Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-02, 19:34   #1

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

V86 Snackis

Nu kör vi

Draget kommer i sista Mosaique Face
Spiken kommer avd4 Bella Bourbon

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 20:02   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39612
Standard

Lämnade in redan igår då jag inte är hemma på onsdag. Spikarna blev Folli och Bella Bourbon.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 20:05   #3

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13389
Standard

Lite sugen på att spika BARTHOLD.K

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-02, 23:20   #4

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Lightbulb

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
1 1 Denim Boko
2 6 Magnus P.H.
3 2 Folli
4 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 13, 15
5 2, 3, 7, 8, 9
6 2, 4, 5, 7, 14
7 1 Maffioso Face
8 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12
1-6-2-2-2-2-1-1?

Nja, jag är tveksam.

Mvh
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 01:07   #5

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

V86 ons 3 juni

V86-1

Boston credit är i mitt tycke överstreckad, här ser jag vinnaren istället i nr 1, Denim boko, spets och slut. Nr 5 Unique gowan är en kapabel häst som inte fått det att stämma riktigt i år, men är i grunden en mycket bra häst. Nr 8 Aroma grim från spår 8 i sprint, NEJ tack. Nr 2 Nuvola di poggio har gått bra det senaste och ska ses med chans om det inte klaffar för dom två förhandsfavoriterna.

Hästar: 1, 4, 2, 5

V86-2

Här är det 3 hästar som sticker ut från mängden. 2 Jairo, 6 Magnus P.H och 8 Barthold K. 2 Jairo ser ut att bli favorit dock har han inte en särskilt smickrande rad i protokollet. Barthold K kommer ifrån en seger senast mot värdigt motstånd och ska ses med god chans här. Magnus P.H kommer också ifrån en seger där han slog dagens favorit Jairo. Här hittar jag ett lås på 8 och 6, känns säkert. Letar man skrällar bakom dessa så är det vidöppet.

hästar: 8, 6

V86-3

Här har vi en storfavorit i 2 Folli. Fälla eller inte fälla? Jag tycker vi fäller då det inte saknas motbud. 5 Angelo am gör bara fina prestationer. Nu har den inte startat på ett tag, lite ovisst, kanske behöver ett lopp i kroppen. Jag vill inte missa på den i vilket fall som helst. 1 Royal Trophy gör alltid gedigna insatser och kan mycket väl skrälla till om favoriten inte är på topp. 9 Ne me quitte pas ska inte glömmas bort om det blir lite körning i täten. 3 Pling plog med ingves i sulkyn kanske sätter lite press på favoriten i spetskörningen.

Hästar: 2, 5, 1, 9

V86-4

Här har vi återigen en storfavorit i 1 Bella bourbon. Den här spikar vi. Det tar emot. Bakom denna häst är det oerhört öppet och det blir för dyrt att gardera detta lopp.

Spik: 1 Bella bourbon

V86-5

Här är 3 Grace from above favorit. Men jag vill gardera. 8 Impression har gjort fina loop på slutet. 2 Twins divigaflinga är en fin häst som dessutom får kuskförstärkning med Jepson i sulkyn. 12 Network broline, där sitter johan untersteiner upp och jag ser denna häst som främsta motbudet.

Hästar 3, 12, 8, 2, 5

V86-6

Här tippar jag 12 Blue star champion som vinnare. Hästen har gjort riktigt fina lopp det sista och slutade bra som tvåa senast. Värsta motbudet är 7 Be spontaneous. Jag tror det kommer strula för den hästen, spår 7 och ingen vacker resultatrad. Jag spikar.

Spik 12 Blue star champion

V86-7

Här tror jag att 4 Rusty dust kommer hitta till spets tidigt och därifrån blir svårslagen. Det skulle va om Ingves kommer farande på 8 O’grady.

Hästar: 4, 8

V86-8

Här målar vi på. Första hästen är 12 sweet n sour akema. Men kan bli svårt från spår 12 i sprint. Jag vill ha med.

Hästar: 1, 3, 7, 8, 11, 12

Mina tankar inför morgondagen. 480kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kyodai (+20), asgaya3141 (+5)
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 06:49   #6

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Vet inte hur mycket man ska söka efter faktorer till att en favorit ska torska. Men Bella Bourbon har vad jag vet aldrig startat bakom en bil. Endast 4 starter i karriären, plus en sådär kusk på det och innerspår.

