Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-15, 19:27   #61
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1066

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Källa till ditt påstående?
Googla på norrlansmygg skrämmer björn.
satori är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:27   #62
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Låter väldigt olikt Björn, däremot kan jag tänka mig att han ställt vissa krav på logistiken om det var så att Boden krockade med Oslo Grand Prix på söndag t.ex?
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:30   #63
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Låter väldigt olikt Björn, däremot kan jag tänka mig att han ställt vissa krav på logistiken om det var så att Boden krockade med Oslo Grand Prix på söndag t.ex?
Tror det handlade om att det fanns inget annat alternativ än ett privatflyg för hinna till en annan tävling, men dem kom inte överens vem som skulle betala flyget. Oavsett så är det ju inte Björns ansvar att stå för den kostnaden anser jag. Inte banas heller. Det är väl isåfall dem som anställer honom. Googlat ang detta men det här var det enda jag hittade: http://www.travnet.se/blog/2014/06/1...ns-stora-pris/


Så jag tror personen här inte har riktigt med kött på benen i sitt påstående alt överdrivit något han hört på stan enormt.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:36   #64
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Tror det handlade om att det fanns inget annat alternativ än ett privatflyg för hinna till en annan tävling, men dem kom inte överens vem som skulle betala flyget. Oavsett så är det ju inte Björns ansvar att stå för den kostnaden anser jag. Inte banas heller. Det är väl isåfall dem som anställer honom. Googlat ang detta men det här var det enda jag hittade: http://www.travnet.se/blog/2014/06/1...ns-stora-pris/


Så jag tror personen här inte har riktigt med kött på benen i sitt påstående alt överdrivit något han hört på stan enormt.
Ja det där minns jag och det var väl inte så mycket att snacka om, hade nog kostat rejäla pengar för en sketen travkusk.

Tror för övrigt inte att nån elitkusk är så korkad att dom börjar kräva enskilda banor på pengar och riskera att få dåligt rykte i branschen. Speciellt med tanke på att alla andra elitkuskar deltog och det knappast mot extra pröjs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+10)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:42   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1066

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Ni har fel år inte 2014, det var 2012, Ni verkar ha otroligt höga tankar om Goop, det är inte alla som har det inom travet om ni tror det,
satori är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:47   #66
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

På den tiden Boden körde Björnkampen vet jag att man betalade. Romme har väl också betalt ut en och annan krona när kört Charles Mills.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:50   #67
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jäva skitsnack! Vi har rätt få topp-drivers och tänk om alla skulle kräva betalt?

OM det är sant är det fan i mig bedrövligt!!



Lite som att Barcelona och Real Madrid ska ha ännu mera betalt utöver "poängpremier" och reklamintäkter bara för att ställa upp i Champions League?

Katastrofal liknelse. Barcelona och Real är i behov av att spela Champions League, Goop klarar sig utan problem utan en V75:a i Boden.

Björn och en V75:a i Boden kan mer jämföras med en vänskapsmatch mellan t.ex. Barca och Ajax, och visst skulle Ajax behöva betala Barca för att genomföra denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:50   #68
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

http://www.folkbladet.nu/318146/kron...skrammer-bjorn

Här är länken till rätt artikel.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:52   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57045
Standard

Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:53   #70
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?
Om det blir en lång spetskamp kan ju 10:an vinna i andra...
7:an - första Kontio och barfota runt om...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:56   #71
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
http://www.folkbladet.nu/318146/kron...skrammer-bjorn

Här är länken till rätt artikel.
Jag har lite svårt för journalister som hänvisar till "initierade källor"? Vilka är dom initierade källorna? Världsmästargubbsen på Solängets Camping?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:57   #72
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Om det blir en lång spetskamp kan ju 10:an vinna i andra...
7:an - första Kontio och barfota runt om...
Blev en rak mot Peter G Norman i dd.2. Spelberoendet för tungt för att inte spela något idag så offrade 40 kr på den komben. Hoppas den spetsar annars blir det nog inget flis in på kontot.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 19:59   #73
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Blev en rak mot Peter G Norman i dd.2. Spelberoendet för tungt för att inte spela något idag så offrade 40 kr på den komben. Hoppas den spetsar annars blir det nog inget flis in på kontot.
Den raka DD:n var sund, men lite för lågt odds tyvärr...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 20:01   #74
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?
11an bästa hästen
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-15, 20:03   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 160
Sharp$: 57045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag har lite svårt för journalister som hänvisar till "initierade källor"? Vilka är dom initierade källorna? Världsmästargubbsen på Solängets Camping?
Dom sa ju till Adrian i vinnarcirkeln i lördag att dom ville ha dit hans farsa nästa år, men då sa Adrian att han inte gillar kylan där uppe. Det var nog mest ett skämt, men det är långt till Boden och både Ludde och Björn Goop har ju annat att göra än att köra travlopp också till skillnad från rena catchdrivers och då är dom väl inte så sugna på att lägga nästan en hel helg för att köra några lopp där uppe. Det kan man ha förståelse för. I Luddes fall handlar det garanterat inte om pengar utan om tidsbrist och Björn Goop har det väl gissningsvis inte heller så tufft ekonomiskt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td