|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Ny Lördag, nya försök.
Svårt att gå emot Nimbus, speciellt när alla andra i loppet tror han vinner, då blir det nog så. Andra avd, provar med 1,2,4,5,9 Avd 3. 1,5,6,7 Örjan har överraskat förr. Avd 4. Spik El Cantante, trolig ledning efter ett tag, därifrån ska han slås. Femte ser betydligt svårare ut provar med 1,4,6,7,9,11,13,15 utgång på sexan. Avd 6. 1,3,6. Tror Erik kan överraska.(Hoppas i alla fall) Sista avd. Behövs nog ett gäng, 1,3,,4,6,8,9,14, Utgång 9. Lycka till alla. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
backa är sällan aktuellt i dagens sport då är man borta. Här chansar ohlsson på att han ska hitta ner nånstans o jag är inte främmande för att om han prickar perfekt kan bära till spets då han trots den märkliga stilen kan va ganska snabb
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
I och med att jag spikar i första ,vill jag inte spika någon av dom andra stora favoriterna. |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Passa tycko i avd4 kommer från formstall 12%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Hoppas du har fel 😃 9 hästar där & Tom Sisu är inte en av dem då den enligt mej är grovt överstreckad.
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vilken skillnad på startpoäng i guldloppet. Lägst 242 p: 10 Increased Workload, tätt följd av 5 Rolling Stones, 299 p. Högst poäng har 6 Ed You, 25079 poäng! Ja, det stämmer! Hur i all sin dar kan han ha så mycket poäng, är ju svindlande högt över de andra. Ska man spika kanske?
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Han vinner dock rätt ofta när han inte hoppar,, även på Valla, på denna distans. Likaså kusken. Tom Sisu är bättre värd ett streck än favotiten enligt mig.
Om_sommaren (+2) |
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
![]() Nu har jag i alla fall hittat en riktig godbit, fortfarande i guldloppet, nämligen 7 Smiling Eli. Verkar vara en väldigt duktig häst med fina meriter och vunnit vart fjärde lopp. Bara gjort 28 lopp men tjänat grymma pengar och har bra tid. Men vete sjutton hur det är med kusken, Redén kör ju själv ser jag. |
||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
lokatten (+2) |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Hej Sharps!
Hoppas under dagen kunna bidra med lite info till V4 och V75 med bestraffningar, böter osv. V4/1 Startförbud: 2 MY GOLDEN (startförbud 150801-150821 (övrig)) Info: Funktionärer vid dagens tävlingar: Måldomare: Pär-olof Grannas Måldomarnämnd: Bertil Mårshans, Ronny Björn, Jan Rohlen Bandomare: Peter Haglöf Bandomarnämnd: Maria Bengtsson, Anette Jansson Huvudstarter: Monika Mårtensson Ekipagekontrollant: Maria Hell, Katarina Steger Ehlis Dopingprovtagare: Ann-Sofie Bornström, Alexandra Eriksson, Eva Wallinder Banveterinär: Leif Stilling, Olle Rydell Riksdomare: Dick Sjöberg Lindbergs veckobrev, vecka 31 Bra lunch och viktigt att mötas Jag åt lunch med Lutfi Kolgjini i onsdags. Det är alltid trevligt och intressant. Detta trots att vi absolut inte har samma åsikter om allting. Vi pratade bland annat om unghästar, auktioner, anmälningar, delning av lopp och strategier. En bra lunch. Att träffa människorna i sporten är något som jag ser som otroligt viktigt i min roll. Både starka opinionsbildare, men också andra som inte hörs i debatten. Jag är också på det klara med att vi – i princip alla – i grunden vill exakt samma sak. Precis som i det samhällspolitiska finns det dock olika vägar att vandra på vägen mot målet. Och för att återvända till förra veckans brev. Alla måste inse att vi – för att nå väldigt långt – måste lösa problem tillsammans. Och faktiskt respektera att majoriteten ibland inte vill göra exakt som jag vill. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
I avd 6 har jag prickat för fyra hästar: 6 Ni Talar Bra Latin, 12 Dominator, 11 Al's Winnermede och 2 Diggers Elias. Pga tider, intjänat, vinstprocent mm. Ni Talar är dock med för att alla tror på honom. Nu ser jag 1 Predator Icon också, verkar bra, Tar nog den i stället för Diggers. Tycker förresten den här omgången verkar för svår för mig.
|
|
|
|
|
|
|
|