Jag kan väl säga att det är omgångens sämsta favorit på förhand.
Gammal 2015-06-03, 08:43   #7

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Vet inte hur mycket man ska söka efter faktorer till att en favorit ska torska. Men Bella Bourbon har vad jag vet aldrig startat bakom en bil. Endast 4 starter i karriären, plus en sådär kusk på det och innerspår.

Omgångens sämsta favorit håller jag inte med om. Tycker ändå den har god segerchans! Men kanske blir gardering ändå. vilka hästar tar du?
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 08:46   #8

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg

Instämmer angående volt kontra auto, däremot så har jag för mej att Lövgren leder championatet på Kalmar, och det är ju rätt ok ändå. Tycker problemet är att det finns för få seriösa motbud? En eller alla typ! Det är inte direkt några vinnare i loppet, eller?
Gammal 2015-06-03, 08:54   #9

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Lite sugen på att spika BARTHOLD.K
Varför då? Den har jag inte streckat ens på 6 häst! Varför ska den vinna från åttonde med lallaren Svanstedt i sulkyn? 15% och tredjehandare!!?

Folk är fulla! Omgångens mest överstreckade!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 08:56   #10

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HisMajesty Visa inlägg
Jag vill hylla folk som Galoppen som verkar ha fattat galoppen! Ett forum mår bra att ha människor som vågar skriver vad de tycker! Mera sådant! Kan förstå folk som tror sig veta bästa + att folk också tro att han/hon vet bäst! Till slut vågar han/hon inte säga något och sitter och kör efterhandare / smyg system. Dags att skaffa ett nytt nick då? Trist ! Jävla Trist att det skall vara så.
Folk ÄR fulla...
Gammal 2015-06-03, 08:58   #11

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Folk ÄR fulla...
Hahahah...
Gammal 2015-06-03, 09:25   #12

doobs avatar

Standard

Mina tidiga tankar...

1) Två som kan vinna! 1 Denim Boko spetsar och folk gapar S.O.S!? Är det så enkelt? Känns om 50/50 att Nordström kör där! Om Redén gasar och spänner ögonen i Nordström så kan det gegga i röven på honom och jag LOVAR att tanken "ähhh min går bra på speed också" finns där och han kan lika gärna släppa! I och med det är det tvärlåst på två och således bjuder jag på en klar tvilling! Sedan får packet ödsla streck på 2, 3 och för de dyngraka även 5 bäst de vill! "Om två träter..." bla bla bla! Glöm det!

2) 8 Barthold K. 15% från det läget och med den kusken!?? SLUTA SUP!! 2 Jairo och 6 Magnus P.H motiverade favoriter men roliga streck därbakom är 4 Uddens Intro som bombade på från åttonde och körde sig till spets e 500 och drog på bra sist! 6% är mumma! 7 Major Tom med lill-Unter var det skrik på sist och den gick skapligt som fyra, 7%. 14 Special One 3% är för lite trots lallaren i sulkyn! Bara smygformen motiverar upp emot 8-9% i det här gänget!

3) 2 Folli 68% skall fällas! Absolut fin häst, bra spår och fin form men 68%!!?? Nää! För stor! 1 Royal Trophy har läge och form! 5% är helt jävla galet bra! 3 Pling Plong är hyperspeedig och kan gå ruskigt fort 200 meter. Från det här läget är smygresan garanterad och då är 2% otroligt bra! Varnar även för 9 Ne Me Quitte Pass som äntligen börjar löpa upp mot träningsformen! Den här har tränat som en demon sedan i vintras och Stenströmmer verkar ha fått igång den! 5%!! STORMVARNING!!!
6 Angelo Am hänger med på bra tider och ska såklart streckas men är inte tvåa i min rank i alla fall...

4) 1 Bella Bourbon är en skjutare men lite långklivad och jag är osäker på om den kan hålla upp spets! Tror inte det för jag har en känsla att 2 Spring Moon lägger vantarna på piken och då ska den slås där! Det är en mycket bra häst som jag dubblar med och raka tvillingen är lika klar! 10% är jättebra!

5) 3 Grace From Above är dagens bästa spik! Dundrar till spets och håller undan! 59% är ok! Bläddra vidare....

