Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-22, 17:23   #16
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1654
Standard

Borde inte knows nothing ha en väldigt bra chans i guld, känns som han står för klassen i detta lopp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+3)
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 17:42   #17
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Borde inte knows nothing ha en väldigt bra chans i guld, känns som han står för klassen i detta lopp
Är nog rätt men lite distansminus? Känns som att Adielsson kan ta en lugn och enkel spetsseger med Hard Livin i detta gäng. Inte första gången en kusk har "lurat" de andra...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+2)

Senast redigerad av Chiron den 2015-06-22 klockan 17:43.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-22, 17:49   #18
 
AMHCs avatar
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 276
Sharp$: 2056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Således torde Liberty Face också vara en spik? Eller är inte huvudkriteriet för en spik att den ska vinna??
Själv har jag allt som oftast kommit fel på det med Flex Lane och vågar inte lämna den utanför, men Liberty håller jag som första häst nu när Shiraz Brodde lottats till det på Örebro besvärliga innerspåret. Låser på 3.

Oliver Kronos känns som en sund grundval att bygga systemet kring.

Guld är inte direkt toppklass denna vecka, så Adielsson kanske kan vinna med Hard Livin?

edit: Örebro?!? Så går det när man växlar mellan dagens V4 och lördagens V75. Note to self - vakna!
Nja, vågar nog inte spika Liberty Face mer än på DD. Dock klar första häst tycker jag. Men ett par spännande bakom också. Tror på Oliver och Creme mest i omgången och får räcka med dessa två spikar.

Någon av Melanders alla vinner väl Guld. Illa om han förlorar det med nästan 50 % av hästarna i loppet. Frågan är vilken som vinner. Kanske äntligen dags för Nato Dream eller Porthos Amok? Standout? Disco A.E. verkade lite på gång då han var trea bakom Nuncio på Solvalla för ett tag sedan, men inte visat så mycket av värde efter det. Increased Workload inte helt tokig.
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 21:24   #19
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Borde inte knows nothing ha en väldigt bra chans i guld, känns som han står för klassen i detta lopp
Skulle tro att allt annat än en seger från Melander/Lundström är uteslutet när halva fältet är från samma stall....
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 22:19   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

Vi spikar väl inte ett 3-årigt sto 5 Tunika. Strecka åtminstone 3 och möjligen 4. Kanske ett par till.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 22:27   #21
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2

Vi spikar väl inte ett 3-årigt sto 5 Tunika. Strecka åtminstone 3 och möjligen 4. Kanske ett par till.
Vi spikar definitivt inte Tunika! 3 och 4 ska med. Kantbollar är 8 och 11
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 22:41   #22
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-4

Bara att spika 5 Oliver Kronos?
Vem tar ledningen - putte?
Lite skrik på 1 Nimbus C.D. senast. Nu vettigt spår.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 22:55   #23
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2224
Standard

Imperator i v75-1. Gillar inte att spika Haugstad men blev sjukt imponerad av hästen senast.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-23, 23:07   #24
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Imperator i v75-1. Gillar inte att spika Haugstad men blev sjukt imponerad av hästen senast.
Jag skulle nog spika hästen från alla andra spår, men nu ska Kenneth lyckas hitta ut också.

Dessutom verkar det bli skoryck på en Love You-avkomma och det såg vi ju idag hur det gick så här blir det gardering
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 14:17   #25
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4

Bara att spika 5 Oliver Kronos?
Vem tar ledningen - putte?
Lite skrik på 1 Nimbus C.D. senast. Nu vettigt spår.
Fege (smarte för vissa) Örjan släpper väl till Oliver efter dennes insats senast? Det är mitt (halvtråkiga) ursprungsscenario i alla fall.
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 14:48   #26
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag skulle nog spika hästen från alla andra spår, men nu ska Kenneth lyckas hitta ut också.

Dessutom verkar det bli skoryck på en Love You-avkomma och det såg vi ju idag hur det gick så här blir det gardering
Förstår inte vad du har emot den gode Kenneth
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
parsalian (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 19:31   #27
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Har börjat titta lite på lördagens V75a. Roligast är avdelning 3, Färjestads Jubileumslopp, tillika omgångens Gulddivisionslopp. Den som är rätt här, om det stänker till lite, kan få bra utdelning....Som flera redan har noterat är hälften av hästarna från stall Melander/Lundström och min vinnare kommer faktiskt ur ett av dessa stall. Kan det vara så att många tror på chans och att det kan bli lite körning? Man kan alltid hoppas...

