Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-08-18, 05:51   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

v64 Skellefteå


Det är ju bara 5 lopp att analysera,,,,Månprinsen vinner med 50 met.....Norrlandskungen SO har kanske nån bra info...

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 07:00   #2
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Det är ju bara 5 lopp att analysera,,,,Månprinsen vinner med 50 met.....Norrlandskungen SO har kanske nån bra info...

nu kör vi
OK, gått igenom listan nu. Inga tips skelleftetravet tyvärr.

avd 1
tycker jag att man kan dubblera. dvs ta med både 2 Herr Ratzeputz och 5 Prawns

avd 2
kan Oves 9 Corroded vara antingen en spik eller U häst. Imponerat fruktansvärt på mig. sett dom 2 segerlöpningarna och det fanns krafter kvar, Verkar vara en riktig travhäst med andra ord. Läget förstås? Garderingar om man vill kanske 15 12 13 5. Resten ska inte ha med detta att göra??

avd 3
härligt garderingslopp. Sätter 8 Happygangster GL som etta men sedan finns det många 13 5 1 7 10 12. Ingen inbördes ordning, loppet ska garderas

'avd 4
Månprinsen. Men vinner inte med 50 meter, tvärtom, det får inte strula för Gunnar som det tyvärr gör ibland. Funderade om man inte skulle mot allt sunt förnuft ta Månprinsen som U häst eftersom det övriga ser överkomligt ut. Men det är kanske att ta i.

avd 5
Gardering 6 3 1 12 4. Tror mest på 1 Oleander Face av nån anledning och/eller Oves 6 Vira Vircon. Kul att Ove fåt köra lite vinnarhästar numera, staplat segrar på slutet

avd 6 Här vill jag absolut ha Henrik Svenssons 6 Serious Try som utgångshäst, Har hört mycket positivt om denna kuse. Den var bra i Umeå och bir nog bättre och bättre. Många garderingar 2-3-9-1-5-6. Är besviken på Hannas duo, gjorde ju ingen människa glad på Dannero-

Hoppas du hittat nåt korn i detta svammel och har du några andra ideér tål jag höra dom, hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+10), kasse (+2), Mellerud (+10), dumle (+10), yxbackarteddy (+15), asgaya3141 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 08:15   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

www.miljondragen.bloggo.nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10), dado (+10)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 08:48   #4
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
suveränt, mången tack!!!!

Även om jag inte håller med om allt, men bra att ha som stöd

Senast redigerad av SO den 2015-08-18 klockan 08:55.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 09:31   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
OK, gått igenom listan nu. Inga tips skelleftetravet tyvärr.

avd 1
tycker jag att man kan dubblera. dvs ta med både 2 Herr Ratzeputz och 5 Prawns

avd 2
kan Oves 9 Corroded vara antingen en spik eller U häst. Imponerat fruktansvärt på mig. sett dom 2 segerlöpningarna och det fanns krafter kvar, Verkar vara en riktig travhäst med andra ord. Läget förstås? Garderingar om man vill kanske 15 12 13 5. Resten ska inte ha med detta att göra??

avd 3
härligt garderingslopp. Sätter 8 Happygangster GL som etta men sedan finns det många 13 5 1 7 10 12. Ingen inbördes ordning, loppet ska garderas

'avd 4
Månprinsen. Men vinner inte med 50 meter, tvärtom, det får inte strula för Gunnar som det tyvärr gör ibland. Funderade om man inte skulle mot allt sunt förnuft ta Månprinsen som U häst eftersom det övriga ser överkomligt ut. Men det är kanske att ta i.

avd 5
Gardering 6 3 1 12 4. Tror mest på 1 Oleander Face av nån anledning och/eller Oves 6 Vira Vircon. Kul att Ove fåt köra lite vinnarhästar numera, staplat segrar på slutet

avd 6 Här vill jag absolut ha Henrik Svenssons 6 Serious Try som utgångshäst, Har hört mycket positivt om denna kuse. Den var bra i Umeå och bir nog bättre och bättre. Många garderingar 2-3-9-1-5-6. Är besviken på Hannas duo, gjorde ju ingen människa glad på Dannero-

Hoppas du hittat nåt korn i detta svammel och har du några andra ideér tål jag höra dom, hehe
vad tror du om Cafe och Seduction i avd 5 samt Zagros Boko i avd 3 ? tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 11:01   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 577
Standard

