|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Visby 8/7.
Finns risk för helt inställda tävlingar :(
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bästa spikar ikväll är ?
Mina blir Expensive River & chans spikar Spot Bi & Askö Q.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tillägg och bakspår på Visby är ingen höjdare, men Montdore funderar jag på att spika. Ska ha en toppchans normalt sett.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ett spikbud med bättre läge är Digital Winner. Det är dock för tidigt att bestämma spikar ännu.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag dubblar i det loppet eftersom jag har min NG:are (sedan ett och annat år!) 1 Lischla Dunder med i startlistan. Inte säkert att Montdore tar 40 på den. Brukar alltid gå fort till slut. 2% ok. Att Sven-Åke Andersson ställer på VISBY tyder i alla fall att hästen måste ha toppform, det ör en bra bit från Hälsingland
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det loppet består av ett gäng riktigt bra stayers.
Hon får vara glad om hon ens får pengar. Citat:
|
|
|
|
#8 |
|
Quarter of an hour växer två klasser om han kommer till spets (avd1) Vidöppet bakom, många ojämna ekipage som duellerar. Skräll står på menyn!
Uffes uppsittning i avd2 har varit riktigt bra men vi snackar 3 åringar och här kan det strula. Erik spetsar och leder länge? Tokdraget nr 11 har form! avd2. Stänger loppet på en formstark duo. Nämligen 5 och 8. avd3 avd4. Mattias ska rycka dojorna ff gg på sin häst, runt om? tja jag betalar gärna för två till och lyfter värdet.. avd5. Kim mot täten efter en bit, gillar distansen och rolig utgång. avd6. Två hästar sticker ut. 11 och 15. avd7. Jisses omgångens svåraste lopp. Draget nr 1 som var tapper senast. avd8. Omgångens roligaste spik i Ed You
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Askö Q kuskförstärkt med Erik kommer jag spika. Står 20m före Montdore och med massa lallare på startvolten så kommer han kunna köras till spets ganska snabbt.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det kommer inte hända.
Står några kanoner där framme, som de vill köra i spets.
|
|
|
#11 |
Visby 2015-07-08 - V86
av7-nr 5 spik Adriano
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Som Askö Q var i långloppet senast på Solvalla tror jag inte det hade behövts kuskförstärkning. Men Erik är ju ingen nackdel.
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
Ohlsson U
Ohlsson U=Adriano ska köra första gången
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Både caddie hit samt iliano toll lär vilja åt ledningen. Som putte skrev, inte en chans att de kommer släppa till Erik. Sen kan askö absolut vinna, men det blir isf bakifrån. Min vinnare i loppet, helt klart iliano där jag tror man når spets & sen ställer Kim klockan på 15, går inte att ta ngt bakifrån då sista varvet.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Expensive river vinner med 20m idag om Ulf vill.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
nån info om brothers in am i avd 3? hur bra är den?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Caddie Hit har vunnit ett enkelt lunchlopp. Båda körs av offensiva kuskar och gör ingen av de bort i starten är risken/chansen stor att de tar livet av varandra. Går det för sakta kommer med all säkerhet Robban. Askö Q har ju vunnit den hårda vägen också. Men jag tror Erik kör bakifrån även om de försöker köra sakta. Tror att kör de bara inte för sakta så rundar Erik gänget till slut. Ja jag vet att det är svårt att vinna bakifrån på Visby.
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.
Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 13:58. |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jämför inte alls. Beskrev vad som hände på Mantorp.
|
|
|
|
#28 |
|
Är väl redan lämnat. Kolla Redén Twitter eller dn kvällstidning som snappat upp twiden.
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hur är det att hålla spets från innern på Visby? Om rakorna är korta blir avståndet kort mellan kurvan och starten. Är det som Örebro innan man bytte distanser eller går det att hålla ledningen från innern?
|
|
|
|
#31 |
|
Jepp, det är svårt, speciellt på 2140, men inte lätt från 1640 heller...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
grönvitt (+5) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Jag börjar med två sos spikar, Elit Sjöhammar trivs i spets och hoppas den håller den. Ingen jag gillar egentligen men här kan den nog trilla undan med det korta upploppet.
Andra spiken M.T Kingsize, samma recept, blir inte lätt att hinna ifatt, säkert gått framåt med senaste loppet, denna stora häst och mogen rekordsänka igen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Delar med mig av lite tankar, väldigt klyddiga sådana men ja..
