|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jag öppnar en Karlsberg och hoppas att den ledr runt om spik för mig.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banned
|
hejsa alle
![]() jeg vil gerne hjælpe jer med trav gevister ,i skal følge mine tips. jeg har ramt mange store penge på trav .jeg arbejdet som travexpert i mange år. håber i tage godt imod mine tips hej
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
uLFStR491 (+2) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
lätt omgang på v64 i dag, lav utdelning att vänta
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jag lirar inte idag. Men jag kan iaf nämna någon häst (har ärligt talat inte läst på något). Kalmars V64:or brukar oftast bli favoritbetonade, så man behöver nog inte överdriva med att leta skrällar, fast trav är ju trav...
![]() I första avdelningen är 9 Grinnebys Orion bortglömd. Duktig hemmakusk, hästen har varit favorit dom två senaste men nu har den glömts bort efter en mindre bra prestation senast. Den har bra tider i kroppen, så jag tror inte att favoriterna är så mycket bättre än denna. 2 % just nu! I den tredje avdelningen finns det två hästar som är intressanta, inga skrällar men en av dom borde nog chansspikas. 5 Fabulous Toy, ska gå barfota runt om och går ner i klass, kanske lite distansminus då den oftast gått i längre distanser. 6 Åsanna Hornline, har toppform, avslutade sylvasst från bakspår när den förlorade mot Ryden Indigoblue senast. Kusken är van vid hästen då den kört den två gånger tidigare, vunnit en gång. Både 5 och 6 ligger på 14 % just nu och beroende på värmning borde nog en av dessa chansspikas. Lycka till allihopa!
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Sen tycker jag att det måste fixas så att man kan kolla på olika "kanaler". Vissa av oss kanske inte bryr sig om en viss bana utan vill se allt som finns på en specifik bana... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Björnland (+5) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
MIN V64 (enbart V6).
![]() 1) 1,2,3,4,5,7 2) 1,2,3,10,15 3) 1,7,11 4) 4,7,15 5) 9,11 6) 8 spike Senast redigerad av hestfaust den 2015-08-17 klockan 09:57. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
En expert skulle stå över en omgång som denna eller spela flerbong med dina tankar idag. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Hestfaust!
Sitter ditt system ger det max ett par hundralappar!. insats 450 kr. Seriös spelare du verkar vara. Antagligen kan du inget om spel, alternativ så är du ett skämt! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banned
|
min vinner i v64 1afd er NEW MAXIMUS ,måske chance spike
Senast redigerad av hestfaust den 2015-08-16 klockan 15:19. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Så om jag läser in mig på allt gällande orientering har jag ett nytt glödande intresse menar du?? Kom igen nu....
|
|
|
|
#28 |
|
Chansspikar 7 Hank Von Håleryd med Takter i första! 4% är ett skämt!!
Ett långskott men känner mig bakisgalen idag så varför inte! Passar även på att ta den U-häst på tvilling med alla bakom plus lite extra med dom mer betrodda i fallande skala!
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Igår var jag full! Idag bara bakis!!! SLUTA SUP PÅ SÖNDAGAR!!!!
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|