Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-15, 17:22   #16

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Blev mycket skitprat nu, bäst att återgå till ordningen
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 17:27   #17

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

I Avdelning 2. Tror jag 5 Trinidad As. Vinner relativt enkelt. Gjort bra lopp med just Tino i sulkyn, tror det blir barfota idag också. Nu framspår. Sen har Wallman två hästar till i loppet, så där vet man ju inte riktigt hur dem tänker. Men jag tar ställning o spikar.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 17:58   #18

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Evening kära Sharp$are! Lite tankar:

Avd 1: Kan blir högt tempo och därmed öppna upp för en bortglömd - 11 Womanizer N.O. - närmar sig formen och ska fortsätta med barfotabalans.
Avd 2: Vidöppet lopp så det kan skrälla - 6 Judge Reo - mötte Nappa Scar och In Vain Sund näst senast, lättare emot idag och barfota runt om för första gången. Michael Larssons hästar går generellt sett nästan alltid bra.
Avd 4: För stor favorit - 3 Mr Va Bene - 6 starter, 2 segrar, resterande galopp. Dalborg har kört den en gång tidigare och vann på pers. rekordtiden 15,7 (auto).
Avd 6: Öppet lopp eller jätteenkelt - spik på 6 I am Unique eller ett intressant skrällbud om det blir en utdragen spetskamp och därmed tempo i loppet - 10 Working on a Dream - Jepson i form, Stenströmer i form trots förkylning o dyl i stallet.

Känns inte som en skrällomgång idag, men trav är ju som bekant trav...

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), dado (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:00   #19

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Kör en billig endast för sexrättspotten och singlar Amazing la Marc, Candor Hall och Twigs U. Canfly. Garderar de stora favoriterna Gentle Avenue och Backorder.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:00   #20

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Evening kära Sharp$are! Lite tankar:

Avd 1: Kan blir högt tempo och därmed öppna upp för en bortglömd - 11 Womanizer N.O. - närmar sig formen och ska fortsätta med barfotabalans.
Avd 2: Vidöppet lopp så det kan skrälla - 6 Judge Reo - mötte Nappa Scar och In Vain Sund näst senast, lättare emot idag och barfota runt om för första gången. Michael Larssons hästar går generellt sett nästan alltid bra.
Avd 4: För stor favorit - 3 Mr Va Bene - 6 starter, 2 segrar, resterande galopp. Dalborg har kört den en gång tidigare och vann på pers. rekordtiden 15,7 (auto).
Avd 6: Öppet lopp eller jätteenkelt - spik på 6 I am Unique eller ett intressant skrällbud om det blir en utdragen spetskamp och därmed tempo i loppet - 10 Working on a Dream - Jepson i form, Stenströmer i form trots förkylning o dyl i stallet.

Känns inte som en skrällomgång idag, men trav är ju som bekant trav...

Lycka till!
bästa spik idag enligt dig?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:02   #21

Standard

7 Nice and Easy i sista avdelningen - barfota runt om. Blir väl första gången. Kontio också första gången. Undrar vad den kan göra från det dåliga utgångsläget...
Gammal 2015-06-15, 18:03   #22

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 15851
Standard

Hoppas candor hall behåller ca 45 i streck% nu när den gröne norrmannen tar tömmarna.....
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:08   #23

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Hoppas candor hall behåller ca 45 i streck% nu när den gröne norrmannen tar tömmarna.....
Det får vi hoppas, borde stå i 70 %.
Gammal 2015-06-15, 18:09   #24

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Dragen ikväll: smirre crick från fint läge i avd3. Sedan working on a dream i dd2 låset 2-9 i avd1? //god tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:11   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
bästa spik idag enligt dig?
Hade det inte varit för kuskbytet hade jag sagt Candor Hall. Haugstad upp.

Så det får bli ett "tråkigt" svar: Backorder. Enda hotet känns som 2:an. Men Kontios "auktoritet" känns som en bidragande faktor till att han kan få överta "smärtfritt". Men jag kan ha fel. Det känns ändå som den bättre spiken i omgången trots att den är så hårt streckad.

Men litar du på Haugstad så är det Candor Hall - enda hotet där verkar vara 7:an, resterande utmanare går med skor eller är formlösa...

Annars chanspiksalternativ: I Am Unique...

Oj, vad mycket jag skrev...

Lycka till!

Det här är mina tankar just nu. Värmningar och intervjuer kan ändra en del...
dado (+5)

Senast redigerad av Chiron den 2015-06-15 klockan 18:15.
Gammal 2015-06-15, 18:16   #26

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Hade det inte varit för kuskbytet hade jag sagt Candor Hall. Haugstad upp.

Så det får bli ett "tråkigt" svar: Backorder. Enda hotet känns som 2:an. Men Kontios "auktoritet" känns som en bidragande faktor till att han kan få överta "smärtfritt". Men jag kan ha fel. Det känns ändå som den bättre spiken i omgången trots att den är så hårt streckad.

Men litar du på Haugstad så är det Candor Hall - enda hotet där verkar vara 7:an, resterande utmanare går med skor eller är formlösa...

Annars chanspiksalternativ: I Am Unique...

Oj, vad mycket jag skrev...

Lycka till!
ville spika candor idag med goop men nu kan jag inte spika eftersom har haugstad, reden och törbjorn på min svart lista.. så jag chansspikar nån annan
Chiron (+5)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:17   #27

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
ville spika candor idag med goop men nu kan jag inte spika eftersom har haugstad, reden och törbjorn på min svart lista.. så jag chansspikar nån annan
Av alla kuskar, varför just Haugstad!

Synd att det inte blev Magnus Jakobsson, han kör ju Goops i första avdelningen.
Olsson43 (+10)
Gammal 2015-06-15, 18:22   #28

Standard

I avd 3: 9 Tristan De Bosc - ser ut att bli barfota runt om första gången. Jepson upp. Någon som har info om denne "montéhäst"? Den var ju talangfull hos Goop tidigare.
Gammal 2015-06-15, 18:26   #29

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Underbara Erik Berglöf ♥ "Nej jag har ingen startbil, jag hänger på en aluminiumstege på dragkroken" På frågan om han hade en startbil hemma då han övat där. ☺
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 18:41   #30

Shooters avatar

Standard

Citat:
Av alla kuskar, varför just Haugstad!

Synd att det inte blev Magnus Jakobsson, han kör ju Goops i första avdelningen.
Ingen skillnad på Haugstad och Jakobsson.
Svara

td