V86-1; Ganska stängt på tre hästar. 1, 3, 4. 1 eller 3 tar spets, den som gör har bäst vinstchans. Lillaxel duktig hela tiden, kan vinna. Resten mer eller mindre utan chans, undantaget 11 som kan skrälla. V86-2; Expensive bästa hästen, springband, tur kommer den perfekt på det. Otur strular allt. Med lite flyt så vinner den annars skräller det. 5 MD såg bra ut sist, fin avkomma efter Going Kronos med bra klipp i steget. kan skrälla. 1, 3 också intressanta om man tror på oflyt för favoriten, 3an kan vinna om erik lurar dem. Farzad Boko och Boomer bra hästar men kmr hamna helt fel på det. Triohästar. V86-3; Digital Winner helstängt och bfro, förstahäst. Djuse är duktig. Värsta motbud 7,8,9 finns det minus på. 7 vinner aldrig (kan dock hitta spets här), 8 har katastrofspår och 9 har inte startat på länge. Bergh kan vinna också men måste ha flyt för hästen är inget speciellt. 3 är hyfsad också men resten chanslösa. V86-4; Mycket talar för SOS på 2 men 5 kan bli livsfarlig om Bergh går all in med sin egen. 2 dock klar förstahäst, man kanske kan köra ngt krav på att djuse ska vinna nåt lopp ikväll. V86-5; Iliano klar förstahäst för mig. Tror djuse är nöjd med ryggen på Kim för att slippa köra sönder sin egen och sedan har jag svårt för att se att de tar ner Iliano. Montdore 41 % nej tack. Får långt långt fram och speciellt på Visby lär det bli svårt för den hästen idag även om den kan vinna om bergh är riktigt på hugget. Iliano dock bra mot Time Machine när den stod 40 före den och det är lite skillnad på TM o montdore. Bakom 3,7,10,11,13. 7 packleader har det ju varit snack om från och till, ingen dum häst. V86-6; Top of the world 57 % när det finns en mycket roligare till ungefär halva den procenten. bergharn är väl ifatt tofw omedelbart efter start. står ensam på sin volt och uffe har spår 3 i volten med sin, lär tas lite försiktigt från start. digital collection är en mycket bättre häst och om han bara har kontakt med uffes när de beger sig framåt (förhoppningsvis tidigt) så kan jag inte tänka mig något annat än att bergh vinner. hästen är otroligt fin och lär ha toppchans. ligger de och lurpassar på varann vinner erik. tre hästar med utgång på berghs lär väl funka. V86-7; Bergh till spets omgående och ibland ska man inte göra de svårt för sig.. omgångens bästa spik. V86-8; klar fördel ed you som är snäppet bättre än konkurrenterna han möter idag. annars tycker jag två yngre med framtiden för sig känns mer intressanta än de som är streckade bakom favoriten. syftar på 8 boys going in och 9 ivar sånna. duger definitivt i detta sällskap om ed you får problem och isåfall känns de mycket roligare än kashs cantab o vbotn som väl gör som vanligt och kör ihjäl varandra. erik och ingves verkar inte vara några polare iallafall. Sunda systemet; 1-(3)-4-11 1-3-5-(14) 1-3-5-7-8-9 2-5 3-(6)-7-10-11-13 7-11-(15) 6 Real Dream 8-9-10 Minst två utgångar, blir 675 spänn Sen lite mer chans. 1-(3)-4-11 1-3-5-(14) 1-3-5-7-8-9 1-2-3-4-5-6-7 (framspår förutom 8an) 6 Iliano Toll 15 Digital Collection 6 Real Dream ALLA En utgång, kostar 662 kr. Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-08 klockan 15:07. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Traveling Man rasat till 4.50 på Bet365, vet en som hann få 15 ggr....
18/25 vinster från spets och nu dessa fjuttiga 156 meter upplopp. Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 15:20. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
Men dåligt på Kash Cantab
Eriks Kash Cantab är tredjerankad och det tackar vi för. Tre starter varje år vid den här tiden. Tre fiaskon. 4,5 och oplacerad.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Han sade samma om Com Hector, skulle aldrig gå att rycka skor men så gjorde dom det och det blev en ny häst som vann på 1.10 tider. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
ja, det blir inget tvilling eller VP spel denna gång. Men jag tror inte att jag överlever om hon vinner och inte är streckad. Jag gissar på 5;e plats, om inte får du skratta, hehe
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Vem vet jag kanske tar med den själv ![]() ATG.se ligger nere, usch Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 16:37. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Nu är det en favorit i fara tycker jag. Claes häst är snabb ut också, Man Winner kan ju kanske fixa lite solfjäder åt Erik, ju mer jag kollar det här så får jag nog börja snegla bakåt istället, där ser jag Bergh med från spår 11. Ska kolla den hästen extra noga ikväll. Det var min spontananalys av första loppet men då har jag inte läst någon intervju ännu. Lycka till. Nu läste jag att Temprament ska köras för spets också. Låter väldigt bra åt min ide Max Martini som har ett lopp i kroppen. Senast redigerad av Björnland den 2015-07-08 klockan 17:01. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Står mellan 1 och 3, 80-20 till fördel för Man Winner enligt mig. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
[QUOTE=AndyMart;443927]LILLAXEL? Ingen chans den tar sig förbi Man Winner och hur den då ska utmana om spets är en gåta för mig.
Står mellan 1 och 3, 80-20 till fördel för Man Winner enligt mig Man Winner fixar solfjädern åt Erik skrev jag ju, sen laddas det utifrån också, med andra ord overpace vilket är väldigt sällan nu för tiden men idag tror jag det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+1) |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Sedan har väl Uhrberg sagt att han tycker hästen gått bättre bakifrån på senare tid när han sluppit startrusningen. Här måste han ju ladda dock och jag överväger att spika
|
|
|
|
#46 | |
|
Banned
|
Citat:
Amatörernas afton? Fanns det verkligen ingen i systemutvecklingsteamet på ATG som kunde ha berättat det, redan från början, att det var en riktig dålig strategi? Vem som helst som varit med ett tag kunde ha informerat dem om, så hade de sparat in tiotals miljoner i utvecklingskostnader. Och allehanda mysko driftstörningar.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tror Nr 9 Jägermeister Akema i V86 7 har bra chans. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jan Hellstedt som kör en del på Visby säger att spår 3 är det bästa där, därifrån får man en sån skjuts med startsnabb häst att man tar sig förbi de invändiga och håller ut de övriga. Spår 1 och 2 sämsta.
Har han rätt i detta så får jag tänka om med att spika Elit S. Jäklar vad alla ska ladda här, kanske blir en solfjäder iaf. Tom Hellstedt själv ska ladda för en bra position. |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gillar denna tråd. Härliga spekulationer och intressanta synpunkter.
