|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Varför i helvete släpper han?!? Var inte körordern spets?
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Underbart fin liten häst! Och ett stort grattis till Veijo!
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Fan vad glad jag är för Veijos skull, upp i röven på Denbergers!
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Lättnadens suck från Veijo.
Det är du värd.
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Erik tar inte körorder. Härligt med vinst till "rätt häst"! Hade vunnit även om Erik svarat och det blivit dödens hela resan, totalt överlägsen!
|
|
|
|
#142 |
|
En liten tvilling - dagens enda tröst...
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-07-19 Bana: Axevalla, omg. 23 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 4 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: 0D04 428A D522 0058 |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Han vill försöka tjäna 500k istället för 0
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Citat:
Inte blir det då automatiskt 0kr för att man kör i spets med en häst som gillar spets. Senast redigerad av sigh den 2015-07-19 klockan 16:40. |
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Nu får Peter G. Norman hålla tungan rätt i mun och ta hem sista loppet, så raka dubbeln också sitter.
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Vilken sympatisk man det verkar vara! Fantastisk häst, snacka om utveckling!
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Fy fan, nu hoppas jag Kan Ha torskar så jag inte missar dubbla sjuor på tabben att plocka bort Target Kronos i sista stund. Hade med den hela vägen fram till sista beslutet innan inlämning och hade jag bara läst på lite till skulle jag fått med den även efter sista kollen. Men noterade bara att Daniel Olsson kört den några gånger utan större framgångar och plockade då bort den trots kanonläget. Om jag bara kollat vilka den mött liiiite till hade jag aldrig bytt. Hoppa Erik!!!
|
|
|
|
#150 |
|
Fan va kass man är som inte spikade. Hade med 3an också. Men ibland är det bara att inse när bästa hästen klampar på...
|
|
|
|
|