|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Får runt 8k med #2 och 4.5k med #3 trots favoriterna. ( Iofs hade jag bara spik på en av dina. )
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Skön reklam. Lycka till!
|
|
|
|
#33 |
|
Kul när man spela stort på vinnare på trean.
|
|
|
|
#34 |
|
Faktum är att jag håller på att utveckla en konkurrerande programvara själv ( går långsamt framåt ).
Jag vill bara visa på att det finns sätt att spela på som gör att man bli "mindre lidande" av någon favve för mycket. HjälpPåTraven är bäst just nu. Mycket tack vare att man har varit lyhörd för förslag från användarna.
|
|
|
|
#35 |
|
Utdelning även på fem rätt. V65 är klart överlägset V64.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Snyggt Daniel, tre till start, två vinster och ett tredjepris.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
OOOJA. På V64 är det jätterisk för JP på 4orna redan från 4k på 6r. På V65 blir det ju oftast utdelning på 5r ända ner till runt 500kr.
De där 15-30% extra som sidovinsterna utgör går inte att vara utan om man ska ha en sportslig chans att vinna i längden. Så bra är INGEN på att tippa. Men eftersom omsättningen är mycket högre nu med V64 än det var förr med V65 så har ju "folket talat". Att ATG väljer något annat än det som ger mest klirr i kassan för DEM är såklart bara fånigt att tro.
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Hoppas att de flesta som lirar V64 varje dag gör det för nöjes skull och inte för att man bedömt att det är den optimala speltaktiken för att bli en vinnare. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
En del omgångar krävs det alltså inte superstora matematiska V65-system för att V6-valet ska ge mindre än V65! Tänkvärt. För dagens V65 på Solvalla så räckte det med 143 rader eller mer ( beroende på hur man lägger ut garderingarna ) för att V6 skulle ge sämre än V65.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|