Helge (+5), Tirich (+1), Manprinsen (+5), Björnland (+50) |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Statistikbloggen V86
PREMIUM PUBLICERAD IDAG 16:03 AV JENS SJÖDÉN V86, STATISTIKBLOGGENV86 ”Spikar man en häst, kräver minst tre favoriter och max en femtehandare är man nere på mer hanterbara fem papp. Man har fått in alla de tidigare Lindesberg-86:orna med det upplägget.” Så avslutades analysen senast, och Lindesberg-åttan satt med det upplägget igen. Det blev fem vinnande favoriter, däribland omgångens två största, och en vinnande femtehandare. Utdelningen, 6 354 kronor, är dock inte mycket att lägga vare sig på minnet eller i plånboken. Visby har aldrig arrangerat V75. 2011 förärades deras största tävlingsdag ”onsdagsstatus”. Då var spelformen V64, sedan dess har det varit V86. Så här har det gått: 2011 2 favoriter 1 skräll 8 000 kr 2012 2 favoriter 1 skräll 39 000 kr 2013 3 favoriter 4 skrällar 1,4 milj kr (3-1) 2014* 4 favoriter 1 skräll 40 000 kr *) Jackpotförstärkt omgång Skrällarna har varit få och milda. En vinnare har rankats sjua och en sexa. Övriga, 93 procent, har rankats 1-5. V86 är ett bra spel där utdelningsnivån kan bli okej ändå! Omsättningen ska bli intressant att notera. V75 har rasat de senaste veckorna och ökningen på V86 verkar ha stannat upp. Ifjol omsatte Visby-omgången 14,6 miljoner på V86 (och därtill 2,1 miljoner på det numera nedlagda V8-alternativet). Också då hade man hjälp av en jackpot. V86-1: Autostart, kort distans, mellanklass 9 Dooleys har tävlat i Visby de tre senaste somrarna och segrat varje gång. Ifjol under förutsättningarna 5/1640a så det säger inte så mycket, men 2013 vann han bakifrån till 14 gånger. Han har också vunnit V86 från bakspår över kort distans på Solvalla (januari ifjol, fyra procent och 19 gånger). Hästen är i toppform. Senast gick han nytt rekord i 47:e starten och utklassade närmast Paramount (0,9 miljoner) och Clear Sign (3,8 miljoner). Det var ”guldproposition” i det loppet. I det här ljumna sällskapet hade hästen varit en pålitlig spik från fint spår. Men spår nio… Det är sämst av alla spår. Marginellt värre än spår 12, men mycket sämre än de andra bakspåren 10-11. Det har man kunnat se i omfattande och pålitlig statistik under hela 2000-talet och säkert tidigare också. Ändå har läget gott rykte, till och med bland travets aktiva. Informationen har inte nått fram. Så sent som under sprintermästarhelgen på Halmstad nyligen, kunde man se spår 9 väljas relativt tidigt i både Sprintermästaren och Stosprintern. Femma och oplacerad slutade de ekipagen. I den här jämna mellanklassen är läget extra missgynnsamt, runt en procent lyckas vinna. 9 Dooleys är spelad till tre procent och det kanske inte är så fel egentligen. Men visst sticker det i ögonen när en så bra häst har så lite spel på sig. Spetshästen har bättre chans än ”bästa hästen”. 3 Man Winner har nog bäst chans. V86-2: Treåringslopp, ett tillägg, medeldistans Lopp med den här propositionen har en speciell resultatprofil. Tilläggshästarna vinner normalt, men det händer att spetshästen rinner undan. Icke-spetshästar på startvolten är ”chanslösa”. Nu är det lite speciellt att alla hästar i loppet är lika unga. Det gynnar startvoltens hästar. Några har hamnat på tillägg bara för att de varit ute som tvååringar, och det är ju inte meriterande egentligen. 14 Expensive River är i skrivande stund omgångens största favorit. Chansen är avhängig kusken; det duger ju inte att sitta sist loppet igenom. Kommer han bort är det upplagt för 1 Fonda Boko. Det finns en del minus kring 8 Powerful Teemer, men när en häst som aldrig förlorat är spelad till tre procent… V86-3: Autostart, lång distans, låg klass. Struken: 12 Statistiken talar för favoriten 5 Digital Winner. Till att börja med är grundchansen för favoriten sällsynt hög i sådana här lopp. Distansen talar till hans fördel. Sedan är startspåret ett tydligt plus, det ökar infriandechansen, från en redan hög nivå, med en faktor 1,45. Formen är fin och turordningsettan ett statistikplus. Favoriten ska gå barfota och andrahandaren är ensam treåring mot äldre. Tredjehandaren har aldrig vunnit och har ett missgynnsamt sjundespår. Fjärdehandaren har spår 8, femtehandaren har bakspår och har aldrig vunnit… nä, vi tar och spikar favoriten. V86-4: Stolopp låg klass, autostart, medeldistans Ett ”V75-lopp” där man kan titta på sidorna 198 i Statistikbibeln V75 för intressant statistik. Vinnarna är fyra gånger av tio rankade i intervallet 3-5. Samtidigt är favoritchansen hög. Djuse har antagligen vunnit föregående lopp, och om det är form i stallet för dagen så blir det en dubbel. 2 Seattle Zet sitter i ledningen direkt. På sidan 36 kan man se att 52 procent av de som spetsar från spår 2 håller till mål. Säkert är det ännu oftare på Visby. Att det är ett stolopp innebär bara det att det finns ett positivt indextal för spetshästen. En favoritspik med spelvärde! V86-5: Lopp med två tillägg, stayerdistans Den här propositionen är gynnsam för hästarna på dubbla tillägg. 