, problemen kommer om och när man ljuger för sig själv. Att ha betaltjänster (eller för den delen av spelbolag betalda journalister) som idoler kan jag tänka mig inte är särskilt nyttigt, skälen är eller borde vara uppenbara. Edit: bör kanske förtydliga att jag tror att Filmtokig avgudar betaltjänsterna
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2015-06-04 klockan 01:51. |
||
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Citat:
(en gång då.. inte 100) Kram gubben, nya tjoar vi på Ryan ♥ |
||
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Citat:
Nyligen hört att en av Guidens intervjuare, anklagade vissa tränare för dooping.. ett år sen - NU ringer samma kille och tror sig få bra svar. Fatta tränarna har koll. Senast redigerad av Helge den 2015-06-04 klockan 01:54. |
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Förklara gärna sambandet med mitt inlägg?
|
|
|
|
#174 |
|
Orkar inte titta, fanns säkert inget. Förlåt! och go natt ♥ |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Citat:
![]() Ryan ja.. 12/6 Visby Gotlandssmycket, damloppet. Om allt är OK efter morgondagens vet-koll. Linda Allercrantz kör isf..
|
||
|
|
|
|
|
#176 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Citat:
Instämmer i vad du skriver, på tio spel kanske jag vinner två ggr. Men dom två ggr täcker också upp trettio insatser. Grattis till vinsten igår. Du förtjänar det! Mvh.
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-04 klockan 08:30. |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Citat:
Lycka till med spelet
|
|