Tidig favorit är 10 Knows Nothing. På vilka meriter då? En vinst så här långt, på 1.14,0....mot ett riktigt skräpgäng. Tre barfota starter på raken nu. Brydde sig senast inte om (eller kunde inte) svara Panne De moteaur från start. Hade säkert en del sparat men fick aldrig luckan till slut. Näst senast var han med i spetskörningen i ett par hundra meter tills han lurat fram Haugstad (Harry Haythrow) i dödens. Drogs bakåt till sista platsen i sista sväng när den kallnade helt och kördes inget över upploppet. För tre starter sedan avvaktade Uffe lite från start innan han tryckte på gasen, fick dödens ett tag innan Örjan avlöste med PDM. Gav sig iväg när RB stötte bakifrån med Nahar men piskades för att komma före PDM och ledaren. Nja, inte sprudlar det direkt om hästen, tveksam favorit tycker jag.

Andrahandsfavorit är 4 Hard Livin som får EA i sulkyn igen. Kunde inte värja sig i spetsstriden mot Democrat senast, och satt fast i vinnarhålet när tåget gick. Rokkadukko vann, före pensionären Global Investment, 12 år..... Gången innan var det Daniel själv som körde, hade då en liten duell med Adrian och Maffioso Face men fick nöja sig med dödens. Såg slagen ut mitt på upploppet men sluggade sig förbi ledaren (vilket han också borde göra) och fick lite motvilligt ge sig mot Obi Wan sista biten. 1.10 sista 500 är dock inte nåt som imponerar. För tre starter sedan var han ute i guldloppet som gav ttill elitloppet, hade då ett tråkigt sjundespår bakom bilen och Erik ordnade fjärdepar utvändigt. Ingen märklig avslutning direkt, tog inte på någon annan på upploppet…nä, ingen favorit det heller sprudlar kring…Är förmodligen snabbast ut även om jag tror att både 2 Winning Love och (framför allt?) 6 Arazi Boko kan öppna bra.

Tredjehandsfavorit är 9 Porthos Amok och det tror jag kan vara draget i omgången. Var väl mer än godkänd senast? Takter fick bestämma med favoriten (On Track Piraten) och då är det alltid svårt att ta något från kön när det speedas ordentligt sista halvvarvet. Jag har 1.09 i 700 meter och tycker att han gör det hyggligt, drar fram Up Date Hoss och Rocky Winner - blir avslagen av dessa - men tror att den avslutningen han gjorde då räcker långt i det här sällskapet.

12 Standout ska bli riktigt intressant att se. Var hur bra som helst i första starten i år, när han vann på 1.11,6 men sedan dess så verkar den formen försvunnit..... Körde senast i tredjespår i 600 meter innan han blev nersläppt i dödens. Tämligen geistlös därefter. Gången innan kördes han väldigt märkligt av PL. Istället för att gasa från start så hamnade han i fjärdepar utvändigt. Där han lyckades köra sig fast bakom en tröttnande HH och drogs sist… Fastnade alltså i fjärdepar utvändigt…(!). Här märker man vilken skillnad det är på kusk och kusk, Björn lurade upp PL på läktaren....

8 Candor Hall får bli sista möjliga vinnaren. Har varit ute i lite andra lopp på slutet, över längre distanser men var riktigt bra i några starter i våras. Har sämsta läget och förmodligen en kusk som kommer att backa sig sist. Men SS vann ju häromveckan och kanske slår blixten ner två gånger ändå?

Scenario: Hard Livin till spets, alternativt att Guldis kör där, Haraldino och Nato Dream trycker så gott det går, Torbjörn perfekt placerad i andrapar utvändigt. Ingen gör något från kön förrän 700 kvar, Uffe kör väl först med Standout i rygg, lurar ut Jansson som enkelt tar ner ledaren. När det tar emot för Knows Nothing så kommer Klantio med Standout längst ut.

8% på V75 och hyggligt tvillingodds...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-24, 19:53   #28
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 348
Sharp$: 2038
Standard

Tycker det viktigaste i Guldloppet är vem som sitter i spets efter 500m körda! Då inte många tål att syna dödens och sätta upp något tempo. Bara 9 o 12 som är sådana hästar vid form som kan det. Spets guld värd på Färjestad!

Någon som har info på om Christoffer Eriksson ska köra Arazi Boko i spets eller släpper dom igen??? Om han släpper och Då är det mkt troligt att Hard Livin är först fram. Den kämpar otroligt bra i slutstriderna. En vinnare o spik för mig i sådana fall.

(Om) han svarar känns loppet helt öppet och då rankas: 9-4-10-12-6-1-8
valla94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-25, 11:00   #29
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8283

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det tror jag Nimbus CD gör.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4

Bara att spika 5 Oliver Kronos?
Vem tar ledningen - putte?
Lite skrik på 1 Nimbus C.D. senast. Nu vettigt spår.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-25, 18:45   #30
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Skulle tro att allt annat än en seger från Melander/Lundström är uteslutet när halva fältet är från samma stall....
Jag för min del tror inte att "firman" ens tar en pallplats (4-10-6)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td