2013 kom enda ”bakifrånsegraren” i just det här loppet och det är egentligen bara här man behöver reflektera över de hästar som sitter längre bak än andrapar. Normalt en riktigt bra chans för bästa hästen, favoriten 13 Montdore. Men det är trots allt lite extra missgynnsamt att starta långt bak just nu, och hästen ska gå med skor… Det finns bättre favoriter i omgången. I Statistikbibeln V75 finns intressant statistik över sådana här lopp på sidorna 251-252. Den bygger på lopp i högre klasser, men mönstren är förmodligen desamma. V86-6: Lopp med två tillägg, medeldistans I normalfallet är hästar med dubbla tillägg ”chanslösa” vid sådan här proposition. Att alla i loppet är jämnåriga bör vara ytterligare missgynnsamt för de längst bak. 15 Digital Collection har en hopplös uppgift och bör ses som överstreckad. Det talar för omgångens näst största favorit, 11 Top of the World. Liksom i V86-2 gäller det att kusken är offensiv, för även ett tillägg är missgynnande. Men i så fall kan det bli en stalldubbel även för Reijo. Den här bör hursomhelst ha den bättre chansen. Fyraåringar är mer pålitliga än treåriga. V86-7: Klass II, autostart, medeldistans. Struken: 8 För det här loppet finns intressant statistik i Statistikbibeln V75 – sidorna 175-176 i första hand. 6 Real Dream är egentligen överkvalificerad för klassen, men efter en kuskförseelse fick hästen inte behålla de 100’ han sprang in senast, utan kan starta i Klass II igen. Till motståndarnas förtret; hästen blir givetvis jättefavorit och reducerar de andras möjligheter att springa in pengar. Det här med att vid regelbrott bestraffa hästen/hästägaren i stället för kusken får konsekvenser i flera led. Det två högst rankade motbuden har bakspår. På fjärde plats hittar man 1 Montana Crown och den hästen har spetschans. Det är inte så många som håller ledningen från innern, men av de som klarar det så håller 32 procent den ända in i mål (intressanta siffror på sidan 36!). Förmodligen är den andelen ännu högre på Visby. 5 Adriano är kanske det hetaste spetsbudet, men eftersom han är spelad till tre procent är det sannolikt att man ger bort segern till favoriten ifall ledningen nås. Tvilling! V86-8: Autostart, kort distans, 10-hästarslopp. Struken: 6 Visbytravets bästa lopp för året. 4 Kash’s Cantab gav sig från spets både på Solvalla och senast på Kalmar. En lång formtopp verkar ha mattats av. Ifjol floppade han som favorit i det här loppet. Även 2012 och 2013 startade han här utan att prestera som bäst. 2 Västerbo Highflyer ska gå barfota för första gången för Redén. Den detaljen har fått ”silverhästar” att prestera i nivå med den yttersta eliten, tänk till exempel Solvato eller Global Money. Den senare var spelad till 17 procent vid sin V75-seger nyligen, i skenet av det är två procent på Västerbo Highflyer intressant. Men då hade förstås spelarna redan fått indikationer om att barfotakörningen skulle ge ”ny häst-effekt”, det är inte lika klarlagt med VH. 10 Ed You är med marginal bästa hästen. Bara ifjol sprang han in mer än motståndarna gjort under hela karriären (nåja, undantaget 4). Det är förståeligt att han är favorit, och infriandefrekvensen för sådana är hög i ”Guld”. Men bakspåret oroar lite extra. Sammanfattningsvis …så är det starka favoriter överlag. Minst tre av dem lär vinna. Spikar man rätt är V86:an inte så svårfunnen. Jag röstar för V86-3, V86-4 och V86-6. Sedan blir 0-1 vinnare rankade 6-7 och resten 1-5. Det kan bli som senast (fem favoriter och bara 6’ i utdelning) men ganska ofta ger även riktigt lätta rader bra betalt på V86. Robert Bergh sitter på leken; sätter han dit de ”garderingsbara” favoriterna i V86-5, V86-7 och V86-8 blir det låg utdelning, annars förmodligen god. Lycka till med spelbesluten! |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kan Erik nå spets med Brooklyn Club i tredje? Såfall borde väl den ha bra chans, även om jag har respekt för favoriten. BC har trots allt varit med och slagit om bra positioner på Valla, och Visby är inte riktigt samma grej.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ja, det här håller inte!
Jag skiter i detta nu, vill se skoinfo, kan ju inte sitta och gissa (mer än vanligt..) |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Snart 1 timme kvar till start och sidan ligger nere. Ser inte så lovande ut, för att inte tala om all utebliven omsättning...
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Jag kom in på www.atg.se nu. Hoppas det funkar för er andra också! (Y)
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Vad tror ni om SS Spik 1 TOP DEGLI ULIVI ?
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Om det kraschar igen så kan ni se all skoinfo här, samt klockslag för alla ändringar.
http://spelatrav.se/poolrace/29279/1 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekare (+2) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Funkar för mig nu.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Torbjörn Östergren har två raka segrar nu
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kuskar i flyt ska man passa! Gamla V7-bekantingen Temperament, spår 5 och 1600 och barfota!!??
För övrigt ser Fonda Boko i andra väldigt spelvärd ut till 4% (de snackade tyvärr upp den i live-intervju precis tyvärr så den ökar nog något)! Zola Boko-avkommorna har verkligen inte gjort bort sig så här långt och den här har ju läge och är obesegrad felfri!
|
|
|
|
#63 |
Top degli |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Banned
|
Väldigt sällan som man ger sig in i V86-leken men med så här många tveksamma favoriter så känns det spännande.
