|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Aroma Grim tog mycket på Bostonz Credit och Twigs Voici under sista varvet senast. Spår 8 är inget kul, men bara 8 hästar och hon är inte startsnabb.
Denim Boko plockade hon ner lätt till slut senast de möttes. Jenkarvagn som senast. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
I avd 3 kan jag ha hittat något kul. Royal Trophy är bara streckad på 6%. Den hästen startade och vann motsvarande dag förra året på Tingsryd. Varför skulle de åka från Danmark om de inte hade ställt iordning. Hästen tävlar bara på sommaren och har blivit bättre hela tiden. Det här är 5:e starten. Känns som vinstchansen kraftigt överstiger insatserna. Men det gör det väl på många i det här loppet då Folli som givetvis skall vara favorit men kanske till 40% har 69% av insatserna.
Skickar med en länk https://www.travsport.se/hast/visa/712352/resultat mycket imponerande läsning för så lite spel.
asgaya3141 (+5) Senast redigerad av grönvitt den 2015-06-03 klockan 13:03. |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Helge, vad säger Reden om favoriten, ska vi spika den....
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Nordström enbart 10% men sett till kusk streckar jag hellre honom än Takter (16%) då Nordström har kanske den mest kapabla hästen i fältet som med garanti tar spets och kan välja spets eller rygg ledaren! Ja - jag lirar HELA ekipaget! Vem är full här?? ![]() ![]()
|
|
|
|
#22 |
|
Är inte Denim Boko ruskigt blöt till slut? Fått intrycket av att den inte har särskilt bra vinnarskalle. Inte möjlighet att kolla i arkivet nu dock så kan tänka på fel häst.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Denim Boko "hittar formen". Vilket jävla skitsnack. Den är lika dålig som innan, ramlat in halvt döende vid de två segrarna och det ska till ett jädrans flyt för att den ska vinna idag.
2, 3, 4, 8 och kanske 7 före. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
ska gå barfota runt om för första gången
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
V86
Denim Boko är helt klart den mest överstreckade idag, vek häst, ska gå med skor bak, kusk utan taktiska finesser, 8 Aroma Grimm betydligt bättre med första jänkarvagn senast, läget emot nu.
Senast redigerad av Ludwig29 den 2015-06-03 klockan 14:52. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Så många jag har råd med, som du skrev så är det jämt bakom. Så ser flera utmanare. Jag tror det blir galopp om kusken trycker av. och trycks det inte av blir det fastlåst.
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
|
Finns ingen dålig whiskey. Däremot är det inte roligt att behöva dricka direkt ur mäskkaret bara för att spriten är slut....
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Donna di Quattro bf r o för första gången. Form. Intressant. Låser V86-1 på 3-4-8.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Skoändring: Donna di Quattro (Kalmar, V86-1, från Barfota/Barfota till Skor/Skor)
|
|
|
|
|