|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Varför spikar du denne? har du kollat loparkivet eller varför?
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Jag spelar med tre spikar ikv,
Tokio Hotell Hall, springspår och Goop bör ge goda förutsättningar att ganska omgående ligga långt fram, har visat tidigare att den klarar distansen. Nadal kanske bara visar sig bäst, eller så kanske någon från startvolten rinner undan vilket jag alltså inte hoppas på (Hot Shot? Tudor? Annabelle Dimanche?) VBOTN, de främsta motbuden har bakspår och inte otimal balans, känns som sos Top of The World, iom bfro igen ska den väl bara vinna så spikar trots %en haha, mest orolig för att Staro Ivy league ska ha vaknat på springarhumör, då den har fart och man rycker skorna Systemet är inte särskilt stort (320) rader, så har inga superdrag att bjuda på, men några tankar: Bascaphi In är ju lite väl stor favorit kan jag tycka, kan bli struligare i starten än vad många verkar tro, främst 4,7,9 emot Kan Jairo verkligen hålla uppe innerspåret? Har några streck, hoppas på att den blir instängd, Lugauer runt om? Twins Zindy vann jag en fin peng på vinnare senast, kan vara en chansspik (jag har lås med favoriten) Sista är svår att bena ut, kan vara så att Doob är helt rätt på det, jag streckar dock många, jobbigaste som jag inte har med på lappen är Goops styrning, hoppas inte den kommer med i matchen då den precis missade mitt system haha |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Inte hunnit läsa på mer än 10 minuter precis och kom fram till följande.
1. Bästa spikarna borde vara dom det är toppchans till spets för. Det är inte lätt med bakspår och tillägg på Vaggeryd. Jag hade valt Västerbo On The News och Top Of The World. 2. Barfota runt om ffg på Beverly Boulevard i avd 2 känns ruggigt intressant trots bakspår men favoriten där känns inte som en start sådan. 8 procent ett fynd. Första barfota på Lövgrens Love You avkomma i avd 5 intressant. En annan Love You häst var som en ny häst senast barfota runt om ffg. Love Me Tender i avd 3. 3. Det ska inte till mycket strul för att bakspårshästarna Nadal Broline, Research och Some Summit ska komma bort. Research kan i alla fall inte vara favorit på senaste insatserna. Some Summit ska gå med tunga PG skor idag läste jag och detta handlar om genomkörare inför stochampionatskvalen. Nadal Broline känns som den mest troliga vinnarna av dessa tre favoriter. Lycka till ! |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Uffe lallade bort detta. Inte ofta han är kass men här var han det.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Kändes som att Uffe och Björn var mer oroliga för varandra och inte tog Mr Hot Shot på allvar. Uffe skulle ha blåst på bara så hade han vunnit.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nadal Broline var rätt nära men som jag skrev ska det inte mycket till för att dom ska komma bort från bakspår på Vaggeryd. Nadalen var ju gigantisk favorit på V86 ser jag.
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
fan vad kass man är, 5 hästar men inte 3:an
|
|