V86:1 - 3,1,10,2,11.... Thomas Uhrberg har tydligen tänkt sig att leda runt om med 3 Man Winner. Men Erik A kan visa sig svår att lugga på spets, han får ju fart på det mesta. Så jag hoppar spiken. Men hoppar också de som står närmast i strecklistan. 10 Melker och 2 Enya Boko får plats på mitt system. V86:2 - 3 M.T. King Size Nä, favorit med 20 meters tillägg efter bara två starter i livet? Och med Erik Adielsson som trolig ledare? Det är nog bara att spik och bläddra vidare. 20% V86:3 - 5 Digital Winner Det är väl inte så mycket att säga om att Djuse är favorit. Något överraskande att Bergh är andrahandsfavorit, från väldigt tråkigt innerspår. Kan någon skrälla till? 5 Runway? V86:4 - 2,3,5 Djuse ska tydligen sitta i spets med 2 Seattle Zet. Undrar jag om inte Ingves har fått stallorder....Vad kan 3 Isa Sånna? V86:5 - 3,6,7,10,13,4,5.... Bergharn brukar inte vila på hanen utan lär väl söka sig fram tidigt här. Men det är några meter som skall tas in och jag tycker att den allmänna trenden för tillfället är att det är svårt att ta in tillägg, ta ex Mellby Vikings och Alfas Da Vincis genomklappning häromsistens. Möjligt att Robban kör i tid men jag tar ett gäng som förmodligen kommer att göra upp om det - om favoriten kommer bort. V86:6 - 1,2,3,4,5,6,7,9,11,12,15 Ytterligare en favorit att välta. Jag tar alla på start, nån av dem lär ju sitta i spets.... V86:7 - 6,10 En favorit som jag tror kan sitta där är 6 Real Dream. Men 10 starter utan vinst nu...garderar med kapable 10 Dennes De Castella. V86:8 - 3,4,5,9,10 Har 10 Ed You verkligen övertygat? Cantaben har ingen rolig statistik och borde väl nästan ha vunnit senast? Hoppas att Traveling Man körs till spets - och stannar där....! Lycka till! |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kash Kantab första barfota idag. Såg fel.....
Senast redigerad av JimmyJazz den 2015-07-08 klockan 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Visby 8 20150708 Trio
Insats: 2 1: 10 2: 1,3,7,9,13 3: 1,2,3,4,7,8,9,11,12,13,14 2,00 * 50 = 100,00 kr Torbjörn Östergren igen.... 44 ggr! Inte ensam tro på dubbel.... 1.700 ggr lite på den! Säker på över 5.000 ggr....
|
|
|
|
#67 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Behåller Montdore som spik och byter ut Digital Winner mot Seattle Zet. Tyckte inte Digital såg så övertygande ut i den tidiga värmningen och väntar inte på att lämna in ifall ATG faller ihop igen.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Avd 1-Tvåhästars i första 2 Enya Boko som sett bra ut i träning och var fin i loppet på Kalmar och 3 Man Winner som äntligen fått ett bra spår.Tror Elit blir över.
Avd 2- I Andra 1 första häst samt 3,14 spets på Visby är 👑 kungligt Avd 3- Lås på Robert och Lill Untersteiner Avd 4 - Spik Debra boko. Avd 5- Form och klass överlägsen Monitorer Avd 6 - som föregående lopp 11 top of the Word Avd 7- Här har jag känsla för 10 Dennis castella, som kan få ett fint lopp i rygg på Real Dreams Avd 7- 5 Västerbo On The news, hur bra var han inte sist. Inga miljoner men 5-30 tusen kan det bli.
|
|
|
|
#70 |
|
Seattle Zet har tydligen inte övernattat optimalt, druckit dåligt enligt skötaren. Kan vara bra att veta.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nu såg det betydligt bättre ut för Digital i andra värmningen. Hmm!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Elit Sjöhammar ser kanonbra ut! Måste ha god chans om den når spets!
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Spets tog den som jag trodde först men ändrade mig och spikade inte, hoppas den torska nu.
Bra var den iaf! |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tog bort bakspåren här. Visste att det skulle bli överpace, men trodde att någon av framspåren skulle profitera på det. Hoppas på Erik, men tror den torskade.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Den torskade ja, men gud vad bra hästen var. Såg man i provstarten att en kanonprestation var i antågande!
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Skit! Tar man bort en häst så vinner den med garanti.
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Skulle inte man inte hört banans loppreferent i loppen? När slipper man dras med R.H?
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Kostade 8 streck för mig
. Hade hoppats på en riktig susare men får duga.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Och Uhrberg körde bort sin häst när han satt kvar i rygg och hoppades på lucka istället för att ta andra ut.
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Melker var ingen het segerkandidat för mig men all heder åt Pierre som tog tidigt initiativ istället för att lalla i kön. Sånt brukar löna sig.
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
kan inte ens räkna. Hade alla utom 7,8,12 ser jag haha. Inte kan man väl vara onykter på en onsdag. Det låter oseriöst
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Har någon målfoto på första avdelningen?
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banned
|
7 To Cool To Care är en riktig stänkare. Snabb ut i volt och höll bra som tvåa för tre starter sedan. Kan en 15-tid över distansen idag? 40 ggr!
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Spets och slut för Erik denna gång, och nu får det hålla hela vägen
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Utdraget fält
|
|
|
|
#95 |
|
Haha där rök jag i alla fall, hopplöst...
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Tråkigt att inte Eriks håller hela vägen
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ja, den spiken gick inte och banka in :(
Manprinsen (+3) |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
M.T. Kingsize var rejält dålig. Redén säger att den vinner lopp när som helst, men då får den visa andra takter än idag.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Tredjerankad och A-häst av Travnets Ulf Nilsson. Snyggt.
Men ryggade man. Näää... |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Tack Travnet. 3e rankad av dom
|
|
|
|
#104 |
|
1000 galopper o en idiotstyrning av uffe. Helt omöjligt o ta med djuse här. På vadå?
