|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Ja spelmässigt är det ju självklart såklart, jag tänkte inte riktigt klart där. Sportmässigt är det nog också fördel amatörloppen faktiskt. Fina hästar och bra kuskar är inte roligt att se på när de bara lunkar enligt förutbestämd mall...
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Det är ju väldigt många orutinerade treåringar som startar i kväll och dom är i början av karriären. Dom kör väl efter vad dom har i tömmarna i de flesta fall. Adrian är väl den som försökt styra på extra med några hästar men har ju inte blivit så lyckat hittills. Jag tycker inte loppen har körts särskilt annorlunda mot vad man trodde på förhand men jag njuter främst av att kolla på hästarna i kväll och har bara spelat lite tvillingspel. Sådana här kvällar känns inte spelet som det viktiga utan för mig mycket mer intressant att kolla på framtidens hästar. |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Kan det gå utanför 1,2,3,7,9 i nästa?
Finns det något som talar emot Tunika? Om nej-nej så blir det minst 6 lax in till V6-flerbongsspelaren Strappa!
|
|
|
|
#94 |
|
Egentligen inte så mkt som talar emot Tunika (jag har dock valt att gardera), det är väl i nästa som det kan "skrälla" som jag bedömer det, framförallt 4,5,6 om inte t ex Redén får ett bra drag i ryggen på Lennartsons styrning
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Kenneth H - herregud!!! Satan att han fick lucka, ovärdigt.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Diska örjan för trängning, efter 500m.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Örjan borde diskas, borde räcka med 500meters tränngning.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Söderberg kan ju fundera på om han inte borde ha släppt till Heavy Sound.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Han kör streckfavoriten, har chans att kliva fram och överta, men backar ner på plankan, sedan kommer hästar bakifrån som var på väg att köra till spets, men felade, då kan han gå ut igen, men vågar ej, sedan letar han lucka hela svängen och upploppet. Varför ens riskera att bli tvåa med en sån bra häst? Han kunde suttit still i dödens eller försökt överta. Men Kenneth vill ju "vara" örjan och bara måste köra alla på chans. Tycker det är trist.
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
|
||