|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
Det är väl mest om man inte har tid för lopparkivet det kan fylla en funktion för det tar ju väldigt mycket mer tid att kolla loppen där än att läsa en kort sammanfattning om en hästs fem senaste lopp. Sen kostar ju lopparkivet dessutom ytterligare pengar och rena hobbylirare kanske inte är beredda att betala 100 kr i månaden för tillgång till det. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Går det inte att lämna in med ipad:en, eller är jag trögfattad?
(Nåja det ena utesluter ju inte det andra) :-) . Senast redigerad av qwerta den 2015-09-09 klockan 09:20. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
För er som absolut vill använda plattan, släng igång remote desktop på er vanliga dator och kör rdp till den. Är stabilaste lösningen i dagsläget och troligen närmaste framtiden... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerta (+2) |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
https://www.reddit.com/r/apple/comme...or_files_from/ http://imgur.com/sgqPUgI |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Det var trevliga nyhter för i<enhet> användarna! Har inte tittat på IOS9 pga tidsbrist men det låter som räddningen för atg/joker/dig(om du vill göra din app till IOS)
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Jag har hållit på med Joker sen starten. Måste väl ha varit på 90-talet. På Roars tid. Det jag gillat mest med Joker är gränssnittet. Otroligt lättjobbat och överskådligt. Men jag måste hålla med om att det var länge sen det hände något vad gäller nya funktioner. Hur många år tog mac-versionen? Så fort man framförde önskemål fick man höra "när vi har gjort klart macen". Sen blev det webversionen...
När det gällt nya funktioner har man också gömt sig bakom att det ska vara "enkelt". Men det är väl bara att ha ett defaultläge och kunna bygga på efter vad man vill ha, eller vad säger ni som är programmerare? Om inte borde man väl kunna göra en PRO-version. Känns mest slött faktiskt. Jag har genom åren även provat Toto Pro, HTP och Copema. Med all respekt för er som ligger bakom dessa program så var dom i min smak väldigt svårjobbade. Jag är bortskämd med enkla gränssnitt. Synd eftersom det verkligen skulle behövas en konkurrent till Joker - fler funktioner men ändå användarvänligt. Satt förresten och kollade på webversionen och hittade inte hur man kan föra över streckprocenten till poäng??? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Funktionsmässigt sticker HPT ut.
|
|
|
|
#54 |
Alternativ till Jokersystemet
TR Media tar hutlöst betalt för Jokersystemet.
Det är de flesta spelare överens om. Finns det något bra alternativ? Citerat från Addictedtoraw: Toto Pro, HPT och Copema...väldigt svårjobbade. Men jag vet att Strappa gillar HTP. Det känns tryggt med Jokersystemet. Man vet vad man får. Jag spelar mest ABC-system 4 el. 5 lopp + matematiskt. Det kanske är onödigt att betala en tusenlapp för ett år. Jag är rådvill. Heuer "You must stop looking for winners and start looking for value" |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
snarare prisvärt! ;-) :: |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Idag går det dessutom att "skala av" allt man inte använder i HPT. Med bara ABC-fliken aktiverad går det inte att säga att HPT är särskilt mycket mer komplicerat än t ex Jokern. Det som fattas är loppkommentarerna. Om de är viktiga blir det ENDA alternativet = Jokersystemet.
|
|
|
|
#59 |
|
Ja man kanske skulle ta och ge HPT ett 3e försök även fast jag varje gång vänt tillbaka till joker pga att jag gillar startsidan där, känns lätt att fokusera på hästarna och inte så mycket lull lull runt (dock över ett år sen jag lekte med HPT sist)
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Såg att det var en ny version av hpt utgiven 150801. Det var nog några år sen jag tittade på den. Får ge den ett ärligt försök till. Jag skulle gärna betala två tusen per år om det var en produkt som verkligen föll mig i smaken. En hybrid av Joker och hpt kanske.
|
|
|
|
|
|
|
|