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Black på v86 redan. Trist. Världens minsta tvilling spelad så kanske fick tillbaka insatsen iaf
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-07-08 Bana: Visby, omg. 8 Lopp: 4 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 3, 7, 13, 14 U-hästar: Vadet gäller startnummer 10 x 10,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 4588 0709 1A44 0018 |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Citat:
Jag fick med den tack vare honom, fanns inte på kartan annars.....Tack! Edit: Det var fler än jag som hade noterat hans ranking ser jag
Senast redigerad av tomtom2 den 2015-07-08 klockan 19:55. |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ulf är inte den jag följer mest där men när man ändå garderar loppet och ser en 2%-are vara A-rankad kan man ju lika gärna ta med kusen.
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Kommer bli jättepengar idag, håll hårt i kupongerna ni som är kvar. Hoppas nån här går hela vägen nu när det är stora pengar på G.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Slänger in en V5:a också med spik endast på Montdore.
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Med tanke på att man dryftar här Travnets ranking...
Wilhelm Askebring i Ronden om sin Gåva: "3 Digital Product (V86-7) Digital Product gjorde det bra hos Per Lennartsson och från det här läget kan det bli ett liknande lopp som det han vann på Solvalla i april. I tre veckors tid har Henrik Hoffman kunnat slippa på sin femåring inför årets höjdpunkt och jag tror att han lyckas träffa toppformen lagom till ikväll." Den har Travnet rankat sist!!! |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Min spik 3e in hmm
|
|
|
|
#116 |
|
Haha nu kan jag lova 8 rätts jackpot
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Där kom spetsvinnaren! De "bra" hästarna går inget vidare idag.
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Och där gick rullgardinen ner...
Får bli en V5 a med bara hästar under 10%
|
|
|
|
#120 |
|
Satan vad dålig Berghs va!! Kunde absolut ingenting när chansen gavs!!
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
nya tag på V5 för min del å många andras
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Nu ser jag gärna att 10 eller 11 vinner nästa.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Hälften av hästarna verkar ju sjösjuka för fan, måste varit hård sjögång under resan.
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Definitivt inte det bästa travlopp jag sett men skönt att se att Jansson kör i spets med en klent betrodd häst. Och att det håller!
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banned
|
Hur hittar man den där? Och varför står det inte någonstans i någon intervju att "-jag siktar på spets och att köra där så länge lampan lyser....", Torbjörn Jansson, ny kusk bakom 3 T. Dorsey.
Vet inte hur man ska göra för att komma rätt på´t. Vinner till 25 ggr pengarna i ena avdelningen och kör galopp från vinnarhålet med favoriten i nästa. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
" Vad tror ni galoppen berodde på? Löpskallen?" Lysande insiktsfull kommentar av oraklet Tess Uhlander........
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Känns som att man skulle ha stått över i dag. Länge sedan man kände sig så chanslös.
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Underbar omgång, vad det dräller i brakare! Borta men kul
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Det var nog tur att man inte gärna spelar på Skrubbs. Måste vara många hästar som är nedsatta av långa båtresor för av de två lopp jag sett har många fastlandshästar kraftigt underpresterat.
Sen är V86 ett spel med enorm potential om man har tillräcklig spelkassa för oj vad många 1-3 procentare det finns när småspelarna måste ha 3-4 spikar och max 5 hästar i de andra loppen. När det som nu är hästar utanför de på förhand troliga ramarna som vinner så skjuter värdet i höjden enormt. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
En riktig skitomgång så här långt. Mer för Lotto-tipparna än för travspelarna. Får hoppas att V5-loppen blir vettigare.
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Värdet upp på 79 lax efter 3:e avdelningen. Hej och hå
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Värde 80 K efter tre sketna lopp, kvar 114.4. Heja dom!
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Helt enig. Trött på favoritparader! Då är man ju också borta för så spelar man ju inte. Fortsätter det så här blir det väl inte ens utdelning på sju rätt
![]() ![]()
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Blir väl Chrille Eriksson & Co som gör rent hus idag. Han brukar ju vara rätt på det när det blir sånahär omgångar.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Efter tre skrällar kommer tre favoriter.
V5 2 13 11 Alla Alla |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Expressen skriver kort o gott om T Dorsey. Inget för oss, svårt med trav i dag.
![]() |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
114 av 495 000 system kvar med 5 avdelningar kvar. Solänget har nog god chans att få 8rättsjackpot nästa onsdag. En skräll till och nästan alla system troligen borta.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Chans på 12st sexor.... har rätt så garderat kvar oxå. Men fem lopp är alldeles för långt för att man ems ska våga hoppas på 12 sexor...
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banned
|
Hur är Djuse som startkusk? Brände inte han med några favoriter på V75 i fjol, när han inte fick riktigt fart på dem från start?
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Damzel Eson varnade spelvärde för i alla fall. Skulle inte förvåna mig om den vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Tänker kolla på Bergh och Ingves nu - nån taktik har de väl...
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Haha snacka om kuskmiss av Ingves i sista sväng, han hade oceaner av yta att kunna komma ut och förmodligen vinna loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Titta! En favorit vann
Major (+1) |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Bra av Bergh att inte släppa ut sin andra häst. Han ville nog inte få den debatten.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Vilken styrning av Ingves. Folk har gnällt för att han fortfarande klassas som lärling men borde fan inte ha mer än amatörlicens. Maken till dålig kusk.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Banned
|
Citat:
"-ta spets du Peter, sen släpper du fram Djuse så fort du kan så ser jag till att stänga in dig i sista sväg...!" . Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10) |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Två av fyra! Ingen spik kvar haha. Jobba 12st sexor!!! Gärna en till djuse vinst i sjunde
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ivar Sånna enda spiken kvar för 7 rätt.
