Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-01, 12:05   #91

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2957
Standard

Ny Lördag, nya försök.
Svårt att gå emot Nimbus, speciellt när alla andra i loppet tror han vinner, då blir det nog så.
Andra avd, provar med 1,2,4,5,9
Avd 3. 1,5,6,7 Örjan har överraskat förr.
Avd 4. Spik El Cantante, trolig ledning efter ett tag, därifrån ska han slås.
Femte ser betydligt svårare ut provar med 1,4,6,7,9,11,13,15 utgång på sexan.
Avd 6. 1,3,6. Tror Erik kan överraska.(Hoppas i alla fall)
Sista avd. Behövs nog ett gäng, 1,3,,4,6,8,9,14, Utgång 9.
Lycka till alla.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:07   #92

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joalore Visa inlägg
Ny Lördag, nya försök.
Svårt att gå emot Nimbus, speciellt när alla andra i loppet tror han vinner, då blir det nog så.
Andra avd, provar med 1,2,4,5,9
Avd 3. 1,5,6,7 Örjan har överraskat förr.
Avd 4. Spik El Cantante, trolig ledning efter ett tag, därifrån ska han slås.
Femte ser betydligt svårare ut provar med 1,4,6,7,9,11,13,15 utgång på sexan.
Avd 6. 1,3,6. Tror Erik kan överraska.(Hoppas i alla fall)
Sista avd. Behövs nog ett gäng, 1,3,,4,6,8,9,14, Utgång 9.
Lycka till alla.
du tror dom släpper el cantante till spets som svag favorit. Känns inte så troligt då Ohlsson eller Westerholm lär sitta där med bra hästar.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:13   #93
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
du tror dom släpper el cantante till spets som svag favorit. Känns inte så troligt då Ohlsson eller Westerholm lär sitta där med bra hästar.
Ohlsson lär inte sitta i ngn ledning iaf..snarare hängandes, såvida de inte backar direkt vilket är mest troligt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:19   #94

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ohlsson lär inte sitta i ngn ledning iaf..snarare hängandes, såvida de inte backar direkt vilket är mest troligt.
backa är sällan aktuellt i dagens sport då är man borta. Här chansar ohlsson på att han ska hitta ner nånstans o jag är inte främmande för att om han prickar perfekt kan bära till spets då han trots den märkliga stilen kan va ganska snabb
Gammal 2015-08-01, 12:21   #95

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 2957
Standard

Citat:
Självklart kan jag ha fel, det vore inte första gången i så fall, men jag tror Westerholm släpper, Ohlsson tror jag inte kommer till ledning, vi får se.
I och med att jag spikar i första ,vill jag inte spika någon av dom andra stora favoriterna.
joalore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:21   #96

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Passa tycko i avd4 kommer från formstall 12%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:41   #97
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
backa är sällan aktuellt i dagens sport då är man borta. Här chansar ohlsson på att han ska hitta ner nånstans o jag är inte främmande för att om han prickar perfekt kan bära till spets då han trots den märkliga stilen kan va ganska snabb
Hoppas du har fel 😃 9 hästar där & Tom Sisu är inte en av dem då den enligt mej är grovt överstreckad.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:41   #98

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Vilken skillnad på startpoäng i guldloppet. Lägst 242 p: 10 Increased Workload, tätt följd av 5 Rolling Stones, 299 p. Högst poäng har 6 Ed You, 25079 poäng! Ja, det stämmer! Hur i all sin dar kan han ha så mycket poäng, är ju svindlande högt över de andra. Ska man spika kanske?
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 12:49   #99

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Vilken skillnad på startpoäng i guldloppet. Lägst 242 p: 10 Increased Workload, tätt följd av 5 Rolling Stones, 299 p. Högst poäng har 6 Ed You, 25079 poäng! Ja, det stämmer! Hur i all sin dar kan han ha så mycket poäng, är ju svindlande högt över de andra. Ska man spika kanske?
ja han har ju gått bra hela tiden o vann väl dessutom ett par storlopp ifjol. det var dock ett nytt grepp. Spika pga hög startpoäng
Gammal 2015-08-01, 13:01   #100

