|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
Haha, ja fy fan sista gången jag betalar för travtips iaf. Lövgrens kuse var ju grym.
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Peter skulle gått ut en halv km tidigare, haha
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Härligt Lövgren! Som att stjäla godis från ett småbarn. :-)
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Ja men han hade mycket sparat i mål också. Ingves lallade bort sig så man fick ju inte se om han hade nått att åka med idag.
Är väl bara att konstatera att om man ska spika från bakspår så ska det vara en vass kusk. Ingves är en kusk, inget mer. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Men oavsett körning så hade inte Ingves vunnit ändå. Däremot är det klart att man vill att han skulle ha varit sugen på att tävla mer än han ville nu. Gå inte ut om du inte menar det...
|
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Banned
|
Citat:
Däremot var 2 Ritzo en stor besvikelse, iaf för mig. Vilsam löpning i rygg på vinnaren, behövde inte göra något alls, jag hade räknat hem pengarna när de svängde in på upploppet. Sen verkade han inte vara riktigt körbar och blev avslagen av 10an som körde slalom fram till andraplatsen....synd, snygga pengar som rök. Senast redigerad av Stankarn den 2015-07-18 klockan 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#281 |
|
Jag köpte spelvärdes paket till idag då det ryktades om att dom hade bra form på tippandet. Jag var skeptisk till den som spik från första början, men eftersom den skulle vara så överlägsen motståndet så antog jag att den skulle vinna ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Härligt, det var värt att helgardera det loppet i alla fall
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Cheer Bliss? Det finns ingen häst med det namnet.
|
|
|
|
|
|
|
|