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
Nu ska ni se när han kör sönder både Traveling Man och Kashs Cantab i sista med VBOTN för att ramla i mål typ 8a. |
||
|
|
|
|
|
#161 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#162 |
|
Helt otroligt att han får köra så mkt som han gör. Maken till dåligt påläst kusk får man leta efter. Kör bara på känsla och det räcker sällan i lite större lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Samma här, men jag har Montana Crown som enda spik kvar, för övrigt 2x3x4 och jag har inte med Ivar Sånna i sista
med andra ord 10 hästar streckade i återstående lopp av 49 startande, inga vidare utsikter att ens få sju rätt......
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Jag har massor med häst men bara chans till 6 . Vill du byta?
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Hyfsat kuskplus nu på Askö Q. Erik brukar taktiskt kunna lägga upp dessa långlopp perfekt och det är mer än en gång det varit kuskseger. Kräver ofta lite mer av kuskarna i dessa lopp. Men oddset är ju inte så kul tyvärr för att locka till spel.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
6x3x2x1 kvar
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Vem har sagt något om rätt
Hahaha
Senast redigerad av draken den 2015-07-08 klockan 20:55. |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Jansson körde våran kuse i björnkampen, strax efter elitloppsvinsten med MR, jag/vi sa, du får inte ta i honom i första sväng, låt han bara gå....o så ser man TJ luta sig tillbaka o där kom galoppen
...samtidigt förstår man ju honom lite nu, han var ju dock bara en ung grabb, som fått en framgång...men lite sur var man allt då, men vägdes ändå upp av att ens kuse kördes av en elitloppsvinnare
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
5 gånger på Iliano borde väl vara godtagbart även om jag själv lutar mig mot V5-systemet. Riktigt stark och chans på tidig spets!
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banned
|
Totalmiss från start av springspårhästarna....
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Det blev som väntat en enkel seger för Montdore.
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Det var Kim Eriksson och den klockan...
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Börjar tro du är vår 1000 gånger avstängda skribent.
hanscrispi (+3) |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Äsch. Där flög chansen till några kronor på 6 orna också. v5 sprack också. Vad kan man mer bli black på i dag. DD såklart.
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Då var V5-spiken hemma. Vinner 11 eller 15 nästa så ska V5 sitta i alla fall, då jag har täckt rejält på slutet.
|
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
No shit captain obvious
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Kan nog vara första gången någonsin som jag sett Erik göra en kass voltning.
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Klart man lirar för att vinna, men faktum kvarstår att majoriteten av de spel man gör är ju torskspel, allt annat vore ju orimligt. Det gäller ju att va realist vilket många år med travliret har lärt mig iaf ....
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Dagens smaskigaste tvillinglopp kommer nu!
|
|
|
|
#187 |
|
Ohlsson vill gärna vinna åt Reijo men har själv varnat för den som Adielsson kör.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Favoritkomben 11-15 groteskt överspelad, det räcker egentligen för att värdet ska skjuta på övriga. Montdore vann med dubbla tillägg, men det var ett helt annat lopp och en helt annan häst. Jag lirar utgång 7,11 med en drös runt. Ratar 15 helt.
|
|
|
|
#190 |
|
Jävla galopphäst dra åt helvete
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Hoppas att du inte laddade på för mycket bara.
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Synd att V86:an skulle börja med så konstiga lopp, nu när det går som tänkt. Bägge V86-spikarna inne, men ändå inte öre på den spelformen. Ett par roliga rensare på V5 är det man får hoppas på nu.
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Fan att dom inte har mikrofoner så man kan höra vad Djuse skriker
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
V5 är väl helt iskallt med 3 favoriter?. Du får vara glad om det ger 300kr
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Dagens enda spel för mig blir en DD. Måste testa Västerbo Highflyer nu när den ska tävla barfota runt om ffg. Slår det rätt och Redén kan hantera skrubbs svåra bana kan det gå.
DD1 ser vidöppet ut bakom favoriten 6-2 x 15 kr resten (10 hästar) - 2 x 5 kr Totalt: 65 kr Lycka till nu med dd liren. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Citat:
Den kommer ge mer med tanke på att Traveling Man vinnar i sista avd
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2015-07-08 klockan 21:25. |
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Har precis fattat beslutet att åka till stochampionatet, tungan på vågen var Lalla o Harpo
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Hoppas på det. Har spelat på den DDn. 1,10-2,3
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Härligt Erik! 6-procentare på V5. Bra jobbat av Claes häst också.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
asgaya3141 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
2,3,4,5,9 och 10 i sista för V5.
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Alldeles för sen lucka för Uhrberg tyvärr, bara att hoppas på ett par sexor nu då, kan väl bli några kronor iaf......
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Jodå jag laddade på alltid! Men jag säger som Helge, ska man bli upprörd över torsklir får man gå omkring grinig för jämnan nästan. Laddade om till Erik på DD istället, kan ju bli riktigt bra. Har varken Erik eller favoriten i sista dock.
|
|
|
|
|
#210 |
|
Vettefan om nån överlevde den där på v86:an?
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
574:- efter fjärde. Får hoppas på en av mina roliga skrällar i sista så blir det några tusen in. Blir nog svårt för Västerbo Highflyer, men det vore inte helt fel om den tänder till idag.
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Citat:
Det är bara en av dem som ger mer än nån dryg tusing; nummer 2. Flerbong? |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Perfekt! Då bör det bli några tusenlappar på V5.
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
V5 och DD satt men bara 6 rätt på V86.