6) Vidöppen spårtrappa och jag helgarderar! Den lilla plånboken streckar dom fyra mest streckade! Kan räcka...

7) Vidöppet lopp där jag funderar på att ta bort första- och andrahandaren! 8 O´Grady har pisspår och får tungt lopp. Inte alls motiverad favorit i min bok! 3 Hard Livin har bättre läge men får ej spets och formen är lite trevande! Schas! 9 Obi Wan tror jag mer på och kan få fin smygresa! Hyperspeedig och igångsmugen under våren! Sjunnesson inget plus men tidigt bud ändå! 1 Maffioso Face spetsar men som vanligt tror jag den kolas totalt och får bensinstopp sista 100! Förutom Obi Wan är mina tre hetaste bud 4 Rusty Dusty från fint läge till 9%, 11 Deuxieme Picsous i uppåtform (10%) och framförallt 10 Mr Vida till galna 3%!!! Mr Vida gjorde debut för Lövgren på fin-fina 12,7 och den här är superspeedig! Dagens roligaste drag och överlägset bästa värdet i omgången!. Superkäftsmällen är 5 Increased Workload med Uhrberg! Inte alls dum sist utan att få helt fritt! 6%!

8) 12 Sweet´n Sour Akema är motiverad favorit och förmodligen bara sveper Bollibompa-Svensson fältet men det kan ju såklart häxa och då vill jag inte spricka på 4 Classification som jag tycker det snart är dags för! Från bra läge är 5% löjligt! 3 Photoboy tar spets och kan hålla men jag tror 1 Lillaxel bjuder strid första 500 och det luktar överpace här! Lillaxel bränner allt krut där alternativt blir överflyglad och då kommer ingen lucka. Streckas inte trots toppform. Kommer bli överstreckad och "kommunare" idag! Sätter 500 Sharps på att experterna i TV kommer gapa upp den som drag till upp emot 40%! Redan 34% och det är löjligt! Schas!! Då är 2 Under Sund från samma stall mer intressant på 3%! En annan tappad "miljonhäst" är 7 East Laday till 2%! Nedstruken ett spår och absolut toppform! Se upp!

Lycka till!

PS. Öppnar upp en flaska champagne och super till om vi får färre än 2 autoomstarter ikväll! Jävla lallande pack till nonchalanta Blatter-kopior i svensk travsport! "Måste vi ha vitt på oss jämnt?? Varför ska inte jag få värma i mjukisbyxor!!??"

Senast redigerad av doob den 2015-06-03 klockan 09:29.
Gammal 2015-06-03, 10:44   #13

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Som Sweet´n Sour Akema varit de tre senaste starterna är det bara att spika. Titta gärna i lopparkivet på svepningen senast på Axevalla. Här ser det ut som det kan bli körning från start när Lillaxel skall ta emot Photoboy sedan blir det repris till slut på Axevallastarten.

När det gäller Redén är han den just nu mest överstreckade. Ungefär som Dubbelrött som alltid blir överspelad på vinnarspelet.

Senast redigerad av grönvitt den 2015-06-03 klockan 13:12.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 10:56   #14

hammmmmars avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1756
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Som Sweet´n Sour Akema varit de tre senaste starterna är det bara att spika. Titta gärna i lopparkivet på svepningen senast på Axevalla. Här ser det ut som det kan bli körning från start när Lillaxel skall ta emot Photoboy sedan blir det repris till slut på Axevallastarten.

När det gäller Réden är han den just nu mest överstreckade. Ungefär som Dubbelrött som alltid blir överspelad på vinnarspelet.
Ingen favorit är värd att spika från spår 12 på en snabb sommarbana över kort distans. Kan absolut vinna men häxar det bara lite under vägen blir det svårt att hinna fram
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-03, 11:11   #15

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Ingen favorit är värd att spika från spår 12 på en snabb sommarbana över kort distans. Kan absolut vinna men häxar det bara lite under vägen blir det svårt att hinna fram
Spår tolv sänker vinstchansen men det sänker också streckprocenten. Just nu 34% och jag tycker att vinstchansen är ca 50%.

Sedan tillhör Claes Svenssons hästar de verkligen understreckade just nu. 20%som kusk och 28% som tränare. De siffrorna har varit mycket lägre tidigare och höjningen har inte alls fått genomslag i spelet ännu.

td