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Hoppas du har fel 😃 9 hästar där & Tom Sisu är inte en av dem då den enligt mej är grovt överstreckad.
Han vinner dock rätt ofta när han inte hoppar,, även på Valla, på denna distans. Likaså kusken. Tom Sisu är bättre värd ett streck än favotiten enligt mig.
Om_sommaren (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 13:12   #101

Standard

Citat:
ja han har ju gått bra hela tiden o vann väl dessutom ett par storlopp ifjol. det var dock ett nytt grepp. Spika pga hög startpoäng
Ja, verkar lite dumt vid närmare eftertanke kanske...
Nu har jag i alla fall hittat en riktig godbit, fortfarande i guldloppet, nämligen 7 Smiling Eli. Verkar vara en väldigt duktig häst med fina meriter och vunnit vart fjärde lopp. Bara gjort 28 lopp men tjänat grymma pengar och har bra tid. Men vete sjutton hur det är med kusken, Redén kör ju själv ser jag.
Gammal 2015-08-01, 13:17   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lokatten Visa inlägg
Ja, verkar lite dumt vid närmare eftertanke kanske...
Nu har jag i alla fall hittat en riktig godbit, fortfarande i guldloppet, nämligen 7 Smiling Eli. Verkar vara en väldigt duktig häst med fina meriter och vunnit vart fjärde lopp. Bara gjort 28 lopp men tjänat grymma pengar och har bra tid. Men vete sjutton hur det är med kusken, Redén kör ju själv ser jag.
Den har Reden mycket höga tankar om men det är ju som att lira roulette med den galopprocenten den ligger inne med. Ed you har ju slagit världseliten o är bästa hästen här men mycket talar för att standout får fint lopp i spets o kan då bli svårslagen
lokatten (+2)
Gammal 2015-08-01, 13:35   #103

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

Hej Sharps!
Hoppas under dagen kunna bidra med lite info till V4 och V75 med bestraffningar, böter osv.
V4/1
Startförbud: 2 MY GOLDEN (startförbud 150801-150821 (övrig))

Info:
Funktionärer vid dagens tävlingar:
Måldomare: Pär-olof Grannas
Måldomarnämnd: Bertil Mårshans, Ronny Björn, Jan Rohlen
Bandomare: Peter Haglöf
Bandomarnämnd: Maria Bengtsson, Anette Jansson
Huvudstarter: Monika Mårtensson
Ekipagekontrollant: Maria Hell, Katarina Steger Ehlis
Dopingprovtagare: Ann-Sofie Bornström, Alexandra Eriksson, Eva Wallinder
Banveterinär: Leif Stilling, Olle Rydell
Riksdomare: Dick Sjöberg

Lindbergs veckobrev, vecka 31
Bra lunch och viktigt att mötas
Jag åt lunch med Lutfi Kolgjini i onsdags. Det är alltid trevligt och intressant. Detta trots att vi absolut inte har samma åsikter om allting. Vi pratade bland annat om unghästar, auktioner, anmälningar, delning av lopp och strategier. En bra lunch.

Att träffa människorna i sporten är något som jag ser som otroligt viktigt i min roll. Både starka opinionsbildare, men också andra som inte hörs i debatten. Jag är också på det klara med att vi – i princip alla – i grunden vill exakt samma sak. Precis som i det samhällspolitiska finns det dock olika vägar att vandra på vägen mot målet. Och för att återvända till förra veckans brev. Alla måste inse att vi – för att nå väldigt långt – måste lösa problem tillsammans. Och faktiskt respektera att majoriteten ibland inte vill göra exakt som jag vill.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-01, 13:47   #104

Standard

I avd 6 har jag prickat för fyra hästar: 6 Ni Talar Bra Latin, 12 Dominator, 11 Al's Winnermede och 2 Diggers Elias. Pga tider, intjänat, vinstprocent mm. Ni Talar är dock med för att alla tror på honom. Nu ser jag 1 Predator Icon också, verkar bra, Tar nog den i stället för Diggers. Tycker förresten den här omgången verkar för svår för mig.
Gammal 2015-08-01, 14:06   #105

newbranchs avatar

Sharp$: 1891
Standard

V4/2
Segrare: 6 LANNEM SILJE* (NO)
Wollebaek Tor (Skrugstad Ola M)
Tid: 22,6 Svenskt rekord på segrande häst.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td