|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
2 4 (ett ganska trist lås...rygg på favoriten och lucka...visst)
3 6 7 (hälften är JOP-hästar - brukar ge utslag) 1 4 5 8 9 11 12 (spika Pihlströms eller många...3-åringar, så det blir många) 14 (aldrig spika J-O Persson!!! Men detta ska han väl inte kunna missa) 2 11 (lika trist lås som i första. Får Berghs tryck så vinner såklart bartendern) 6 (Pihlström uppåt som vanligt och jag tror att den vinner även om 5an snor spetsen) 4528 2880 458A XXXX (utdelning 488 :-) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ej inlämnat än men lär spelas som V6
1: 2,4 Då Ed You inte startat i år och är så pass stor favorit, Så var jag tvungen att gardera. 2: 6,7,8 Var inne på att spika Tina Blessen och borde kanske holt på det, Fast Jan-Ove Persson har med 4 hästar, Så känns det inte som han stallkör men kan ju ha missat det.. 3: 1,4,5,8,10,11,12 Svårt, Borde kanske tagit med några till 4: 14 Kvickers Kaxe Jan-Ove Persson prickar springspårsstarten och hamnar bra på det, Chansar på det och att formen fortsatt är lika fin, så ska spiket sitta.. 5: 2,4,5,11 Borde kanske nöjt mig med att låsa på 2,11 6: 6 Magic Number Någon gång ska väl det magiska numret vinna och helt då det är nummer sex.. Samma radarpar(ekipage) som senast och hoppas de kan upprepa bedriften och då borde det vara en bra chans.. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Höstbouffe. 6%. Totalt bortglömd!
|
|
|
|
#50 |
|
Någon som vet vem spelvärde och TT spikar i avd 3 ?
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
bra sverigeeeee
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ja, va gött!
![]() Vilken kämparanda från Sveriges sida! Välförtjänt seger...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banned
|
Diamondinthesky spikar spelvärde iaf.
TT vet ej |
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Har ingen bra känsla idag. Vet inte om jag ens spelar. Måste vänta till värmningarna innan jag bestämmer. Kanske någon annan kan bidra med spikalternativ under tiden...
Men det känns verkligen som att alla favoriter i dagens V64:a är dåliga. Problemet är ju att man inte har råd att gardera alla...
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banned
|
I sista är det prat om att Maya Gold kanske går i jänkarvagn ffg.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
|
På plats, har precis sett RB värma Ed You i lugna farter. Ok väder, så bra bana som Dannero kan prestera.
Kör reducerat och flerbong ikväll. Block 1 (min 1 A) 2 Narold Vox 3 Järvsö Tor 5 Costa Del Sol Block 2 (min 1 A) 2 Re Doc 6 Magic Number Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2) |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banned
|
Tänkte lägga upp spelvärde, om ni förklarar på vilken sida man ska göra det?
allaballakaitoz (+1) |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||