|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Någons tips här, Tyn Tveiten ...
Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :( |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag. |
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Citat:
Kanske inte hade vunnit, men hade varit där framme enkelt kan jag lova! Blir ju ingen större utdelning idag! Men man har heltäckt i de resterande loppen. Kan man få tre skrällar? HAHA lär inte hända. Är nöjd om värdet stiger till 1000:- iaf! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Helt otroligt vilka grymma kallblod norrmännen har, där ligger vi rejält i lä. Deras bredd på toppen är ju enorm, vi har väl egentligen bara en enda numera, Månprinsen AM....
Edit: stavfel |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Citat:
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Funderar också på en DD med den. Gick med skor i elitloppsförsöket. Idag ska dom rycka alla skorna om infon stämmer (som när den satt fast med rubbet näst senast i Finland). Bra spelvärde på den.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Svag prestation av Dante och Rod Stewart hamnade omöjligt på det, men gick väldigt bra och hade nog vunnit om han fått en bättre prestation. Synd!
|
|
|
|
|
|
|
|