|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
Halvmiljonsvinsten som används i statistiken var före min tid. |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Al Dente är väl tyvärr totalt klar, nedstruken till spår 5. Jens gör väl i brallan
![]() Tre Melanderhästar innaför, någon som tror att Al Dente inte sitter i ledning efter 3-400m? Leif Whitasp får köra på Rättvik, dyker Fricken upp i vinnarcrikeln som prisutdelare så är det fullbordat. Nä, vi får jaga i DD2 om vi ska ha lite odds på dubbeln. varför inte en dubbel Whitasp såhär i midsommartider? Så får det bli DD 6-4 På v64 vill jag secret Mission, men som 2%are så är det ju lite långsökt |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Testar en dd. Tar On Track Piraten i första men hade Strömberg kört själv hade jag tagit Redéns, men Takter reser väl inte upp dit mitt i midsommarhelgen bara för att köra ett preparélopp, för om man haft ett sådant i tankarna kunde ju tränaren kört ett sådant lika bra själv.
Chansar bort Al Dente även om det kan bli spets och slut så klart. Cash Gamble kommer mer och mer men ändå risk för snällt lopp då detta inte är en viktig uppgift. Carabineri får ett lillspel också. 8-10 x 50 kr 7-10 x 20 kr Totalt 70 kr |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Lite jävlaranamma nu Jansson!! Origo Tilly fram och baklänges!! Jobba för kaka!!
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Kör en tvilling: 3-6.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Mycket tjat på 4 i dd 1 men jansson kan ju inte köra häst så här vinner 12
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Gross Weight hoppade direkt. Typiskt när man väljer den på tvillingen.
|
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|