Nya tag! |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Fan att inte Redéns kunde tända till och nöta in segern då, hade suttit bra! DD och 2 sexor på den. Samma på vinnaren, men det var skillnad i utdelning.
|
|
|
|
#220 |
|
Tröstpris - 600:-
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-07-08 Bana: Visby, omg. 8 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 3 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: A500 2309 1C26 0010 |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Löjligt för f.....Då man lira rak tvilling med Ivar Sånna å Uhrberg sitter som en jävla staty i sulkyn...SÅ TRÖTT!!!
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Nja, 1 444:- blev det bara, men det blev plus idag i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Ja lite synd då vi troligast fått jackpot till nästa vecka. Nu jublas det rätt friskt i 5 hushåll i landet.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Det är ju nästan omöjligt på Visbys korta upplopp när ledaren fått lunka i spets i löjligt lågt tempo. Hade krävts ett längre upplopp eller att det gått lite fortare för att han skulle kunnat ta dom meter som fattades.
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
5 system satte den, så jäkla snyggt av dom!
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Två hästar var svårfunna på V86:an idag, i avdelningarna 2 och 3. Annars var det inga konstigheter.
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
grattis helge och alla som vann.. nya tag imor.. vilka har du missat? vi tar dem imor
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
första egentliga backdagen på fyra veckor, kändes nästan som en befrielse...ni fattar!
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Vinstlista V86. Kika på USA lappen...
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Guest
|
PariBet satte den i USA. Vem är det som spelar där???
Och Robert Berghs polare satte väl resten. Senast redigerad av robust den 2015-07-08 klockan 22:15. |
|
|
|
#238 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Snyggt med dom som satte sina matematiska rader. 225 och 360 spänn
|
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Citat:
Datum: Onsdag 2015-07-08 Bana: Visby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 377 Avd Ordinarie hästar 1 3 Digital Product 2 3, 9 Vadet gäller startnummer 2 x 150,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: 6F48 4BCD 5ACA 8818 Utbetalt: 10 066,00 kr |
||
|
|
|
|
|
#241 |
|
Kul att Digital Product var så fin och vann. Det var ju första starten i ny regi. Dessutom är det "Svärfarfars" Häst. Kan bli bra det här!
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
tänk om man hade haft samma chanser som dom, hade garanterat varit multimiljonär
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Tre vinnare från spår 3 som Helge varnade om.
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Så nöjd?
Nu tar jag bort dom. Senast redigerad av Helge den 2015-07-08 klockan 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Hon brukar väl inte visa sina system.
Hon ger bra tips och är trovärdig till skillnad från andra sharpsare
|
|
|
|
#249 |
|
Jag har vunnit ca 100 papp om året de senaste femton åren....kommer detta att ske igen, knappast?!?....hur ska vi kunna hantera detta framgent, går det?
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Citat:
Gjorde ett undantag idag, men tror det inte spelar någon roll för personen i fråga. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Lägger ner ditt snack
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Citat:
Jag är 100 % att du är en tidigare avstängd medlem, ganska tydligt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5), dado (+5), Filmtokig (+5), DIF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Undrar vad han kommer att heta som registrerad augusti 2015
|
|
|
|
#256 | |
|
Citat:
Högst troligen ett antal nya trådar nu om diverse skribenter, Grant senast, innan det jag samt massa annat svammel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Kan inte Moderator blockera IP adresser eller något för att försvåra?
|
|
|
|
#258 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Dock riktigt kass är han, kunde ju driva med någon rejält och så men han hinner inte regga sig innan man fattar att det är perratrav365 som är i farten igen.
För mycket tid över... |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Hamnat i riktigt oflyt senaste veckan efter att allt gått helt fruktansvärt bra under några veckor precis innan.
Ingenting stämmer längre. Inte ens de mest sjävklara grejerna. Det svänger snabbt. Tar paus, det är alltid bästa lösningen. |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Jag har aldrig fått miljonvinsten o är verkligen värd den...hoppas att ni får den....
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
...ligger någon mille plus, men utan att ha satt pricken på travet...tur eller otur?...det kan man fråga sig, dålig tur känns det för mig, men för många är det nog kanske inte det...mmm
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
...är 56 bast, så har några år på nacken...
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
Vem snackar du med?
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
...har varit ofantligt nära, utan att fått sätta pricken...det mesta beroende på att jag sökt efter det mesta, på Legolas o Mustards tid...har stillat mig nu, men fortfarande bara varit nära
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
...hade min råchans o lär inte få den tillbaka...var ung o dum då, men så är det...
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
...några här fattar vad jag pratar om...mmm
|
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Djup skit...
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
ren naivitet gjorde att man inte vann mycket då, nu krävs mycket mer...tyvärr
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
...så är det och dessa tider får vi aldrig tillbaka
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
...har ett flertal gånger spruckit på favoriter vid miljonutdelningar(o då var en mille riktigt mycket...)...mmm...
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
ett riktigt storsystem på den tiden, var på ca 5000 rader
, på v65/v75
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
men folk gjorde sina egna o i mindre bolag...hade ju med garanti varit guld att göra ett större tillsammans, men så var det inte på den tiden
...
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Man.. where do you get your weed?
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
V5 gav runt 15-20% över förväntat värde ( på den vinnande raden ). På V86 var förväntat antalet rader med 8 rätt ( på den vinnande raden ) bara 0-1. Det gav brutalt dåligt betalt för radens svårighetsgrad. På de vinnande systemen lär dock #13 i V86-2 och #3 i V86-8 varit MYCKET, MYCKET hårdare betrodda än respektive V86% visade. T ex så vet jag att #13 i V86-2 t o m var SPIK på det filspelade del-systemet med 8 rätt.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|