|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Blev mycket skitprat nu, bäst att återgå till ordningen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
I Avdelning 2. Tror jag 5 Trinidad As. Vinner relativt enkelt. Gjort bra lopp med just Tino i sulkyn, tror det blir barfota idag också. Nu framspår. Sen har Wallman två hästar till i loppet, så där vet man ju inte riktigt hur dem tänker. Men jag tar ställning o spikar.
|
|
|
|
|
#18 |
|
Evening kära Sharp$are! Lite tankar:
Avd 1: Kan blir högt tempo och därmed öppna upp för en bortglömd - 11 Womanizer N.O. - närmar sig formen och ska fortsätta med barfotabalans. Avd 2: Vidöppet lopp så det kan skrälla - 6 Judge Reo - mötte Nappa Scar och In Vain Sund näst senast, lättare emot idag och barfota runt om för första gången. Michael Larssons hästar går generellt sett nästan alltid bra. Avd 4: För stor favorit - 3 Mr Va Bene - 6 starter, 2 segrar, resterande galopp. Dalborg har kört den en gång tidigare och vann på pers. rekordtiden 15,7 (auto). Avd 6: Öppet lopp eller jätteenkelt - spik på 6 I am Unique eller ett intressant skrällbud om det blir en utdragen spetskamp och därmed tempo i loppet - 10 Working on a Dream - Jepson i form, Stenströmer i form trots förkylning o dyl i stallet. Känns inte som en skrällomgång idag, men trav är ju som bekant trav... Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kör en billig endast för sexrättspotten och singlar Amazing la Marc, Candor Hall och Twigs U. Canfly. Garderar de stora favoriterna Gentle Avenue och Backorder.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
7 Nice and Easy i sista avdelningen - barfota runt om. Blir väl första gången. Kontio också första gången. Undrar vad den kan göra från det dåliga utgångsläget...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hoppas candor hall behåller ca 45 i streck% nu när den gröne norrmannen tar tömmarna.....
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dragen ikväll: smirre crick från fint läge i avd3. Sedan working on a dream i dd2
låset 2-9 i avd1? //god tur!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hade det inte varit för kuskbytet hade jag sagt Candor Hall. Haugstad upp.
![]() Så det får bli ett "tråkigt" svar: Backorder. Enda hotet känns som 2:an. Men Kontios "auktoritet" känns som en bidragande faktor till att han kan få överta "smärtfritt". Men jag kan ha fel. Det känns ändå som den bättre spiken i omgången trots att den är så hårt streckad. Men litar du på Haugstad så är det Candor Hall - enda hotet där verkar vara 7:an, resterande utmanare går med skor eller är formlösa... Annars chanspiksalternativ: I Am Unique... Oj, vad mycket jag skrev... Lycka till! ![]() Det här är mina tankar just nu. Värmningar och intervjuer kan ändra en del... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) Senast redigerad av Chiron den 2015-06-15 klockan 18:15. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Synd att det inte blev Magnus Jakobsson, han kör ju Goops i första avdelningen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
I avd 3: 9 Tristan De Bosc - ser ut att bli barfota runt om första gången. Jepson upp. Någon som har info om denne "montéhäst"? Den var ju talangfull hos Goop tidigare.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Underbara Erik Berglöf ♥ "Nej jag har ingen startbil, jag hänger på en aluminiumstege på dragkroken" På frågan om han hade en startbil hemma då han övat där. ☺
|
|
|
|
|
|
|
|