|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Enda frågetecknet på Mel Odin är balansen idag, kanske inte räcker hela vägen då. Annars hade det varit en kanonspik.
|
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Tror inte ens 40m ytterligare hjälpt för hästarna på start, det skiljer för mycket i klass.
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Chansade med att spika Cali Maks då Persson trodde att Wollebaek skulle vara ett kuskplus.Galopp direkt trots innerspår...
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
En barfota Mel Odin hade vunnit detta det är jag rätt övertygad om.
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Banned
|
F-n...!
Lite för lite hästar i vägen. 20 och 40 meters tillägg längst bak var i princip ingen belastning. Här skulle man nog gått på en rak tvilling, Melanders överspelad och Cali Maks inte lika bra som favoriten. |
|
|
|
|
|
#277 |
|
Haha ser man inte skillnad på Danne edel och Nadal Broline så bör man byta jobb. Kämpa Robin...
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Tävling/statistik mellan betaltjänster-gratis-och Sharps V75-system
Antal rätt efter avd. 5 Betaltjänster Spelarservice: 1-2-3-4-5 Travtjänsten: 1-1-2-3-4 Snoken: 1-2-3-4-5 Gratis Travnet: 1-2-3-4-5 Simtoto: 0-0-0-0-1 Sharps Mackpeter: 1-1-2-3-4 Olle: 0-1-2-3-4 Stankarn: 1-2-2-3-3 ricBL0636: 1-1-2-3-4 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#281 |
|
Testar en rak DD på 3-2
Sedan gjorde frugan en dagens dubbel baserat på namnet på hästarna ![]() Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 2, 4 2 4, 9 Lär man väl få sig en rejäl näsknäppa när hon sätter den.
|
|
|
|
#283 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Oj. Man är med och jämförs med de stora betaltjänstgiganterna. Men blir inte riktigt rättvist att jämföra med dom med tanke på att deras system är väldigt stora. Jag blev torsk redan i avd 1 tyvärr, men kan ändå gå mindre back än travtjänsten även om dom får 7 rätt.
Surt att man inte hade råd med Bandit Hornline. Spetsfavoriten galopperade ser jag och då var det väl den som kördes i spets om jag får gissa. Ska kolla loppen senare. |
|
|
|
|
|
|
|