Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-04, 00:01   #166

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, inte hans fel vilka som blir favoriter

från Spelvärde.se

Ni har väl alla hästar/kuskar/tränare ni spanar in mer än andra?
Jag har det, Daniel är en. Jag har andra med.
Man noterar i sin ng, man följer allt gällande dom hästarna.

Kommer aldrig ge er det, när ni snackar så mycket skit, finns inte.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 00:45   #167

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 6359
Standard

Citat:
Nej men vi ser heller inte alla torskbongar i dom summorna som spelas ofta
Skulle ju inte få göra annat än att visa torskbongar då.. Jan-april (nu) så har jag ett - på 400k. Stängde 2014 på +600k. 2013 räddades upp av 2.6 millen på Axevalla, +1.0 mill. Vad jag menar är, det räcker att vinna nångång per år. Torskbongarna kommer alltid att vara fler till antal, annars är något väldigt fel.

Filmtokig: Fattar nada av vad du skriver, leker med betalsajterna? Flerbongar på V4 är förövrigt det ENDA rätta att spela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+8), Helge (+10), Helge (+10)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 01:17   #168

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Skulle ju inte få göra annat än att visa torskbongar då.. Jan-april (nu) så har jag ett - på 400k. Stängde 2014 på +600k. 2013 räddades upp av 2.6 millen på Axevalla, +1.0 mill. Vad jag menar är, det räcker att vinna nångång per år. Torskbongarna kommer alltid att vara fler till antal, annars är något väldigt fel.

Filmtokig: Fattar nada av vad du skriver, leker med betalsajterna? Flerbongar på V4 är förövrigt det ENDA rätta att spela.
Precis så... ärligt och härligt.

Dina summor skulle jag inte fixa torska på en omgång.

clarund (+3)
Gammal 2015-06-04, 01:34   #169

Standard

Citat:

Det är inte summor för mig, det är verktyg. Liksom en snickare behöver hammare o spik för att bygga ett hus. Sen vet i fan när man anser att huset är färdigt, det är en annan diskussion.. hahaha. Den dagen jag blir ensam på en V75-jacke, då lägger jag av..😉
Helge (+100), clarund (+1)
Gammal 2015-06-04, 01:41   #170

clarunds avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:

Heder åt Varulv, börjar förstå hur dedikerad han är.

Har ingen aning om han använder bankrullekrav eller ej men han konstaterar enkelt att de flesta spel inte sitter och relaterar till spel en bit tillbaks i tiden.

Finns annars många drömmare o mytomaner bland spelare utan att därmed säga att det är något fel att drömma, problemen kommer om och när man ljuger för sig själv.

Att ha betaltjänster (eller för den delen av spelbolag betalda journalister) som idoler kan jag tänka mig inte är särskilt nyttigt, skälen är eller borde vara uppenbara.

Edit: bör kanske förtydliga att jag tror att Filmtokig avgudar betaltjänsterna

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2015-06-04 klockan 01:51.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 01:41   #171

Helges avatar

Standard

Citat:
Det är inte summor för mig, det är verktyg. Liksom en snickare behöver hammare o spik för att bygga ett hus. Sen vet i fan när man anser att huset är färdigt, det är en annan diskussion.. hahaha. Den dagen jag blir ensam på en V75-jacke, då lägger jag av..��
Du har så rätt.. men tror inte jag hade omsatt dina siffror även om jag kan.
(en gång då.. inte 100)

Kram gubben, nya tjoar vi på Ryan ♥
Gammal 2015-06-04, 01:49   #172

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg

Har ingen aning om han använder bankrullekrav eller ej men han konstaterar enkelt att de flesta spel inte sitter och relaterar till spel en bit tillbaks i tiden.

Finns annars många drömmare o mytomaner bland spelare utan att därmed säga att det är något fel att drömma, problemen kommer om och när man ljuger för sig själv.

Att ha betaltjänster (eller för den delen av spelbolag betalda journalister) som idoler kan jag tänka mig inte är särskilt nyttigt, skälen är eller borde vara uppenbara.

