|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
I torsdag hade jag Jane's Hugo som utgång på bolaget. Kyligt va? ;=)
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Alla här har väl travronden. En travspelare utan travronden är lika osannolikt som en präst utan bibeln.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stall 4 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jag har den inte! Har aldrig haft heller och har alltid klarat mig utan. Förstår inte varför man inte skulle klara sig som spelare utan Travronden? Lopparkivet är iallafall allt som behövs för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Thomas Uhrberg 6.Staro Italy spets och slut bra spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
senaste 12 omgångarna på Hd har givit en jackpot, nov 2012 då ingen hade 7 rätt
5 rättsutdelning 11 gånger i rad, ja 12 med idag för jag tror inte det blir så lätt idag heller. (bortser fr extra sprintermästaromgångar) PS Halmstad är den "stor"-bana där spår 1 A har störst segerprocent |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Deltar i tillsammansspel idag men en liten fräck ska jag lämna in efter en halvtimmas läsning.
Avd 1: 1 Pantarei Ans. Örjan från ett bra spår är farligt att räkna bort, likaså lill-Goopen från spår 7 med Tokio Hotel Hall. Unter har nog bästa hästen i 10 Carabinieri men byngligt läge och när ska Stefan Persson ha tur med 9 Angelo Am? Den sistnämde älskar jag sen jag spikade och lirade i V75-finalerna på Valla i december. Avd 2: Dissar favoriten 10 Say It Again och nöjer mig med troliga spetshästen 3 Neutron Broline, 5 MT Jordan med en av favvokuskarna samt storskrällen 12 Earp Boko för att spetsa till det lite. Avd 3: Tror mest på 1,2,3 med fördel för 3 Empress Brodda, Christoffer kör i ett makalöst flyt för tillfället. Slänger med ytterligare en skräll på Örjan, 7 Faith Hill. Höll på att glömma 6 Candy Store, kan kanske fylla på bonbon-lagret ![]() Avd 4: 3 Desuper Filius har varit mycket spelad i sina tre senaste starter varav två i V75 men haft en del otur. Totalt bortglömd nu till 4%... tackar! ![]() Avd 5: 13 Danne Edel har gjort det bra i sex raka rikstotostarter men inte fått sätta pricken över i. Dags nu? Avd 6: Ständigt underskattade 9 Nok´en Fräkkert kanske kan få sin smygare, då går ingen i detta gäng säker. Avd 7: 8 El Mago Pellini och 11 Indigious är de två klart bästa hästarna. Byngliga lägen och osäkerhetsfaktorer gör att jag slänger med en gammal favvo med nygammal form, 4 Spring Erom. 1. 1,7,8,10 2. 3,5,12 3. 1,2,3,6,7 4. 3 5. 13 6. 9 7. 4,8,11 |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
![]() Härligt bortglömd är den iaf. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7) Senast redigerad av oinkk den 2015-07-04 klockan 09:31. |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
|
||