|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Om Lennartsson tagit ett tidigare initiativ så hade han bara sinkat hästens chanser ännu mer. Adrian hade aldrig släppt ner någon annan i dödens. Det skulle isåfall varit om han gick före Örjan på sista lång men Falk On hill hade aldrig fått en finalplats ändå. Hur som, att sitta och spy galla på Adrian är bara fel. Örjan har precis vikt ut i tredje innan Adrian hoppar. |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Kul med kuskar som Örjan, första bf och spets, ja då släpper han. Sedan trist att Erik tillåts trycka sig ut, han var ju i säcken, vafan släpper dom dom ut han så lätt??
Hade varit kul att se vilken seger% örjan haft om han fått köra samma djur som Torbjörn, Magnus J mfl. så oerhört överreklamerad. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Jag trodde det skulle bli körning idag med kuskar och hästar som vill ta sig till final men tyvärr verkar det bli en tråkig bluffomgång!
Visserligen unghästar men när det körs i starten och sista 100 blir man bra less. |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#67 | |
BossenCitat:
i vadhållningsbestämmelserna så hade 99,99% av spelarna varit positiva. V65 med mina regler och vi kan prata om spelarvänlig spelarglädje. Man kan kanske tänka sin 50/50 i potterna 6/5 också för att göra rätt. Mvh Ulf-Eddie |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Vi har nog lite olika uppfattning om var gränsen går för att spy galla över någon! I mina ögon såg det problemfritt ut att bara köra fram och åt sidan då Örjan inte kommit upp i vagnhöjd ens! Det är mycket möjligt att så inte var fallet men så uppfattade jag det iaf. Vi får aldrig veta hur det utvecklat sig med olika löpscenarion men jag är övertygad om att Falk var den absolut bästa hästen i fältet. Den kan absolut blivit märkt av Takters tuffa styrningar och den kan vara på väg ur form med. |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Du verkar ha missat kvalomgångarna från tidigare år. Det är tyvärr såhär det brukar se ut. Klasskillnaden är så stor när det är seedat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+5) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tror det är örjan som passar bäst med rygglopp, göra så lite som möjligt och hoppas på röta. Att stänga in favven och svara spets är självklart med de förutsättningarna. Men det finns ju liksom bara 4-5 kuskar som delar på kakan och dom undviker att bråka. Trist för oss
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nu måste det väl ändå bli dubbeljackpot.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Grymt fin häst Sucre, så vacker stil.
Kolgjinis häst är ett jävla monster om den skulle hålla sig i trav. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Fan trist att inte Uffe kunde få hinna dit efter sin fina spurt långt ut, hade 1,4,5,12 här, både Issaquah och Sir Corneliani kom med på bfro
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|