Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-26, 21:49   #121
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard


Senast redigerad av AndyMart den 2015-07-26 klockan 21:51.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 21:55   #122
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser dessvärre dystert ut, får hoppas dom har fel... http://vader.svt.se/vader/malm%C3%B6
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 22:01   #123
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ser dessvärre dystert ut, får hoppas dom har fel... http://vader.svt.se/vader/malm%C3%B6
Det blir eventuella något litet regn på tisdag förmiddag men annars ska det vara mulet på sina håll med vissa solglimtar.

Det blir bra, man ska inte gnälla över saker man inte kan påverka!

Alla till Jägers!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+1)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 22:05   #124
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det blir eventuella något litet regn på tisdag förmiddag men annars ska det vara mulet på sina håll med vissa solglimtar.

Det blir bra, man ska inte gnälla över saker man inte kan påverka!

Alla till Jägers!
lr som smhi visar, ihållande regn hela dagen...
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 22:55   #125
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-4
Jag har aldrig sett 6 Robert Bi och kan bara bedöma honom genom att läsa på.
Men det jag sett av 7 Papagayo E. gör honom till min första spik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:07   #126
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Mölndal
Inlägg: 507
Sharp$: 789
Standard

Jag har ingen bra koll på startsnabbheten men NBC vore ju en bra spik om ledning men det är nånting i bakhuvudet som säger att orione spin är grymt startsnabb också?
whalz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:07   #127
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Såg Robert bi i Köpenhamn. Gör han om de så tror jag de andra får svårt eller ja jag vet att de får svårt.. Är osäker på inledningen, kan inte tumble dust ha ett ord med i leken?
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:08   #128
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Ingen tar en längd på NBC om den är som den ska.. Ska tilläggas den har schablat lite vid spår långt ner innan och strulat när den ska upp till vingen...men klar spetsfavo enligt mig!
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:40   #129
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Liten brasklapp ang Nothing But Class avd 5, han har inte vunnit på Jägersro på fem försök. Enda vinsten från spår 1 är från Åby, före Orione Spin som hade spår 6 då, om det va från spets eller os har jag inte kollat än. Dessutom har han vunnit i princip dubbelt så många ggr från bakspår 29% mot 14% framspår. Tycker tveklöst att det är omgångens mest överstreckade häst.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:42   #130
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4
Jag har aldrig sett 6 Robert Bi och kan bara bedöma honom genom att läsa på.
Men det jag sett av 7 Papagayo E. gör honom till min första spik.
Kolla reprisen av Copenhagen Cup! En av de sjukaste prestationerna man sett på länge. Krossade allt via tredjespår sista 500 och sänkte världsrekordet på medeldistans med fem tiondelar till 10 blankt! Hästen har gjort två starter sedan dess. Näst senast på Vincennes svek han som favorit från ledningen, men hade en infektion i kroppen enligt rapporter efteråt. Senast på Enghien defilerade han hem ett sprinterlopp från ledningen, såg fin ut men behövde inte ens anstränga sig. Nackdelen är hans startsnabbhet då han inte är mer än medel ut. Därför är ändå Papagayo E. det naturliga förstastrecket, med stor chans till tidig ledning. Han gjorde ju också ett grymt lopp senast på Jarlsberg och gick 10,6 på medel, så en duell mellan de här två har helt klart potentialen att bli kvällens höjdpunkt.

Skulle Calvin Borel hitta ut bakom favoritduon och hålla sig i trav så blir det intressant att se hur den står sig. Kommer från två imponerande Frankrikevinster och ser ut att ha utvecklats ytterligare. Till sist vill jag inte helt glömma bort Rod Stewart trots läge och motstånd. Hästen är som bäst på rulle och efter hårt tempo, då bjuder han livsfarliga avslutningar. Den här gången kanske det ändå blir lite för långt fram, men hästen är ju också streckad därefter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:46   #131
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-4
Jag har aldrig sett 6 Robert Bi och kan bara bedöma honom genom att läsa på.
Men det jag sett av 7 Papagayo E. gör honom till min första spik.
Modigt skulle jag säga efter att ha sett Robert Bi på Charlottenlund, å andra sidan så måste man ju ta ställning i ngt lopp. Här kunde jag inte bestämma mej så det blev 3 st, ovan nämnda samt 8 Tumble Dust, Goop kan ju få för sig att börja vinna igen, speciellt om vädret blir som DMI.dk säger...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!

Senast redigerad av hugotheboss den 2015-07-26 klockan 23:50.
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:48   #132
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Reflekterade lite över Tomas Malmqvist stallform. Känns som att Backfire, Sucre och Tumble Dust alla tre har varit bleka i någon/några av sina senaste starter. Formsvacka i stallet? Har inget som backar upp detta förutom den korta reflektionen av just de tre hästarna, så stämmer väl förmodligen inte då han har väldigt många hästar.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:55   #133
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Liten brasklapp ang Nothing But Class avd 5, han har inte vunnit på Jägersro på fem försök. Enda vinsten från spår 1 är från Åby, före Orione Spin som hade spår 6 då, om det va från spets eller os har jag inte kollat än. Dessutom har han vunnit i princip dubbelt så många ggr från bakspår 29% mot 14% framspår. Tycker tveklöst att det är omgångens mest överstreckade häst.
Lägg utöver det till att Untersteiner tvingas att lägga på skor runt om så har du ytterligare ett minus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-26, 23:58   #134
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
Reflekterade lite över Tomas Malmqvist stallform. Känns som att Backfire, Sucre och Tumble Dust alla tre har varit bleka i någon/några av sina senaste starter. Formsvacka i stallet? Har inget som backar upp detta förutom den korta reflektionen av just de tre hästarna, så stämmer väl förmodligen inte då han har väldigt många hästar.
Sedan brukar han väl va känd för att ställa i ordning sina hästar när det gäller?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-27, 00:08   #135
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Sedan brukar han väl va känd för att ställa i ordning sina hästar när det gäller?
Kanske det, men: Tumble Dust har inte startat på två månader och var totalslut när upploppet vankades senast. Backfire var totalslut redan 400 kvar, långt innan upploppet vankades, på Halmstad för tre veckor sedan. Sucre har inte fått någon rejäl urblåsare men blandar och ger i sina prestationer och har inte samma udd i sina avslutningar som förra året.

Knappast optimala förutsättningar för att ställa i ordning, även om det är det Malmqvist är duktig på.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td