|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
avd1 Imperator är bra men jag har svårt för kusken som lallar bort de flesta loppen. WHAM BAM BOO är en kanon som Flemming låter lite uppåt på. Balero Meras ska gå barfota runt om ff gg klart intressant. Digital A tar nog spets intialt men körs kanske där?
avd2. Timbal har vunnit 8 av 10 lopp och det inger respekt, hästen har vässats i jobb i veckan och skall vara rejält laddad inför detta. I spets är det toppchans annars bara chans. Men bergham trodde på toppchans oavsett löpning. Jag kör utgång! Facile Boko har varit markant förbättrad barfota runt om och så blir det även nu. Tough C kan flytta på sig och ska gå barfota runt om ff gg även nr 9 ska testas barfota runt om ff gg. Vad kan Johan och Silvia Amok? avd3. Knows noting går ner rejält i klass och bör vinna men spåret är väl kanske inte vad uffe hade hoppats på. Skrällen är Nato Dream som skall gå med helstängt huvudlag och barfota runt om tar kanske spets? Hard livin gillas också, moralen dock ett? Standout får ses som en av flera tokdrag bakom.. avd4. Nibus Cd till 16% måste försöka ta betalt... Har ju vunnit 8 av 9 i spets och jag hoppas och tror Örjan svarar... avd5. Normalt står det mellan 1 och 3 men om det går för fort så kan en tredje vinna? passa Klöver all over som visade toppform för några starter sedan och Örjan kan vinna från alla konstiga positioner. avd6. Poeten är mitt drag jag tror på spets och slut på Färjestads korta upplopp 177 meter. avd7. Någon utav 1 och 5 tar spets skrällen måste vara Arn Hammering som har varit ute i stenhårda stayerlopp och inte fått utdelning, behöver inte göra allt jobb själv nu utan bör hamna en bra bit fram. 3% snacka om prisvärt! Tack för kaffet
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Jag skulle kunna titta på Tess Ulander hela dagen...
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Grymt intryck på Wham Bam Boo, värmningsvinnaren i första.
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Jo, vacker att titta på kanske, för övrigt tillför hon knappast något, bara ytterligare en i raden av alla bimbos som Kanal försöker få in i sändningarna i nån sort missriktad jämställdhetsiver. Men man får väl vara glad så länge vi slipper Eva Idemar, det sämsta som någonsin har förekommit i en travstudio.
Det har ju funnits ett par duktiga tjejer, bl.a. Paula, även Åsa Elmroth är helt ok. Men dom får väl inga uppdrag längre när man har hittat nya " profiler" . Om de kan något om trav verkar vara det minst intressanta när man castade.... |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banned
|
Med 4 klara favoriter i strecklistan måste man gå utanför mainstream för att få lite deg. Jag vet att Jarmo Klantio inte haft någon lyckad vårperiod på V75 men kanske kan lossna idag.
V75:1 - 4 Tango Lavec Inleder med Timo Nurmos-tränade 4 Tango Lavec, som jag tycker är en hyfsad häst. Storfavorit på V75 näst senast, nu 12%-are till 10 ggr pengarna. Här blir det lite körning från start och från andra, tredjepar utvändigt så kan det lösa sig bra. V75:2 - 6 Tough Cookie Fortsätter med ytterligare Nurmos-tränat. Skoryck och en helt ok upphämtning senast i försöket. 6%! V75:3 - alla V75:4 - 1 Nimbus C.D. (5,8,9) Oliver Kronos logiska vinstbudet naturligtvis. Garderar med de som kan vara aktuella om favoriten bränner. V75:5 - 1 Unique Julia (2,3,4,5,8) Hissar Unique Julia som imponerade smått senast. Men jag vill gärna vara kvar efter det här loppet om spikarna suttit. V75:6 - 1,2,3,4,5,6,7,10,12 Garderar på. V75:7 - 1 Shiraz Brodde Efter strykning så är det nog bara att kapitulera. För inte bränner väl EA det här? Lycka till! |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
16 procent på Balero Mearas måste innebära dagens bästa chansspik. Båths hästar brukar bli minst 20 meter förbättrade vid utrustningsändrinar som idag och då ska det vara en het vinstchans. Sen kan det såklart bli fel ibland också men när streckvärdet är så högt hade jag inte tvekat.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Star Keeper blåser förbi allt på upploppet vid hårt tempo!
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
vi börjar med söderqvist tack!
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Hej på er Perreffs och Stoffolainen
![]() Eddie fick i alla fall vinnarhålet på 9,9 första varvet. Så skojig var jag väl inte ![]() ![]() ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Härligt Horpestad! Här kördes det rejält.
|
|
|
|
|
|
|
|