Mina tankar inför kvällen

Avd 1
Prawns ska vara snäppet vassare än övriga här och bör bli spets o slut. Hotet är väl Herr Ratzeputz, men då den kommer från vila o Prawns har visat uppåtform tror jag inte den räcker idag

Avd 2
Corroded är klar förstahäst, men femtespår på tillägg kan ställa till det. Trolig U-häst, men garderar nog där bakom med 3,5,10,12 och 13

Avd 3
Väldigt öppet där nästan alla kan vinna. Ängens Airman kan vara lösningen från ledaren/rygg ledaren och Open stretch. Roliga drag är Foolish Beat och Zagros Boko som är väldigt lite streckade med 4 resp 3 %

Avd 4
Känns som det är Månprinsen emot Gunnar Melander. Självklart helt överlägsen, men att runda 14 hästar kan ställa till det. Vid gardering är 4 och 7 främsta motbud. U-häst eller spik för mig

Avd 5
Några hästar tycker jag höjer sig i form av 1,3,4 och 6. Där är Lotus Khan bara streckad på 8 %, men med bra kapacitet. Cafe är motbudet där bakom som också kan åka med på systemet.

Avd 6
Serious Try är klassen i loppet. Risken är en tung resa eller en väldigt snabb öppning för att köra sig till tät i ett andra skede. Jag tror på Le Chapeu i ledningen med Broadway Laday i ledarryggen och båda kan bli svåra motbud om favoriten får lite tung resa. Även 1,3 och 9 tycker jag ska med vid gardering.

Sammantaget tycker jag Prawns är bästa spiken och mest understreckade är Foolish Beat och Zagros Boko i tredje och Lotus Khan i femte.
saik84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 11:32   #7
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Hua...

V64-1 ikväll måste vara tidernas sämsta snabblopp inom V64-spelet...3 segrar tillsammans på 231 starter under 2014-15.. /Joe Publik på Twitter

Speglar sig på startpoängerna med... alla kom med även nollpoängare...

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 12:41   #8
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vad tror du om Cafe och Seduction i avd 5 samt Zagros Boko i avd 3 ? tacksam
Den enda jag har sikt om är väl CAFE. Det blev galopp p Sä (25 met?) och hästen kördes sedan ikapp fältet och plockade en och anna placering, mer var det inte. Nja, kan kanske åka med som lyxkryss. 15.4g visar ju i alla fall på hyfsad fart

Ser att mitt tillägg om 9 Seduction försvann så tar det en gång till. Sringspår och Uffe gör att det ör nog säktrast att ta med kusen

Senast redigerad av SO den 2015-08-18 klockan 13:19.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 13:10   #9
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Corroded och Ove A lägger aldrig detta! Ove är halvvägs till luckan och hämtar ut!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 14:32   #10
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

SO!

"avd 2
kan Oves 9 Corroded vara antingen en spik eller U häst. Imponerat fruktansvärt på mig. sett dom 2 segerlöpningarna och det fanns krafter kvar, Verkar vara en riktig travhäst med andra ord. Läget förstås? Garderingar om man vill kanske 15 12 13 5. Resten ska inte ha med detta att göra??"

Bommade 14 som står 20 meter bättre till mot Corroded idag mot sist de möttes, Ulf Ohlsson upp ffg med.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 14:38   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Serious Try ska ut i Derbykvalen på tisdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 15:19   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 2624
Standard

Corroded är en jättebra häst, vill dock varna lite för att spår 5 kan bli lite problem, den var lite stökig i början, men kanske lärt sig lite nu.
Foppa21 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 15:21   #13
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Kul med en bana som erbjuder OS. Dock singel bara, men det ser jag som en fördel.
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 15:26   #14
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Serious Try ska ut i Derbykvalen på tisdag.
Men barfota ro för andra gången ikväll...första slutade med lätt seger
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-08-18, 16:00   #15
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Greenstar Visa inlägg
Men barfota ro för andra gången ikväll...första slutade med lätt seger
Undra om de verkligen rycker skor med tanke på kommande uppgift?
Läste dessutom att gruset på Skellefteå käkar mycket hov.
Man kan undra överhuvudtaget hur Henrik tänker här med tanke på Derbykvalen. Inte läst nånstans kommentar kring det. Inget kul spår idag, snällt lopp eller en rejäl genomkörare? Inte kollat upp hur hästen går med vecka vecka starter.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td