Nyligen hört att en av Guidens intervjuare, anklagade vissa tränare för dooping.. ett år sen - NU ringer samma kille och tror sig få bra svar. Fatta tränarna har koll.

Senast redigerad av Helge den 2015-06-04 klockan 01:54.
Gammal 2015-06-04, 01:56   #173

clarunds avatar

Standard

Citat:
Nyligen hört att en av Guidens intervjuare, anklagade vissa tränare för dooping.. ett år sen - NU ringer samma tränare och tror sig få bra svar.
Förklara gärna sambandet med mitt inlägg?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2015-06-04, 01:58   #174

Helges avatar

Standard

Citat:
Förklara gärna sambandet med mitt inlägg?

Orkar inte titta, fanns säkert inget. Förlåt!
och go natt ♥
clarund (+1), clarund (+3)
Gammal 2015-06-04, 03:02   #175

Standard

Citat:
Du har så rätt.. men tror inte jag hade omsatt dina siffror även om jag kan.
(en gång då.. inte 100)

Kram gubben, nya tjoar vi på Ryan ♥
Efter kräftgången som varit under årets första kvartal så har jag dragit ner på både summor och tillfällen. Ett måste när det inte går som man tänkt och rullen börjar åka på stryk.

Ryan ja.. 12/6 Visby Gotlandssmycket, damloppet. Om allt är OK efter morgondagens vet-koll. Linda Allercrantz kör isf..
Gammal 2015-06-04, 06:16   #176
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Vilken knäpp på näsan idag till alla Redén hatare

Knäpp på näsan?? Missa ja ngt? Vann 1 lopp lr, tvåa med Hard, galopp med storisen, sen ngn utanför V86 som oxå galoppera. Säger varken bu lr bä om honom, men nog går det lite knackigt för honom just nu.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 08:20   #177

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:

Hade blivit en öl för mycket, brukar va en del gnäll på betalsajter här, ville väl mer då syfta på att du faktiskt spelar för en större summa och får ut något av det, medan betalsidorna som oftast inte får det.

Instämmer i vad du skriver, på tio spel kanske jag vinner två ggr. Men dom två ggr täcker också upp trettio insatser. Grattis till vinsten igår. Du förtjänar det!

Mvh.
Gammal 2015-06-04, 08:24   #178

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:

Edit: bör kanske förtydliga att jag tror att Filmtokig avgudar betaltjänsterna
Var ju just det jag inte gjorde. Är sällan jag handlar, när jag handlar så är det spelvärde, för deras info om allt om omgången man får. Däremot så tror jag att du avskyr dem och verkligen vill visa det, men du tror ju fortfarande att man endast köper ett system och inget mer, jag avgudar ingen däremot försvarar jag något/någon när en individ hackar och avskyr hen, när dom faktiskt inte vet ett skit om konceptet, jag skulle aldrig avsky dig när jag inte vet något om dig t.e.x. Jag brukar vinna en del med mina små insatser så är jag nöjd med det, och det brukar jag posta då och då. Dock så har aldrig mina vinster varit p.g.a en betalsajt.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-04 klockan 08:30.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-04, 09:45   #179

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Var ju just det jag inte gjorde. Är sällan jag handlar, när jag handlar så är det spelvärde, för deras info om allt om omgången man får. Däremot så tror jag att du avskyr dem och verkligen vill visa det, men du tror ju fortfarande att man endast köper ett system och inget mer, jag avgudar ingen däremot försvarar jag något/någon när en individ hackar och avskyr hen, när dom faktiskt inte vet ett skit om konceptet, jag skulle aldrig avsky dig när jag inte vet något om dig t.e.x. Jag brukar vinna en del med mina små insatser så är jag nöjd med det, och det brukar jag posta då och då. Dock så har aldrig mina vinster varit p.g.a en betalsajt.
Å fan är det det jag tror.

Lycka till med spelet

Gammal 2015-06-04, 09:53   #180

clarunds avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
...

Svara

td