|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Spelar nog ingen roll vilka vagnar och kuskar man ställer på med när hästen helt enkelt saknar tempo för 1609m. Hade varit mer intressant att se den i stayerloppet. Kan säkert göra en bra insats här men vinna har jag svårt att se den göra.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Ja jag tror som dig egentligen. När det anmäls barfota o är streckad på 2 % så blir man sugen ändå, dumt nog antagligen.
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Vad säger lutfi om clemenza am? Ledningen är väl ledig när lutfi kör till
|
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Banned
|
Citat:
Det ser ut som att det är några som kan tänka sig att blåsa på ordentligt, inledningsvis. Den italienska gästen Thor di Girfalco har utvecklats bra senaste månaderna och näst senast satt han i spets på ett par steg. Kan förmodligen sänka rekordet ett par sekunder och kan vara en bra utgångshäst på Jägersro, över 1609 meter och i det närmaste självspringande. 7%! Tango Negro har körts lite passivt, gärna i rygg men fick senast visa hur bra han är. Peter Ingves är nog inte helt fel som kusk, kan Jägersro och behöver inte här riskera att sitta sist utvändigt. Tidig! |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Strecka om du har råd, gör favoriten bort sig så är det nog vidöppet även om jag har feeling för att Johnny tar hem det oavsett. Gingras och jänkarbike är det som är intressant, skorycket ser jag nästintill som ett minus då det inte fungerat tidigare heller.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Någon som vet om Adrian skall trycka av ORIONE SPIN?
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Hur kan pacific broline bli så stor favorit från bakspår när sucre har så mycket som talar för sig...bättre spår, bättre tider, bättre form på kusken och hemmabana, lite tveksamma insatser senast men tror att den är vässad för det här! Spik för mig, formen hos stall goop är ju inget som skrämmer direkt heller
Senast redigerad av bjarnet den 2015-07-28 klockan 15:25. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Time Machine anmäld med skor runt om. Vi kan nog få en skräll här i år igen.
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Läste nu i aftonbladet " har varit ifrån ett tag och mest tränat försiktigt. Han har ingen toppform för dagen och kan därför behöva få det här loppet" säger ludde
Ludde tror på sin clemenza am och det låter på motståndarna att de är nöjda med ryggresa. Pacific broline kan vara för bra men clemenza am nåste vara den mest roliga att strecka i loppet. |
|
|
|
|
|
|
|