Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-14, 15:59   #151

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Någons tips här, Tyn Tveiten ...

Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :(
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:00   #152

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Någons tips här, Tyn Tveiten ...

Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :(
Mitt tips! Mmm, synd den fick ju ett fint lopp. Hade nog behövts för dagens utdelning också...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:01   #153

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?
Till att börja med så saknar jag den bäste av alla travets programledare, Jocke Johansson, som jag tycker är grymt bra. Verkar som det finns någon på ATG som inte håller med eftersom han knappt syns och hörs alls längre.

Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:02   #154

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Mitt tips! Mmm, synd den fick ju ett fint lopp. Hade nog behövts för dagens utdelning också...
Nästa gång!

Kanske inte hade vunnit, men hade varit där framme enkelt kan jag lova! Blir ju ingen större utdelning idag! Men man har heltäckt i de resterande loppen. Kan man få tre skrällar? HAHA lär inte hända. Är nöjd om värdet stiger till 1000:- iaf!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3)
Gammal 2015-06-14, 16:02   #155

Standard

Helt otroligt vilka grymma kallblod norrmännen har, där ligger vi rejält i lä. Deras bredd på toppen är ju enorm, vi har väl egentligen bara en enda numera, Månprinsen AM....

Edit: stavfel
Gammal 2015-06-14, 16:07   #156

oinkks avatar

Sharp$: 986
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Herzog Visa inlägg
V5-4:
Det står mellan 2-3-9 som jag kan se, allt enligt strecklistan. Twitter, njae. Övriga kan jag inte. Men, psst, hur är det med Lotuscherie, var skrik senast... (i slagläge...) Snoopy har jag sett på slutet, bra, litet kuksminus. Punk var det flera år sedan jag såg hos Kolgjini, har den alltså vunnit Norgelopp på slutet??! What say you Sharps?
Bo Westergard sa i fredagens v65-sändningar att Punk var hans bästa chans i helgen.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:07   #157

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2282
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Till att börja med så saknar jag den bäste av alla travets programledare, Jocke Johansson, som jag tycker är grymt bra. Verkar som det finns någon på ATG som inte håller med eftersom han knappt syns och hörs alls längre.

Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag.
Läste att Jocke Johansson tagit en paus från travet för att vara mer hemma med familjen i Skellefteå.
tomtom2 (+5)
Mattsson74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:07   #158

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:07   #159
SO

SOs avatar

Sharp$: 3719
Standard

Citat:

Jocke har tagit ett sabbatsår och är hemma i Skellefteå. Allt pendlande och resande blev för mycket
tomtom2 (+3)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:08   #160

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1018
Standard

Citat:
Skall jobba hemma i Skellefteå. Verkar inte gilla att pendla till Stockholm. Tror frånvaron från trav-TV är självvald.

http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:11   #161

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?
Till skillnad från Almenäs tycker jag dock att Per Skoglund är ganska bra, både som programledare och som intervjuare på banan. Kunde han bara lägga av med alla känslopjunksfrågor så skulle det bli ännu bättre, men det sitter väl nån producent och tjatar i örat på honom om att ideligen ställa frågor som " Beskriv vad du känner nu" och " Hur känns det". Drömmen för producenterna är ju om man kan få någon att gråta en skvätt framför kameran också, det gäller ju att "göra bra TV". Jag gissar att dom tyckte det var katastrof när Sanity slutade prestera så man inte längre kunde föra fram gråterskan nr1, Malin Lövgren minst tre gånger i varje sändning, före, under och efter varje lopp.
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna.
Chiron (+3)
Gammal 2015-06-14, 16:12   #162

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.
Funderar också på en DD med den. Gick med skor i elitloppsförsöket. Idag ska dom rycka alla skorna om infon stämmer (som när den satt fast med rubbet näst senast i Finland). Bra spelvärde på den.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:13   #163

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Skall jobba hemma i Skellefteå. Verkar inte gilla att pendla till Stockholm. Tror frånvaron från trav-TV är självvald.

http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/
Han kanske tar något uppdrag för hockeyklubben som Patrik Skoglund gjort i Dalarna (För Leksand) ?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:22   #164

Shooters avatar

Sharp$: 39611
Standard

Svag prestation av Dante och Rod Stewart hamnade omöjligt på det, men gick väldigt bra och hade nog vunnit om han fått en bättre prestation. Synd!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-14, 16:22   #165

Standard

mumma!!!
Svara

td